Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MGM Grand West Wing
MGM Grand West Wing
Iemand ervaring met het MGM Grand Hotel, en meer specifiek de West Wing rooms??
Kan je makkelijk parkeren in/aan dit gigantisch hotel??
Kan je makkelijk parkeren in/aan dit gigantisch hotel??
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Re: MGM Grand West Wing
Parkeren bij MGM grand is eenvoudig, maar zoals in elk groot strip hotel moet je een heel eind lopen vanaf de garage naar je kamer, je kunt natuurlijk valet parking nemen, dan zet je de auto gewoon voor de deur bij de lobby, en hij wordt voor je weggezet, je geeft 2 dolllar fooi bij het weer ophalen van de auto.
De west-wing rooms zijn de kamers in het voorste lage deel van het gigantische gebouw, deze liggen in het oude Marina hotel wat bij de bouw van het MGM-grand geïntegreerd is in het grote gebouw.
De kamers zijn heel modern ingericht, maar wel piepklein, er zit geen normale badkamer in, maar één deur met daarachter de douche, en een deur met daarachter het toilet, de wastafel zit gewoon in de kamer.
Ik zou zelf altijd een gewone kamer nemen, al was het alleen maar vanwege het uitzicht, maar als je erg gestelt bent op modern design, en je hebt geen problemen met de grote van de kamer, zou je ook een West wing room kunnen overwegen, het voordeel is dat je sneller vanaf je kamer op de strip bent.
De west-wing rooms zijn de kamers in het voorste lage deel van het gigantische gebouw, deze liggen in het oude Marina hotel wat bij de bouw van het MGM-grand geïntegreerd is in het grote gebouw.
De kamers zijn heel modern ingericht, maar wel piepklein, er zit geen normale badkamer in, maar één deur met daarachter de douche, en een deur met daarachter het toilet, de wastafel zit gewoon in de kamer.
Ik zou zelf altijd een gewone kamer nemen, al was het alleen maar vanwege het uitzicht, maar als je erg gestelt bent op modern design, en je hebt geen problemen met de grote van de kamer, zou je ook een West wing room kunnen overwegen, het voordeel is dat je sneller vanaf je kamer op de strip bent.
Ok, bedankt Harry!
Ik denk dat ik ook voor een "Standard" room ga, voor 75$ per nacht wel een koopje denk ik.
Is parkeren gratis en is er een voorziene parking bij het hotel?
groeten
Ik denk dat ik ook voor een "Standard" room ga, voor 75$ per nacht wel een koopje denk ik.
Is parkeren gratis en is er een voorziene parking bij het hotel?
groeten
- Harry
- Amerika-expert
- Contacteer:
Parkeren op de strip is m.u.v. het Four Seasons hotel overal op de strip gratis, ook de valet parking.
wij zijn daar vorig jaar geweest en wij hadden een camper bij ons maar in las vegas wilde we graag in een groot hotel. we zijn met onze camper gewoon naar de hoofd ingang gereden en daar keek men een beetje raar op maar op onze vraag of we onze camper daar ergens konden parkeren kregen we een volmondig ja.
de beste man belde met de security en zei dat wij eraan kwamen met onze camper en er werd ons een mooi plekje aangewezen waar onze camper twee dagen kosteloos mocht staan.
vervolgens werden we vanaf de parkeerplaats met onze koffers en al weer naar de hoofdingang gebracht en na twee dagen ook weer netjes op gehaald en dat koste ons alleen een kleine fooi. zeer goed geregeld allemaal en het was een super fijn hotel. echt een aanrader.
groeten mark.
de beste man belde met de security en zei dat wij eraan kwamen met onze camper en er werd ons een mooi plekje aangewezen waar onze camper twee dagen kosteloos mocht staan.
vervolgens werden we vanaf de parkeerplaats met onze koffers en al weer naar de hoofdingang gebracht en na twee dagen ook weer netjes op gehaald en dat koste ons alleen een kleine fooi. zeer goed geregeld allemaal en het was een super fijn hotel. echt een aanrader.
groeten mark.
Kent iemand de "Grand Tower Room" van de MGM Grand?
Waar bevinden deze kamers zich zoal? Zijn zo te zien de goedkoopste kamers bij MGM Grand maar ziet er wel heel netjes uit....
Waar bevinden deze kamers zich zoal? Zijn zo te zien de goedkoopste kamers bij MGM Grand maar ziet er wel heel netjes uit....
Reisblog Amerika vakantie 18 t/m 28 mei 2009:
http://reneusa2009.blogspot.com
http://reneusa2009.blogspot.com
- Harry
- Amerika-expert
- Contacteer:
Deze kamers vind je in het hele gebouw, alleen niet in het voorste lage deel, vraag altijd een kamer op een zo hoog mogelijke verdieping, en het liefst aan de stripzijde, dan heb je het mooiste uitzicht, tenzij je van vliegtuigen houd, vraag dan een kamer aan de zuidzijde.
-
- Amerika-ontdekker
wij reizen deze zomer ook met een camper van road bear C29-31 en verblijven in las vegas in het MGM. Toen ik ze belde kreeg ik te horen dat ik met de camper daar niet kan parkeren, maar moet uitwijken naar Tropicana aan de overlant?wij zijn daar vorig jaar geweest en wij hadden een camper bij ons maar in las vegas wilde we graag in een groot hotel. we zijn met onze camper gewoon naar de hoofd ingang gereden en daar keek men een beetje raar op maar op onze vraag of we onze camper daar ergens konden parkeren kregen we een volmondig ja.
groeten mark.

moet ik het nu gewoon brutaal proberen bij MGM? ik sta het liefst op de parkeerplaats bij het hottel waar ik verblijf.
alvast bedankt
Nancy

- Harry
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat zal gewoon niet lukken Nancy, die camper gaat echt niet passen in de garage van het MGM-grand, Tropicana heeft nog een gewone parkeerplaats.
-
- Amerika-ontdekker
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht