Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Roadtripping Westkust

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
GI-jOe
Amerika-newbie

Roadtripping Westkust

Bericht door GI-jOe »

Vanaf Juli zullen wij (we zijn overigens met 2) de grote plas oversteken.
Onze reis zal 3 weken duren en het meeste lijkt al in orde te zijn (autohuur,vliegtuig,verzekering,...)
We landen en stappen terug op in Los Angeles.

Mijn compaan zal dan ook de enige bevoegde persoon zijn die de huurauto mag besturen,hij is 29 ik 23.

Nu men vraag was eerder i.v.m. de tijdsduur van de routes en de tijd die we tussen stops zullen nemen.
Het is uiteraard ook de bedoeling dingen te bezichtigen en niet constant achter het stuur te zitten.
vandaar de vraag,zoals je reeds onderaan de afbeelding van onze route kan zien ongeveer.

Is 3 weken doenbaar naar gelang onze route ?
Mochten we een week langer de tijd hebben zouden ze zelfs tot Colorado doorreizen maar dit leek ons 'niet bepaald reëel om te doen.
We zijn er ons van bewust dat we redelijke afstanden zullen afleggen,maar willen dit toch compenseren met dagen dat we niet zullen rijden en tijd nemen te bezichtigen.

groeten,

Afbeelding
eNeRGy263
Amerika-ontdekker

Re: Roadtripping Westkust

Bericht door eNeRGy263 »

Beste Gi Joe..

Uw route lijkt me in 3 weken zeker haalbaar.
Ik heb een gelijkaardige route (ik rijd enkel vanuit Grand Canyon naar Las Vegas en niet terug naar LA).

Ik heb gemaakt dat ik dagelijks slechts 2 à 3u in de auto zit ( de dagen dat ik ga rijden).

Meer vind ik toch teveel van het goede maar, dat is natuurlijk persoonlijk.

PS: hieronder zie je mn website met een planning van de dagen, misschien kan je nog ideetjes opdoen?
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

De route op het kaartje is prima te doen in 3 weken, zonder al te absurde haast.

Ik neem trouwens aan dat jullie de Grand Canyon niet echt voorbij rijden?
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Wij waren afgelopen september ook drie weken in het zuidwesten en misschien heb je wat aan ons reisverslag
dat vind je hier
vergeet inderdaad niet te stoppen aan de grand canyon :)

Bart
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
GI-jOe
Amerika-newbie

Bericht door GI-jOe »

bedankt voor de links.
uiteraard zullen we de grand canyon niet vergeten.
we willen zoveel mogelijk national parks doen.
lag het aan ons reden we door tot een heel klein stukje Colorado.
maar we moeten het zien te compenseren met de gegeven tijd en realistisch blijven.

ons verblijf zelf doen we met behulp van Couchsurfing.
leek ons de beste manier om eveneens mensen te leren kennen en ons een beetje te integreren in de cultuur daar.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer