Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Curry Village problemen

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
caro1983
Amerika-ontdekker

Re: Curry Village problemen

Bericht door caro1983 »

Al iemand aan de lijn gekregen?

Kvind het eigenlijk een beetje schandalig :banghead:
vonkeman
Amerika-ontdekker

Bericht door vonkeman »

hoi,

tsjonge, wat een vervelende actie!
Misschien een kleine troost, wij zijn vorig jaar in juli op de bonnefooi naar Yosemithe gegaan en hebben een plekje gevonden voor twee grote campers op een camping. Ik dacht low pine. Was prima, alleen je zit dan niet in de vallei inderdaad, dat zal vast niet meer lukken. Maar ik zal geloof ik niet het hele reisschema gaan omgooien.
Ingrid67
Amerikafan

Bericht door Ingrid67 »

Wij gaan voor 2 nachten in Juli naar Curry Village ( tent zonder iets, voor 5 personen) maar hebben (nog) geen mail gehad. Het zou voor ons ook een erge teleurstelling zijn als we niet in het park kunnen overnachten............
Ben er wel van geschrokken! Nu maar hopen dat jullie nog wat in de buurt kunnen vinden?
Succes er mee.

Ingrid
Rover
Amerikafan

Bericht door Rover »

Ik heb het ook maar opgegeven... uur aan de lijn gezeten.
Annouk
Amerikafan

Bericht door Annouk »

We hadden een tent geboekt in Curry Village van 22 t/m 24 juni.
Volgens de mail is er nog een mogelijkheid dat we wel in Curry Village kunnen overnachten (als ik het goed begrijp). Maar ik heb geen goede hoop..
Heb ook een half uur aan de telefoon gezeten, maar niemand gesproken. Ook een mail gestuurd, maar daar verwacht ik ook geen snel antwoord op.

Wel belachelijk dat ze nog reserveringen aannamen terwijl ze hier al zo lang van wisten :? Zo worden een heleboel mensen teleurgesteld..
Ik heb nu het Best Western in Oakhurst geboekt. Wel een eindje rijden naar de vallei, maar nog enigszins te betalen..

Voor iedereen met hetzelfde probleem, succes!
Ingrid67
Amerikafan

Bericht door Ingrid67 »

Hoi Anouk,

In dit hotel hebben wij ooit geslapen. Prima met mooi uitzicht! Het was idd een eind rijden vanaf de vallei en dat is niet fijn als het schemerig wordt. Ik denk er over om dit hotel op voorhand ook te boeken. Hoe heb je het geregeld? Rechtstreeks of via een hotelsite? Moet je vooraf een aanbetaling doen en kan je nog annuleren?

Graag hoor ik van je.

Groeten Ingrid
klaus
Amerikafan

Bericht door klaus »

Hier hetzelfde mailtje..

Wij hadden oorspronkelijk 3 nachten geboekt, waarvan ik de laatste zowiezo zou annuleren. Morgenavond maar eens proberen bellen en om te zien of de 2 eerste dagen nog zullen lukken.. :(
henriette
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door henriette »

Wij zijn er ook in juli en hebben ook een tent voor 5 personen. Heb ook nog geen mailtje gehad.
Ik hoop dat jullie nog iets vinden.
veel succes.

Henriette
tonnie
Amerika-ontdekker

Bericht door tonnie »

Wij ook in juli (7 t/m9) in een tent en nog geen mailtje gehad.. Op hun website hebben ze in juli nog plek, maar juni idd helemaal niets
Annouk
Amerikafan

Bericht door Annouk »

Ingrid67 schreef:Hoi Anouk,

In dit hotel hebben wij ooit geslapen. Prima met mooi uitzicht! Het was idd een eind rijden vanaf de vallei en dat is niet fijn als het schemerig wordt. Ik denk er over om dit hotel op voorhand ook te boeken. Hoe heb je het geregeld? Rechtstreeks of via een hotelsite? Moet je vooraf een aanbetaling doen en kan je nog annuleren?

Graag hoor ik van je.

Groeten Ingrid
Hoi Ingrid,
Goed om te weten dat het een prima hotel is :) Maar idd een beetje jammer dat het zo ver rijden is van de vallei. Kan je een idee geven hoe lang jullie er ongeveer over reden?
Ik heb via de site van Best Western geboekt. Het geld wordt pas bij je verblijf afgeschreven en je kan tot 4 P.M. op de dag van aankomst annuleren.
Groeten, Annouk
Rover
Amerikafan

Bericht door Rover »

Ik heb http://www.yosemiteridge.com/accom.html geboekt.

Prijzen voor een camping cabin 90USD. (weet zo even niet of daar nog tax bij komt, vast wel).

12 miles van de West gate (Hwy 120)
klaus
Amerikafan

Bericht door klaus »

Volgens Google maps is dat zo'n 40 minuten van Curry Village.

Lijkt me goed te doen, al zou ik toch nog liever in de vallei zelf overnachten, er zullen wel wat plaatsen vrijkomen ook. Hun mail zegt ook expliciet dat een percentage van hun cabines niet meer te verhuren zijn, hopelijk kan iedereen hier nog in een andere terecht.

Bellen schiet niet op, al 2 keer een kwartier aan de lijn gehangen, morgen nog maar eens proberen!
Masch
Amerikafan

Bericht door Masch »

Damn, ik heb die mail ook gehad.... Echt balen, want nu kan ik waarschijnlijk niet in de vallei overnachten (ben er van 15-17 juni)... Heeft iemand hier nog contact met Yosemite kunnen krijgen??
2008 & 2009 Rondreis Zuidwesten
2013 -- Rondreis Florida
2015 & 2017 -- Florida - Orlando --> http://floridams2017.blogspot.nl
vista
Amerikafan

Bericht door vista »

En ook hier het mailtje ontvangen, mijn vriend en ik hadden een heated tent van 18 juni - 20 juni geboekt (twee nachten). Echt balen! :banghead: Maargoed, wat raden jullie aan? Wij hebben gisteravond gelijk geprobeerd te bellen, maar stonden veel te lang in de wacht. Daarna maar een mailtje gestuurd, maar ik verwacht weinig reactie eerlijk gezegd... Wat zou een andere geschikte locatie zijn om te overnachten voor die twee nachten? Onze route is als volgt voor die periode:

Donderdag 18 juni San Francisco – Yosemite
Vrijdag 19 juni Yosemite
Zaterdag 20 juni Yosemite – Lee Vining

Alvast bedankt voor jullie tips, ik baal er best van allemaal! Denk je dat je het goed geregeld hebt zeg... :(
klaus
Amerikafan

Bericht door klaus »

Volgens mij gaan ze wel reageren, ze kunnen het ook niet maken want iedereen heeft een voorschot betaald en dus mogen ze wel enige vorm van communicatie doen.
Veusy
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Veusy »

Ik heb ook nog even een cabin in de Evergreen Lodge geboekt. Wel heel wat duurder dan in Yosemite en volgens de site op een 40 minuten rijden van de vallei. Ik beslis later wel welke ik dan zeker neem en wat annuleer.

Hans
Weblog Zuidwesten van 6 tot en met 28 Juni 2009: http://reizen.deveuster.eu
Barry Winkels
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Barry Winkels »

Ik ga zelf eind juli en ook nog geen mail gehad....zal dit alleen voor de mensen gelden die in juni gaan?

Erg balen hoor! pffff en het is al zo duur daar en moeilijk om iets te vinden :(
Hoop dat jullie (en ik misschien) snel iets kunnen regelen

Barry
2009: Los Angeles, Route 1, San Fransisco, Yosemite, Death Valley, Las Vegas
2010: 10 dagen Las Vegas
2017: Grand Canyon, Monument Valley, Capitol Reef, Bryce, Zion, Las Vegas
2020: Route 1, Yosemite, Death Valley en Las Vegas
klaus
Amerikafan

Bericht door klaus »

Ik vind het ook vreemd dat mensen die in juli boekten nog geen mail kregen. Lijkt me dat als ze die cabins moeten sluiten en veiligheidsmaatregelen moeten nemen (bijv bergwand beveiligen) dat dit wel een tijdje in beslag zal nemen.

Ik denk dat we wel meer zullen weten als iemand eens via de telefoon is binnengeraakt. Ik ga vanavond maar weer eens proberen binnen te raken, dit keer met de vaste telefoon, want mobiel bellen naar de USA is niet goedkoop.
vista
Amerikafan

Bericht door vista »

Ik zou graag (voor de zekerheid) een alternatieve accommodatie willen boeken. Die kan ik dan altijd nog annuleren mocht de tent in Curry Village wel doorgaan... Ben al een beetje aan het speuren en heb de volgende gevonden:

Yosemite Lakes, www.stayatyosemite.com Reasonably priced family oriented resort quite close to the park. 5 miles from Big Oak Flat Entrance

Yosemite Westgate Lodges, www.yosemitewestgate.com Closest standard motel to the park. 15 miles from Big Oak Flat Entrance.

Cedar Lodge in El Portal, www.yosemiteresorts.us Large hotel complex. There is a fair change of getting something when everywhere else is full. 8 miles west of Arch Rock Entrance

Bear Creek Cabins, www.yosemitecabins.com Well-maintained series of cabins. 23 miles west of Arch Rock Entrance.

Heeft iemand ervaring met één van deze accommodaties?

Groetjes Vista
Veusy
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Veusy »

klaus schreef:Ik vind het ook vreemd dat mensen die in juli boekten nog geen mail kregen. Lijkt me dat als ze die cabins moeten sluiten en veiligheidsmaatregelen moeten nemen (bijv bergwand beveiligen) dat dit wel een tijdje in beslag zal nemen.
Ze spreken idd dat ze een aantal cabins verplaatsen, maar misschien is dit in juni nog niet voltooid en verwittigen ze de mensen nu. Het kan dus zijn dat ze gewoon niet klaar geraken.

mvg,
Hans
Weblog Zuidwesten van 6 tot en met 28 Juni 2009: http://reizen.deveuster.eu
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer