Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Mooie deal: Wynn voor $99 / gratis upgrade Encore en meer!
Re: Mooie deal: Wynn voor $99 / gratis upgrade Encore en meer!
Is niet meer nodig. Ik heb een kamer geboekt in de MGM Grand voor $75.
Toch bedankt!
Toch bedankt!
De aanbieding voor $ 119 en $ 50 resort credit staat inmiddels ook op smatervegas.martijn76 schreef:
Ik krijg van de laatste persoon aan wie ik de code heb door laten mailen de melding dat de aanbieding verlopen is, maar je kan het natuurlijk altijd proberen!
Martijn
Zie [url] http://www.smartervegas.com/hotels/wynn ... s.aspx/url]
Aanbieding loopt nog tot 30 april.
Mooie deal inderdaad.
We hebben ondertussen ook de e-mailbevestiging ontvangen.
Nogmaals dank, Martijn :doublethumb:
Irma
Tomme,
Ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken, maar voor 40$ (zo'n 30 euro
) per nacht extra zit je met Encore wel in een hotel dat vele, vele klassen beter is dan MGM.
De rates zijn nu zo laag dat je hotels kan boeken waar normaal voetvolk als ik nooit terecht zou komen. Grijp die kans!
MGM Grand is ook een prima hotel trouwens hoor. Genoeg te zien en te doen, met heel veel goede restaurants in het hotel.
ps Irma, graag gedaan!
Ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken, maar voor 40$ (zo'n 30 euro

De rates zijn nu zo laag dat je hotels kan boeken waar normaal voetvolk als ik nooit terecht zou komen. Grijp die kans!
MGM Grand is ook een prima hotel trouwens hoor. Genoeg te zien en te doen, met heel veel goede restaurants in het hotel.
ps Irma, graag gedaan!
-
- Amerikafan
Re: Mooie deal: Wynn voor $99 / gratis upgrade Encore en mee
Dankjewel voor het doorsturen Martijn! Voor mijn data moet ik voor dag 1 de prijs opvragen en voor dag 2 is de prijs 219 dollar. Dat is dan excl. tax en er komt 25 dollar resort fee bij, maar er gaat weer 10 dollar af als je vooruit betaalt. Voor extra personen (en we hebben twee kids) betaal je 25 dollar pp. En het buffet is alleen op bepaalde dagen complementair en geldt bij minimaal drie nachten. Voor ons dus net niet handig, maar voor anderen met andere data denk ik wel!
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Bedank je hem nou 3.5 jaar na dato, of hoe moet ik dit zien 

Ik denk dat er wat berichten door elkaar gehaald worden. Ik heb voor de lol nog wel even het draadje doorgenomen en ik vind het grappig om te zien dat er in 2009 veel minder op gereageerd wordt dan nu en iemand zelfs MGM Grand verkiest boven Wynn. Blijkbaar was het prachtige Wynn/Encore complex toen nog niet zo heel erg bekend op het forum. Jammer JuliaValerie dat het voor jullie net niet uitkomt, je moet daar echt mazzel mee hebben.
-
- Amerikafan
Haha, verkeerde draadje inderdaad. Ik kon het draadje niet vinden en heb de zoekfunctie gebruikt, maar heb niet goed gekeken, sorry!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 2827 Weergaves
-
Laatste bericht door Glorious
-
- 8 Reacties