Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Bezoek Alcatraz reserveren?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Sven_027
Amerika-ontdekker

Bezoek Alcatraz reserveren?

Bericht door Sven_027 »

Hoi,

ik heb gehoord dat als we Alcatraz willen bezoeken in het hoogseizoen, we dit vooraf best reserveren. Klopt dit?

Zo ja, waar kan ik dat dan doen?

bedankt voor jullie hulp! :-)
rogier&jose
Amerika-ontdekker

Re: Bezoek Alcatraz reserveren?

Bericht door rogier&jose »

Dag Sven,

Er is al een ALcatraz topic. Hierin staat zaken zoals reserveren e.d. beschreven + links.
Ik heb zelf n.a.v. dit stuk gereserveerd (zomer), omdat ik per se zo'n early bird tour wil doen.
Gr. Rogier

viewtopic.php?f=7&t=21153&p=340096&hilit=alcatraz#p340096
Afbeelding
GuidoWater
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2
Contacteer:

Bericht door GuidoWater »

Absoluut reserveren! wij waren hier vorig jaar in juli en hadden gelukkig gereserveerd.

Toen we 's ochtens onze tickets gingen halen ging voor een lange rij wachtenden het loket dicht en werd er omgeroepen dat de tickets waren uitverkocht tot woensdag de volgende week. En wij waren hier op Donderdag! Dus reserveren is mijn inziens gewoon echt een must wil je el catraz bezoeken.
Kijk voor ons Amerika reis verslag op http://www.vandewateropreis.nl/! Je vind hier ook reisverslagen van onze andere reizen!
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

De officiële website voor Alcatraz is www.alcatrazcruises.com . Hier kun je vanaf 90 dagen vantevoren kaartjes reserveren.
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
bbeurden
Amerikakenner

Bericht door bbeurden »

Wij deden afgelopen donderdag de 09:00 toer (early bird). Ik had 'm ook lang van tevoren geboekt, maar desondanks had ik niet verwacht dat het zo druk zou zijn op een doordeweekse dag buiten het hoogseizoen. Reserveren dus indien mogelijk.
Bauke
Zie voor de links naar alle reizen: http://www.bbeurden.nl/
Sven_027
Amerika-ontdekker

Bericht door Sven_027 »

OK, bedankt alweer voor de informatie :-)
Gerd
Amerikakenner

Bericht door Gerd »

Ik was op zoek naar hoelang je bij voorbaat je tickets moet boeken , want wij waren echt nog wat vroeg voor september :D :D
Ik moet nog effe wachten tot begin juni dus :D
Ondertussen heb ik weer wel de info gevonden die ik zocht :dance:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer