Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Death Valley Vraag

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Nismo
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Death Valley Vraag

Bericht door Nismo »

Wij vertrekken op 3 september naar de Westkust, vandaag onze tickets en nodige dokumenten gaan afhalen bij het reisburo, daar zat ook een reisroute bij met alle nodige info. Deze route komt bijna volledig overeen met wat ikzelf al had uitgewerkt.

Behalve één route, namelijk van Las Vegas naar Mammoth Lakes
Ik had in gedachte om via Pahrum via Death Valley Junction het National Park binnen te rijden tot Furnace Creek en zo verder via de 190 het park uit.
De route van het reisburo stelt voor tot Pahrum dan naar beneden de 372/178 op nar Shoshone en dan verder via de 178 langs de Jubilee Pass naar Badwater zo naar Furace Creek en ook zo verder de 190 op.

Nu de eerste route is 329 mls en de tweede 370 mls en eigelijk wil ik zo snel mogelijk Death Valley door wegens de hitte, ben er 11 jaar geleden verkouden door geworden, combinatie hitte, airco.

Wat is jullie ervaring hiermee.
MotorGuy76
Amerikafan

Bericht door MotorGuy76 »

Ik heb nog geen ervaring met Death Valley, maar komende vrijdag vertrekken we naar the USA en wil dit zeker niet missen.... ik heb al veel foto's gezien van Death Valley en lijkt me zeker de moeite waard (ondanks de hitte)....

Verkouden kun je overal wel worden als je de hele tijd in de airco zit en dan ineens in de hitte, dat kan dan net zo goed in Las Vegas....
There are 10 types of people in the world:
Those who understand binary, and those who don't...

** 2005/2008/2012/2018/2023 USA **
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer