Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
afstand Bishop - Las Vegas, via Death Valley
afstand Bishop - Las Vegas, via Death Valley
dag iedereen,
even een praktisch vraagje. Is de rit Bishop - Las Vegas, doorheen Death Valley doenbaar op 1 dag?
's Morgens zouden wij heel vroeg vertrekken, om tegen de (voor)avond in Las Vegas te zijn. Volgens google maps bedraagt de rit ongeveer 6u30, zonder stops weliswaar...
groeten
even een praktisch vraagje. Is de rit Bishop - Las Vegas, doorheen Death Valley doenbaar op 1 dag?
's Morgens zouden wij heel vroeg vertrekken, om tegen de (voor)avond in Las Vegas te zijn. Volgens google maps bedraagt de rit ongeveer 6u30, zonder stops weliswaar...
groeten
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: afstand Bishop - Las Vegas, via Death Valley
Het is niet ideaal, je zult weinig tijd hebben voor Death Valley en je zit er op het midden van de dag, maar qua afstand kan het best. Ik neem aan dat je niet nog een dag over hebt? Of is Bishop misschien nog te vervangen door Lone Pine of een overnachting in DV?
Marianne
Marianne
Bishop kan nog perfect vervangen worden, maar we blijven liever niet in Death Valley slapen.
Eigenlijk zien de eerste dagen van onze route er zo uit, daardoor hebben we (bewust) maar 1 dag voor Death Valley:
D1-3: San Francisco
D4: SF- Yosemite (overnachten in Oakhurst)
D5: Yosemite (volle dag), overnachten in El Portal (Bed & breakfast)
D6: Yosemite (volle dag), overnachten in El Portal
D7: Yosemite - ... (via Tioga Pass)
D8: ... - Death Valley.
De "..." zouden dus nog moeten worden ingevuld. Ik dacht aan Bishop, wegens overnachtingsmogelijkheden die wel OK zijn, misschien heb jij een ander idee?
groeten
Eigenlijk zien de eerste dagen van onze route er zo uit, daardoor hebben we (bewust) maar 1 dag voor Death Valley:
D1-3: San Francisco
D4: SF- Yosemite (overnachten in Oakhurst)
D5: Yosemite (volle dag), overnachten in El Portal (Bed & breakfast)
D6: Yosemite (volle dag), overnachten in El Portal
D7: Yosemite - ... (via Tioga Pass)
D8: ... - Death Valley.
De "..." zouden dus nog moeten worden ingevuld. Ik dacht aan Bishop, wegens overnachtingsmogelijkheden die wel OK zijn, misschien heb jij een ander idee?
groeten
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Want?tomme17 schreef:Bishop kan nog perfect vervangen worden, maar we blijven liever niet in Death Valley slapen.
Je hebt genoeg ruimte om nog wat te schuiven.
Ik vind een overnachting vlakbij de oostingang altijd wel aardig, dan heb je tijd voor de Tioga Pass en ook voor Bodie.
Marianne
Schuiven kan niet , omdat onze verdere dagen ook al zijn ingevuld.
We hebben 1 dag om van Bishop (of Lone Pine) naar Las Vegas, via Death Valley te rijden...
Het zal ook veruit onze langste rijdag worden.
groeten
We hebben 1 dag om van Bishop (of Lone Pine) naar Las Vegas, via Death Valley te rijden...
Het zal ook veruit onze langste rijdag worden.
groeten
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Wij hebben in 2004 de afstand Las vegas- death Valley- Bisshop in één dag gereden en het was makkelijk te doen.
We kwamen eind van de middag in Bisshop aan. Zie ons reisverslag dag 18.
Marjon
We kwamen eind van de middag in Bisshop aan. Zie ons reisverslag dag 18.
Marjon
wij doen dit in omgekeerde richting.
Vanuit Las Vegas door Death Valley richting Bishop.
Zijn de geschatte tijden op google maps en Google Earth een beetje betrouwbaar?
Vanuit Las Vegas door Death Valley richting Bishop.
Zijn de geschatte tijden op google maps en Google Earth een beetje betrouwbaar?
Wij gaan dit jaar vanuit LV door Death valley en dan overnachten in Lone pine, althans dat is de bedoeling, misschien rijden we wel door tot Bishop of Lee vining, maar dat is wel erg ver. Welke route door DV willen jullie gaan doen, via Bodie of Shoshone. ?? Heb nog geen ervaring met deze route, maar het lijkt mij wel goed te doen.
Ik zou iig zo ver mogelijk tot DV doorrijden, dat zou voor jullie betekenen overnachting in Lone Pine.
Ik zou iig zo ver mogelijk tot DV doorrijden, dat zou voor jullie betekenen overnachting in Lone Pine.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht