Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Route staat vast. Wat moeten we zeker niet missen?
Route staat vast. Wat moeten we zeker niet missen?
Beste mensen,
Hieronder staat ons reisschema. Wij vertrekken 29 Juni en gaan weer terug op 15 juli. Het schema staat vast.
Nu willen wij heel graag weten van jullie wat we absoluut moeten zien/doen in onderstaande plaatsen, omdat wij dat nog niet precies weten.
Alvast bedankt....
Phoenix.
Phoenix - Sedona
Sedona - Grand Canyon
Grand Canyon - Bryce (via lake powell/page)
Bryce - Zion
Zion - Las Vegas
Las Vegas
Las Vegas - Lone pine (via Death Valley)
Lone pine - Yosemite
Yosemite
Yosemite - San Francisco
San Francisco
San Francisco - San Simeon
San Simeon - Los Angeles
Los Angeles
Los Angeles ( disney oid)
Los Angeles (vertrek)
Hieronder staat ons reisschema. Wij vertrekken 29 Juni en gaan weer terug op 15 juli. Het schema staat vast.
Nu willen wij heel graag weten van jullie wat we absoluut moeten zien/doen in onderstaande plaatsen, omdat wij dat nog niet precies weten.
Alvast bedankt....
Phoenix.
Phoenix - Sedona
Sedona - Grand Canyon
Bryce - Zion
Zion - Las Vegas
Las Vegas
Las Vegas - Lone pine (via Death Valley)
Lone pine - Yosemite
Yosemite
Yosemite - San Francisco
San Francisco
San Francisco - San Simeon
San Simeon - Los Angeles
Los Angeles
Los Angeles ( disney oid)
Los Angeles (vertrek)
- MichelH
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Re: Route staat vast. Wat moeten we zeker niet missen?
Jullie hebben eigenlijk dezelfde route als ons, alleen wij doen hem andersom, dus misschien heb je iets aan de route omschrijving in mijn blog.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wat je niet mag missen is lastig, maar:
Phoenix-Sedona,ik zou zeker over de Apache Trail en Roosevelt dam dat stuk rijden.
Sedona- GC via de 89a
Verder zou ik in Death Valley overnachten,ipv Lone Poine, en zou ik een dag LA inruilen voor een extra dag langs de kust.
Phoenix-Sedona,ik zou zeker over de Apache Trail en Roosevelt dam dat stuk rijden.
Sedona- GC via de 89a
Verder zou ik in Death Valley overnachten,ipv Lone Poine, en zou ik een dag LA inruilen voor een extra dag langs de kust.
Als je uit Lone Pine een beetje optijd vertrekt kun je ook nog kijken bij Mono Lake en evt. Bodie.
- Jostravels
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Inderdaad kan LA wel met een nachtje minder. En ik zou zelf graag een nachtje in Page blijven en een extra nacht aan de kust. Mar dat lukt niet allebei natuurlijk.
Zoveel te zien zo weinig tijd: waarheen gaat de volgende reis?!
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
tonnie schreef: Sedona - Grand Canyon
even een kijkje nemen in het 'oude' gedeelte van Flagstaff, zonsondergang bij één van de viewpoints ( ... 054762958/)
Horseshoe Bend, Glen Canyon Dam + visitor centre, evt. Paria Toadstools
Bryce - Zion
wandeling de canyon in, bijv. Queens Garden Trail in combinatie met Navajo Loop ( ... 054762958/); voor de tunnel bij Zion de Canyon Overlook Trail ( ... 054762958/)
Jaap
Foto's Arizona/Utah: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set" onclick="window.open(this.href);return false; ... 054762958/
Foto's Californië: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set ... 964833115/" onclick="window.open(this.href);return false;
Foto's Californië: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set ... 964833115/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Tussen de GC en Bryce zou je eigenlijk Antelope Canyon niet mogen missen, maar het is al een lange dag, en de dingen die Jaap noemt zijn ook de moeite waard. Bovendien heb je natuurlijk nog de oostkant van de Grand Canyon waar je ook wat viewpoints hebt.
Vroeg opstaan en hopen dat je ook nog de sunset bij Bryce mee kunt nemen!
Marianne
Vroeg opstaan en hopen dat je ook nog de sunset bij Bryce mee kunt nemen!
Marianne
De laatste dag LA moeten we al om 4 uur snachts naar luchthaven, dus dat is niet echt een dag. 1 dag willen we naar universal studios of disney. Dan zien we weinig van LA. Die andere dag willen we gebruiken om LA zelf te zien.
De route staat vast, want de hotels zijn al geboekt. Die apache trail he..dan rijd je onverzekerd toch? Aangezien je op onverharde wegen rijd.
De route staat vast, want de hotels zijn al geboekt. Die apache trail he..dan rijd je onverzekerd toch? Aangezien je op onverharde wegen rijd.
Van Phoenix naar Sedona kun je ook nog langs Montezuma Castle gaan; een aardige 'cliff dwelling' die niet al teveel tijd vraagt.
Foto's Arizona/Utah: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set" onclick="window.open(this.href);return false; ... 054762958/
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
tonnie schreef:Die apache trail he..dan rijd je onverzekerd toch? Aangezien je op onverharde wegen rijd.
Nee hoor,Apache Trail heeft een wegnummer,en is dus niet onverhard voor de verzekering.
Is dit die Apache trail die ik moet rijden? Of loopt hij anders? Ik weet niet precies hoe ik hem het beste kan rijden. Locatie "D" is waar ons hotel staat.

- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat is idd zoals je hem moet rijden,echt een mooie route.
Perfect. dankjewel!
Ga ik hem proberen te laden in m'n tomtom
Ga ik hem proberen te laden in m'n tomtom
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1798 Weergaves
-