Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Advies gevraagd !!! Rondreis juli 2009
Advies gevraagd !!! Rondreis juli 2009
Hallo mensen,
Komende zomer ga ik met 3 vrienden een trip door het weste van de US maken. na veel gegoogle e.d. hebben we wesloten om geen georganiseerde reis te plannen, maar alleen de vliegreis en de 1 overnachting van te voren te plannen en de rest in Amerika zelf te reserveren.
Natuurlijk hebben we al wel het 1 en ander uitgezocht over wat we willen bezichtigen en welke route we willen rijden.
De volgden route is het geworden:
Dag 1: Vliegreis Brussel - Las Vegas (aankomst las vegas +/- 16:30).
Dag 2: Van Las Vegas naar de zuid rimp van de Grand Canyon.
Dag 3: van Grand Canyon via Page (lake Powell) naar de Bryce canyon.
Dag 4: Van de Bryce Canyon via Zion NP terug naar Las Vegas.
Dag 5: Verblijf in Las Vegas voor o.a. Skydiving en bezoeken van de Hoover Dam.
Dag 6: Verblijf Las vegas (rondlopen op ed strip en Freemont street).
Dag 7: Van las vegas via Death valley naar Bakerfield.
Dag 8: Van Bakerfield naar Sequoia NP / Kings Canyon
Dag 9: Van Sequoia NP / Kings Canyon naar Yosemite NP
Dag 10: Van Yosemite NP naar San Francisco
Dag 11: verblijf San Francisco (bezoek alcatrax + verkennen van de stad)
Dag 12: Van san Francisco via Highway 1 naar Big Sur
Dag 13: Van Big Sur via Highway 1 naar Lompoc
Dag 14: Van Lompoc naar Los Angeles (bezoek aan beverly Hills, Hollywood, Bell Air)
Dag 15: verblijf L.A. (Whale Watching)
Dag 16: Bezoek aan Sea World in San diege
Dag 17: Bezoek aan Universal Studios
Dag 18: vertrek van Los Angeles International naar Brussel
Dag 19: Aankomst Brussel
Nu ben ik nog nooit in Amerika geweest, en heb dus geen idee hoeveel tijd je moet pakken voor een bezoek aan de nationale parken. We willen elke dag tussen 8 en 9 uur aanrijden zodat we tegen de middag een nationaal park in kunnen.
We weten natuurlijk ook wel dat we niet het hele park kunnen zien in 1 middag/avond en we willen ons dan ook beperken tot de "hoofdattracties".
Mijn vraag is of jullie denken dat deze planning in orde is of dat we te veel hooi op onze vork leggen.
Verder zijn we nog opzoek naar goedkope hotels/motels in de buurt (binnen een straal van 100km) van de de Nationale parken.
Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.
Alvast bedankt !!
Gr. Rob
P.S. als bijlage heb ik een kaart met de geplande route bijgevoegd
Komende zomer ga ik met 3 vrienden een trip door het weste van de US maken. na veel gegoogle e.d. hebben we wesloten om geen georganiseerde reis te plannen, maar alleen de vliegreis en de 1 overnachting van te voren te plannen en de rest in Amerika zelf te reserveren.
Natuurlijk hebben we al wel het 1 en ander uitgezocht over wat we willen bezichtigen en welke route we willen rijden.
De volgden route is het geworden:
Dag 3: van Grand Canyon via Page (lake Powell) naar de Bryce canyon.
Dag 4: Van de Bryce Canyon via Zion NP terug naar Las Vegas.
Dag 5: Verblijf in Las Vegas voor o.a. Skydiving en bezoeken van de Hoover Dam.
Dag 6: Verblijf Las vegas (rondlopen op ed strip en Freemont street).
Dag 7: Van las vegas via Death valley naar Bakerfield.
Dag 8: Van Bakerfield naar Sequoia NP / Kings Canyon
Dag 9: Van Sequoia NP / Kings Canyon naar Yosemite NP
Dag 10: Van Yosemite NP naar San Francisco
Dag 11: verblijf San Francisco (bezoek alcatrax + verkennen van de stad)
Dag 12: Van san Francisco via Highway 1 naar Big Sur
Dag 13: Van Big Sur via Highway 1 naar Lompoc
Dag 14: Van Lompoc naar Los Angeles (bezoek aan beverly Hills, Hollywood, Bell Air)
Dag 16: Bezoek aan Sea World in San diege
Nu ben ik nog nooit in Amerika geweest, en heb dus geen idee hoeveel tijd je moet pakken voor een bezoek aan de nationale parken. We willen elke dag tussen 8 en 9 uur aanrijden zodat we tegen de middag een nationaal park in kunnen.
We weten natuurlijk ook wel dat we niet het hele park kunnen zien in 1 middag/avond en we willen ons dan ook beperken tot de "hoofdattracties".
Mijn vraag is of jullie denken dat deze planning in orde is of dat we te veel hooi op onze vork leggen.
Verder zijn we nog opzoek naar goedkope hotels/motels in de buurt (binnen een straal van 100km) van de de Nationale parken.
Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.
Alvast bedankt !!
Gr. Rob
P.S. als bijlage heb ik een kaart met de geplande route bijgevoegd
Laatst gewijzigd door Robkuh op 03 apr 2009, 14:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Advies gevraagd !!
hallo,
ben zelf nog niet naar het zuiden geweest ga over twee maanden maar naar aanleiding van de adviezen die ik heb gehad denk ik dat jullie teveel hooi op je vork nemen. Je zal ongetwijfeld goede tips krijgen van de ervaren forumleden.
gr linda...
ben zelf nog niet naar het zuiden geweest ga over twee maanden maar naar aanleiding van de adviezen die ik heb gehad denk ik dat jullie teveel hooi op je vork nemen. Je zal ongetwijfeld goede tips krijgen van de ervaren forumleden.
gr linda...
-
georgesken
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Het lijkt me dat je nogal veel hooi op je vork neemt en vooral veel asfalt gaat zien op deze rondreis.
Ik ben er zeker van dat er hier op het forum mensen zijn die je met goede raad een beter parcours kunnen voorstellen.
Ik zou persoonlijk al wat dagen in LA laten vallen om die tijdens de rondreis te gebruiken, tenzij je de opgesomde zaken absoluut wil doen.
Vooral dag 2 3 en 4 gaan nogal hard. Je zal achetraf wel kunnen zeggen dat je op al die plaatsen geweest bent maar dat is het dan ook. Ik zou hier minstens 1 dag langer voor uittrekken.
Voor Yosemite zou ik ook een dagje langer blijven als je daar effectief iets wil doen.
Ik ben er zeker van dat er hier op het forum mensen zijn die je met goede raad een beter parcours kunnen voorstellen.
Ik zou persoonlijk al wat dagen in LA laten vallen om die tijdens de rondreis te gebruiken, tenzij je de opgesomde zaken absoluut wil doen.
Vooral dag 2 3 en 4 gaan nogal hard. Je zal achetraf wel kunnen zeggen dat je op al die plaatsen geweest bent maar dat is het dan ook. Ik zou hier minstens 1 dag langer voor uittrekken.
Voor Yosemite zou ik ook een dagje langer blijven als je daar effectief iets wil doen.
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Ik zou Sequoia /Kings canyon schrappen en vanaf Death valley via de Tiogapass naar Yosemite gaan. Dan heb je een dag extra in Yosmite.
De highway 1 van SF naar LA kun je ook in twee dagen (1 overnachting) doen. Ik zou dan wel iets verder overnachten bijvoorbeeld in Monterey of San Luis Obispo. Dan heb je een dag extra en kun je de route Grand Canyon- Page- Bryce in twee dagen doen, want dat is echt teveel voor één dag.
Als jullie vanuit las Vegas vroeg weggaan naar de GC heb je de tijd om 's middags al wat viewpoints aan de West Rim te bekijken. De volgende ochtend heb je dan tijd om nog wat viewpoints te bekijken en via de West rim naar Page te rijden.
Je route zou er dan als volgt uitzien:
Dag 3: van Grand Canyon naar Page (lake Powell)
Dag 4: Van Page naar Bryce Canyon
dag 5; van Bryce Canyon via zion naar las vegas
Dag 6: Verblijf in Las Vegas voor o.a. Skydiving en bezoeken van de Hoover Dam.
Dag 7: Verblijf Las vegas (rondlopen op ed strip en Freemont street).
Dag 8: Van las vegas via Death valley naar Bishop.
Dag 9: Van Bishop via de Tiogapass naar Yosemite
Dag 10: Yosemite
Dag 11: Van Yosemite NP naar San Francisco
Dag 12: verblijf San Francisco (bezoek alcatrax + verkennen van de stad)
Dag 13: Van san Francisco via Highway 1 naar Monterey/San Luis Obispo
Dag 14: Van Monterey/San Louis Obispo naar Los Angeles (bezoek aan beverly Hills, Hollywood, Bell Air)
Dag 16: Bezoek aan Sea World in San Diego
Marjon
De highway 1 van SF naar LA kun je ook in twee dagen (1 overnachting) doen. Ik zou dan wel iets verder overnachten bijvoorbeeld in Monterey of San Luis Obispo. Dan heb je een dag extra en kun je de route Grand Canyon- Page- Bryce in twee dagen doen, want dat is echt teveel voor één dag.
Als jullie vanuit las Vegas vroeg weggaan naar de GC heb je de tijd om 's middags al wat viewpoints aan de West Rim te bekijken. De volgende ochtend heb je dan tijd om nog wat viewpoints te bekijken en via de West rim naar Page te rijden.
Je route zou er dan als volgt uitzien:
Dag 3: van Grand Canyon naar Page (lake Powell)
Dag 4: Van Page naar Bryce Canyon
dag 5; van Bryce Canyon via zion naar las vegas
Dag 6: Verblijf in Las Vegas voor o.a. Skydiving en bezoeken van de Hoover Dam.
Dag 7: Verblijf Las vegas (rondlopen op ed strip en Freemont street).
Dag 8: Van las vegas via Death valley naar Bishop.
Dag 9: Van Bishop via de Tiogapass naar Yosemite
Dag 10: Yosemite
Dag 11: Van Yosemite NP naar San Francisco
Dag 12: verblijf San Francisco (bezoek alcatrax + verkennen van de stad)
Dag 13: Van san Francisco via Highway 1 naar Monterey/San Luis Obispo
Dag 14: Van Monterey/San Louis Obispo naar Los Angeles (bezoek aan beverly Hills, Hollywood, Bell Air)
Dag 16: Bezoek aan Sea World in San Diego
Marjon
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
De route van Marjon is prima maar ik zou San Diego overslaan, het lijkt me zonde van de tijd om Sea World vanuit LA te doen (want dat begrijp ik uit je route). De dag die je dan overhoudt zou je voor Zion kunnen gebruiken.
Als je bij Page de Glen Canyon dam bezoekt kun je in Las Vegas de Hoover Dam overslaan zodat je meer tijd voor Las Vegas zelf overhoudt.
Marianne
Als je bij Page de Glen Canyon dam bezoekt kun je in Las Vegas de Hoover Dam overslaan zodat je meer tijd voor Las Vegas zelf overhoudt.
Marianne
Sequoia NP staat bij mij erg hoog op mijn verlanglistje, dus ben bang dat de route door de Tiogapass niet doorgaat. Om Highway 1 in 2 dagen te doen, is misschien wel een optie. Deze extra dag wil ik dan misschien gebruiken om 1 dag langer in Page te blijven aangezien ik net ook enkele mooie verhalen over Antylope Canyon heb gelezen.vana schreef:Ik zou Sequoia /Kings canyon schrappen en vanaf Death valley via de Tiogapass naar Yosemite gaan. Dan heb je een dag extra in Yosmite.
Wij hebben expres voor de South rim gekozen, omdat dit (volgens ons) mooier is dan de North en West Rim. Mocht iemand het hier niet mee eens zijn, dan hoor ik het ook graag.
Alvast bedankt voor de reacties
Ik vind het ook allemaal wat haasten en weinig tijd om de parken goed te bezoeken.
De sequoia's kan je trouwens ook in Yosemite bezoeken, bij Mariposa Grove
Mijn eerste gedachten was ook om San Diego over te slaan. Verder lijkt me de route van Marjon prima te doen als je die dag van SD bij Zion plakt.
De south Rim is inderdaad het meest aanbevolen voor een eerste bezoek aan de Grand Canyon.
Antelope Canyon is inderdaad zeer de moeite , maar ook prijzig.
Je kan ook eens een kijkje nemen op onze site, naar onze reis van afgelopen september om nog wat ideeën op te doen.
Bart
De sequoia's kan je trouwens ook in Yosemite bezoeken, bij Mariposa Grove
Mijn eerste gedachten was ook om San Diego over te slaan. Verder lijkt me de route van Marjon prima te doen als je die dag van SD bij Zion plakt.
De south Rim is inderdaad het meest aanbevolen voor een eerste bezoek aan de Grand Canyon.
Antelope Canyon is inderdaad zeer de moeite , maar ook prijzig.
Je kan ook eens een kijkje nemen op onze site, naar onze reis van afgelopen september om nog wat ideeën op te doen.
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
- MichelH
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Ik vind het maar een rare lus die je maakt in de buurt van Las Vegas, misschien een beter idee om in Phoenix te starten? Is vaak goedkoper en je kunt makkelijk naar de Grand Canyon en verder naar Bryce en Zion. Het zou dan zoiets worden, ervan uitgaande dat je 19 dagen hebt:
Dag 1: Amsterdam - Phoenix
Dag 2: Phoenix - Sedona
Dag 3: Sedona - Grand Canyon
Dag 4: Grand Canyon - Page
Dag 5: Page - Bryce Canyon
Dag 6: Bryce Canyon - Zion NP
Dag 7: Zion NP - Las Vegas
Dag 8: Las Vegas
Dag 9: Las Vegas - Lone Pine (door Death Valley)
Dag 10: Lone Pine - Yosemite NP
Dag 11: Yosemite NP
Dag 12: Yosemite - San Francisco
Dag 13: San Francisco
Dag 14: San Francisco
Dag 15: San Francisco - Monterey
Dag 16: Monterey - San Luis Obispo/Santa Barbara/andere kustplaats
Dag 17: San Luis Obispo / andere kustplaats - Los Angeles
Dag 18: Los Angeles
Dag 19: Los Angeles - Amsterdam
Je kunt de route ook andersom doen, zo doen wij hem dit jaar in mei/juni.
Dan zou ik San Diego en Kings & Sequoia laten voor wat het was deze reis, je moet nu eenmaal keuzes maken en de Sequoia bomen kun je ook in Yosemite bekijken bij Mariposa Grove. De route via de Tioga Pass is een van de mooiste routes en zou ik zeker de voorkeur geven boven de saaie rit naar Bakersfield.
Dan zou ik San Diego en Kings & Sequoia laten voor wat het was deze reis, je moet nu eenmaal keuzes maken en de Sequoia bomen kun je ook in Yosemite bekijken bij Mariposa Grove. De route via de Tioga Pass is een van de mooiste routes en zou ik zeker de voorkeur geven boven de saaie rit naar Bakersfield.
Laatst gewijzigd door MichelH op 03 apr 2009, 12:33, 1 keer totaal gewijzigd.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Waarom wil je graag naar Sequoia? Als het alleen vanwege de sequoia-bomen is kun je ook overwegen om die in Yosemite te bekijken. Als je wel graag naar Sequoia/Kings Canyon wil, overweeg dan om er nog een dag te blijven en Yosemite over te slaan, liever 1 park goed dan 2 parken te vluchtig. Misschien heb je iets aan ons 2006-verlsag voor ons bezoek aan Yosemite en Sequoia.Robkuh schreef: Sequoia NP staat bij mij erg hoog op mijn verlanglistje, dus ben bang dat de route door de Tiogapass niet doorgaat.
Antelope Canyon is prachtig, maar je hebt daar niet veel tijd voor nodig. In het schema van Marjon heb je er voldoende tijd voor.Robkuh schreef: Om Highway 1 in 2 dagen te doen, is misschien wel een optie. Deze extra dag wil ik dan misschien gebruiken om 1 dag langer in Page te blijven aangezien ik net ook enkele mooie verhalen over Antylope Canyon heb gelezen.
De West Rim is de west kant van de south rim. Kijk eens op http://www.nps.gov/grca voor de mogelijkheden aan de South Rim. Er staan ook handige kaartjes op de site. Marjon bedoelt de oostrim (ligt ook aan de South Rim) om onderweg naar Page te bekijken.Robkuh schreef: Wij hebben expres voor de South rim gekozen, omdat dit (volgens ons) mooier is dan de North en West Rim. Mocht iemand het hier niet mee eens zijn, dan hoor ik het ook graag.
Marianne
Laatst gewijzigd door Martin & Marianne op 03 apr 2009, 12:36, 2 keer totaal gewijzigd.
Ook een prima route Michel, ik zou wel nog één overnachting inleveren aan de kust en die (nog steeds) bij Zion plakken.
Het heeft weinig zin om Zion op het programma te zetten om er enkel maar doorheen te rijden van Bryce naar Las Vegas.
Wij waren er twee nachten afgelopen september en gaan dit jaar alweer terug, prachtig (wandel)park dus wat mijn mening betreft.
@TS: zijn de tickets al geboekt ?
Bart
Het heeft weinig zin om Zion op het programma te zetten om er enkel maar doorheen te rijden van Bryce naar Las Vegas.
Wij waren er twee nachten afgelopen september en gaan dit jaar alweer terug, prachtig (wandel)park dus wat mijn mening betreft.
@TS: zijn de tickets al geboekt ?
Bart
Grts, Bart
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zou niet aankomen in Las Vegas maar in Phoenix.
Goedkopere tickets,en je maakt je route wat logischer.
En je kan op weg naar de Grand Canyon door Sedona,ook leuk.
Goedkopere tickets,en je maakt je route wat logischer.
En je kan op weg naar de Grand Canyon door Sedona,ook leuk.
- MichelH
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Voor een eerste indruk van Zion is een overnachting voldoende, denk ik. Vanuit Bryce ben je vrij op tijd in Zion om nog een wandeling te maken en ook de volgende dag kun je 's morgens nog een wandeling doen aangezien de reis naar Las vegas ook niet al te lang is. Vooral omdat 's avonds aankomen in Las Vegas meer indruk maakt dan 's middags met al die neonlichten die je al 30 km vantevoren ziet opdoemen.
Ik was toch blij dat ik na de (zware) wandeling naar angels landing niet meer hoefde te rijden naar Las Vegas. Even heerlijk aan het zwembad gaan rusten. De dag nadien zijn we opnieuw het park ingeweest en enkele korte wandelingen gedaan en wat inkopen en dan op pad richting Las Vegas met onderweg ook nog Valley of Fire.
Maar zoals gezegd is het voor iedereen persoonlijk anders. Wij zitten er opnieuw twee nachten in september
Bart
Maar zoals gezegd is het voor iedereen persoonlijk anders. Wij zitten er opnieuw twee nachten in september
Bart
Grts, Bart
-
georgesken
- Amerikakenner
MichelH schreef:Ik vind het maar een rare lus die je maakt in de buurt van Las Vegas, misschien een beter idee om in Phoenix te starten? Is vaak goedkoper en je kunt makkelijk naar de Grand Canyon en verder naar Bryce en Zion. Het zou dan zoiets worden, ervan uitgaande dat je 19 dagen hebt:
Lijkt mij ook een betere route om dit vanuit Phoenix te doen.
Alleen zou ik dan 1 dag minder in SF nemen en die in Las Vegas doorbrengen zodat je daar dan wat langer bent (wat je uit je originele route precies wel wil)
En dan zou ik ook de kustroute 1 dag inkorten en deze dan gebruiken om Sequoia NP te bezoeken wat om 1 of andere reden zo hoog op je verlanglijst stond. (ik heb btw enkele jaren geleden ook genoten van dit park. Die bomen... zooooo impressionant en daar zijn we ook verschillende beren bijna letterlijk tegen het lijf gelopen
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik vind die aankomst in Las Vegas niet zo'n probleem, op die manier kun je ook nog een stuk route 66 meenemen. Phoenix is natuurlijk ook prima.
Marianne
Marianne
MichelH schreef:Ik vind het maar een rare lus die je maakt in de buurt van Las Vegas, misschien een beter idee om in Phoenix te starten? Is vaak goedkoper en je kunt makkelijk naar de Grand Canyon en verder naar Bryce en Zion. Het zou dan zoiets worden, ervan uitgaande dat je 19 dagen hebt:
De reden waarom we landen in Las Vegas ipv is omdat wij denken dat als we 's avonda aankomen onzelf beter vermaken in Las Vegas dan in Phoenix. We wilde een x aantal avonden in Las VEgas doorbrengen (mede door de vele verhalen over o.a. het vele neon e.d.) en omdat we in Las Vegas landen, maken we al meteen zo'n avond mee.
We hebben de reis trouwens nog niet geboekt, maar zitten eigelijk wel aan de 19 dagen vast.
Heeft sequia NP meer te bieden dan alleen de hoge bomen? ik dacht juist dat er meer te zien was, maar gezien de reactie van iedereen hier, zijn alleen de bomen echt de moeite waard. klopt dit?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja hoor, er is veel meer dan alleen de hoge bomen. Neem bijvoorbeeld de Kings canyon Scenic Byway. Daarom gaf ik ook aan dat je er echt de tijd voor moet nemen. En daarom had ik ook naar ons reisverslag verwezen. Wij waren er twee nachten en dat was nog veel te weinig. Het kost echt tijd om iets van het park te zien, je zult ook echt de auto uit moeten.Robkuh schreef: Heeft sequia NP meer te bieden dan alleen de hoge bomen? ik dacht juist dat er meer te zien was, maar gezien de reactie van iedereen hier, zijn alleen de bomen echt de moeite waard. klopt dit?
Marianne
-
pushirubiano
- Amerikakenner
Re: Advies gevraagd !!! Rondreis juli 2009
Eens met Marianne! Ik vond Sequoia/KC prachtig en zou het zeker niet gemist willen hebben. Het is er prachtig wandelen tussen de reuzen en veel rustiger dan Yosemite. En zoals Marianne al zei, er is meer dan alleen bomen kijken: Kings Canyon is een miniatuur uitgave van Yosemite Valley met mooie trails (waar wij helaas niet genoeg tijd meer voor hadden) en er is ook de klim naar Morro Rock met prachtige uitzichten.
Ik vond het een heel sfeervol park.
Ik vond het een heel sfeervol park.
Groetjes, Ilona
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
-
georgesken
- Amerikakenner
Robkuh schreef:De reden waarom we landen in Las Vegas ipv is omdat wij denken dat als we 's avonda aankomen onzelf beter vermaken in Las Vegas dan in Phoenix. We wilde een x aantal avonden in Las VEgas doorbrengen (mede door de vele verhalen over o.a. het vele neon e.d.) en omdat we in Las Vegas landen, maken we al meteen zo'n avond mee.
We hebben de reis trouwens nog niet geboekt, maar zitten eigelijk wel aan de 19 dagen vast.
Heeft sequia NP meer te bieden dan alleen de hoge bomen? ik dacht juist dat er meer te zien was, maar gezien de reactie van iedereen hier, zijn alleen de bomen echt de moeite waard. klopt dit?
Onderschat het feit niet dat je moe bent wanneer je aankomt in de States (allee ik ben dat toch), dus veel ga je die eerste avond niet meer kunnen genieten, zeker aangezien je de daaropvolgende dag toch al een serieus zware trip hebt gepland. Reden temeer om in je lus Vegas - Vegas dan toch een extra overnachting te plannen
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: Advies gevraagd !!! Rondreis juli 2009
Dat 's avonds Vegas nog verkennen kan je wel vergeten, eer je de koffers op je hotelkamer hebt ben je al (minimaal) 24 onderweg dus zal je redelijk kapot zijn en blij zijn een bed te zienDe reden waarom we landen in Las Vegas ipv is omdat wij denken dat als we 's avonda aankomen onzelf beter vermaken in Las Vegas dan in Phoenix. We wilde een x aantal avonden in Las VEgas doorbrengen (mede door de vele verhalen over o.a. het vele neon e.d.) en omdat we in Las Vegas landen, maken we al meteen zo'n avond mee.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 30 Reacties
- 6265 Weergaves
-
Laatste bericht door Old Faithful
-
- 24 Reacties