Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Van Grand Canyon naar LA

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Carlos1970
Amerika-ontdekker

Van Grand Canyon naar LA

Bericht door Carlos1970 »

Beste Forumleden,

De laatste route van onze reis willen we van Grand canyon, via Williams (stukje route 66) naar LA.
Om de camper tijdig in LA (Carsons) te kunnen inleveren willen we laatste nacht in de buurt van Long Beach kamperen.

Wat adviseren jullie (twee volwassenen en twee kinderen).
Onderlangs Joshua tree aandoen en via Palm Springs naar LA of bovenlangs de noord/west ingang van Joshua tree nemen en Palm springs letterlijk en figuurlijk links laten liggen. Wat is mooier/interessanter om te doen??

2e vraag:
De campings in LA krijgen allemaal niet zulke geweldige reviews en hanteren daarnaast hoge prijzen. Iemand ervaring met Golden Shore RV resort in Long Beach? Ligt lekker dicht bij wegbrengstation van de camper.
By the way: hoe maken jullie zo'n grote wagen eigenlijk schoon, de meeste schoonmaakstations past de camper niet echt in of onder. Met de hand zonder trappetje lijkt me ook geen feest??

groeten,
Carlo
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Van Grand Canyon naar LA

Bericht door nieuwenoord »

Carlos, je moet de camper van binnen netjes achterlaten. Geen haren in de douche enzo:-)

De buitenkant van de camper hebben wij nog nooit hoeven wassen voor inleveren. Wel hebben we hem vrijwillig een keer laten wassen op een camping, kon je een mannetje voor bellen. Bij grote truckstops kan het ook, maar volgens mij hoeft het bij geen enkele verhuurder hoor.
Naitsirhc
Amerikafan

Bericht door Naitsirhc »

Wij zijn vanuit williams ook over de route 66 naar las vegas gereden....was niet echt heeeel erg byzonder, maar ik denk wel dat we dit jaar en klein stukkie doen...en dan zo'n echt oud stukje. Tis het gevoel he
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Dan heb je waarschijnlijk het 'verkeerde' stuk gereden. Ik vermoed het stuk tussen Seligman en Kingman.
Het stuk tussen Kingman en Topock is vele malen mooier met onderweg Oatman. Wij hebben beide stukken gereden.
Je kan dit nalezen op onze site op dag 3.

Bart
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
Naitsirhc
Amerikafan

Bericht door Naitsirhc »

Dat is precies het stukwat we gaan rijden :D :D :D
Carlos1970
Amerika-ontdekker

Bericht door Carlos1970 »

Omdat we met onze kids een lange weg te gaan hebben van GC naar Joshua tree verwzcht ik niet dat we te veel van de "snelweg" af zullen gaan.

1.
By Cruise amerika moet je hem volgens mij ook van buiten schoon inleveren. Mogelijk is dat bij road bear anders.
iemand ervaring met Cruise amerika. het liefast maak ik hem natuurlijk alleen van binnen schoon.

2.
Wat is de leukste mooiste route boven of onder Joshua tree langs met een bezoek aan Joshua tree (1 overnachting).

Bedankt.
Groeten, Carlo
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Voor een bezoek aan Joshua Tree kan je het beste via de zuidkant er in ( Cottenwood in/uitgang) en aan de noordwest kant er weer uit (Joshua Tree in/uitgang)
Er zijn binnen het park verschillende campgrounds (zonder Hook-up) in Twentynine Palms heb je een schitterende campground met full hook-up (Twentynine Palms RV & Golf Resort)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer