Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Help! Wij willen naar de Dodgers!

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
eef en deef
Amerika-ontdekker

Help! Wij willen naar de Dodgers!

Bericht door eef en deef »

Hallo,

Wij zijn bezig met kaartjes proberen te bemachtigen voor een wedstrijd van de Dodgers in LA voor vrijdag 24 juli! Ik heb hier al op het forum gelezen over mensen die kaartjes hadden. Helaas hebben wij de voorverkoop voor enkele tickets gemist, maar op de officiele dodgers site staat dat zij ze vanaf 7 maart verkopen voor het "algemene" publiek.
Ik krijg het echter niet geopend als ik in het "kalenderschema" op de groene t klik! Doe ik iets verkeerd? Moet ik inloggen? Of zijn ze al uitverkocht?
En als ik het Via Ticketmaster.com probeer, zie je wedstrijden staan tot 10 mei. Ben ik daar dan weer te ongeduldig?
Wie o wie kan mij helpen? Of wie heeft ervaring met het bestellen van de kaartjes?
Groetjes Evelien
Hanny65
Amerikafan

Re: Help!! Wij willen naar de dodgers!!!

Bericht door Hanny65 »

hoi Evelien,

ik heb 2 weken geleden al kaartjes besteld via onderstaande link

heb het net ff geprobeerd kon gewoon tickets bestellen

http://mlb.mlb.com/la/ballpark/la_seating_pricing.jsp

via deze link
klik op schedule - regulars season - dan de datum 24 july klik op de T en dan kom je in het bestel scherm

succes
als het niet lukt hoor ik het wel

groetjes
Hanny
eef en deef
Amerika-ontdekker

Hoi Hanny,

Bedankt voor je snelle reactie!
Heb je ook de datum 24 juli geprobeerd? Want als ik het volgens jouw uitleg doe, lukt het niet! Zo had ik het trouwens al eerder geprobeerd! Zou het iets met die 90 dagen vantevoren te maken hebben?
Groetjes Evelien
Hanny65
Amerikafan

Bericht door Hanny65 »

Hoi Evelien,

heb het nog een keer geprobeerd en als ik de datum 24 July aanklik kan ik gewoon alle volgende pagina doorlopen.
datum aanklikken en dan is de volgende pagina hoeveel kaarten je wil bestllen en welke plaatsen

tot hoever lukt het op de pagina????

Hanny
Bennie
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Bennie »

Geen probleem hoor. Mij lukt het ook.

Maar heb je pop-up blockers aan staan? Hij opent in een nieuw venster.

Probeer anders deze link even: http://www.ticketmaster.com/event/0B00419EABE43364
Highwerf
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Highwerf »

Via ticketmaster (Benny's link) heb ik 2 weken geleden ook kaartjes besteld voor Friday 24 July! Werkt perfect!
eef en deef
Amerika-ontdekker

Yes, het is gelukt!!
Dank jullie wel allemaal voor de reacties!!
Inderdaad had ik de pop-up blocker nog aan staan! :banghead: En ik ben niet eens blond!!hihi
We zitten in sectie 15RS rij vijf en stoelen 4-7. Volgens mij hebbben jullie mijn zoon van 15 horen juichen toen het gelukt was!! Thanks nogmaals!
Groetjes Evelien
Hanny65
Amerikafan

Bericht door Hanny65 »

fijn dat het gelukt is om kaartjes te boeken, wij hebben dezelfde kaartjes geboekt alleen gaan wij 25 July

heel veel plezier

Hanny
BastiaanS2
Amerikafan

Re: Help! Wij willen naar de Dodgers!

Bericht door BastiaanS2 »

Ik ben van 20-24 juni in LA .. ik zou ook wel eens naar zon game willen.. Dus ik zat te kijken welke wedstrijden de dodgers dan spelen.. Blijkt dat ze uitspelen in dat weekend.. Maar geluk bij een ongeluk, ze spelen tegen LA Angels.. ook in LA dus..

Heeft iemand hier ervaring mee?

Wat kost het parkeren bij zo'n stadion? En wat is aan te raden? Ruim optijd komen? of juist net niet? en hoelang duurt zon game? Het lijkt me best leuk.. maar het hoeft niet eindeloos te duren..

Bedankt!
Baia
Amerikakenner
Locatie: Pendel tussen Riemst (Bel) - Antwerpen (Bel) - Oss (Ned)
Contacteer:

Bericht door Baia »

Ik zou zeker ruim op tijd komen. De ambiance op voorhand is vaak leuker dan de wedstrijd zelf. Die is vaak een lange bedoening. 3 uur is een normale tijd, maar het kan makkelijk oplopen tot 4 uur als er weinig gescoord wordt. En vooral dan is een baseball game erg saai. Wordt er veel gescoord, dan is het echter wel erg leuk om naar te kijken.
Bij de Dodgers was de 7th inning stretch wel een kippenvelmoment: 50000 supporters die allemaal uit volle borst het clublied zingen (allemaal rechtstaand en met de rechterhand op het hart natuurlijk ;-)
Ik weet niet of dat bij de Angels ook zo is.
Let ook op met het vertrekken na een baseball game. Iedereen vertrekt op hetzelfde moment en dat veroorzaakt gigantische opstoppingen. Je bent echt niet op een half uurtje terug thuis. Gewoon wachten tot het stadion leeg is (heb je dat ook weer gezien) en dan rustig vertrekken. Dan vermijd je de drukte.
Afbeelding

* Fingers al lang niet meer crossed for DV2010 ! *
** Fingers al lang niet meer crossed for DV2011 ! **
*** Fingers al lang niet meer crossed for DV2012 ! ***
eef en deef
Amerika-ontdekker

Hoi,

Nu wij kaartjes hebben, wilde ik dit inderdaad ook vragen. Fijn, dat er meer mensen met die vragen zitten en dat er dan mensen zijn met ervaring en dat jullie de moeite nemen om ons te informeren!!
Wij komen ( met de metro!!) vanuit Universal Studio's en rijden dan naar het Union Station. Weet iemand ongeveer hoe lang dat dat duurt? Daar is een gratis Dodgers shuttlebus naar het stadion. Geen gedoe met parkeren en ook na afloop geen ellende ( hoop ik). Heeft iemand het zo ook wel eerder gedaan? En is dat bevallen?
Groetjes Evelien
usa2008
Amerikafan

Bericht door usa2008 »

Toen wij er waren, vorig jaar zomer, gingen er veel mensen al voor het einde van de wedstrijd weg. Overigens loopt iedereen steeds tijdens de wedstrijd rond om hotdogs e.d. te halen. De uittocht viel reuze mee, dat liep heel soepel. Alleen moet je om er te komen wel genoeg tijd nemen, want in LA staan er in het algemeen nog wel eens files en vooral als de wedstrijd om 7.00pm begint! Parkeren vond ik geen gedoe, dat is ook heel georganiseerd en gaat vlot. Ik weet niet meer hoeveel het kostte, maar voor een auto valt dat mee (motorhome is erg duur). Volgens mij staat de prijs wel ergens op de site.
BastiaanS2
Amerikafan

Ik kan nu voor 60dollar 2 kaarten bestellen (2x25dollar +2x5,95 convencience charge) maar dan zit ik ongeveer in het midden achter de slagplaat, op de hoogste plekken.. is dat wat? Of is het zonde van het geld?

Het kost toch bij elkaar incl parkeren en wat eten toch al snel 90dollar..
Baia
Amerikakenner
Locatie: Pendel tussen Riemst (Bel) - Antwerpen (Bel) - Oss (Ned)
Contacteer:

Bericht door Baia »

ik dacht dat parkeren iets rond de 10-15$ was.
Afbeelding

* Fingers al lang niet meer crossed for DV2010 ! *
** Fingers al lang niet meer crossed for DV2011 ! **
*** Fingers al lang niet meer crossed for DV2012 ! ***
BastiaanS2
Amerikafan

62 voor de tickets, 15 voor het parkeren en een tientje voor het eten.. zit je op 87dollar.. (tientje lijkt me overigens vrij weinig..)
usa2008
Amerikafan

Bericht door usa2008 »

Ik vond alle plekken wel prima.
Sing
Amerikafan

Bericht door Sing »

Hoi!

Wij gaan in september ook naar de Dodgers! Tijd is alleen helaas nog niet bekend :( Zoals ik kan zien begint het veelal rond 1pm (wij gaan op zondag) dus ik wil wel redelijk vroeg weg. Ik vind het ook wel jammer om een hele dag bezig te zijn met de Dodgers (gezien dat de terugweg nog wel even kan duren met de drukte). Is het aan te raden na de wedstrijd nog even bij China Town en Civic Center te kijken - lopen?
Don't cry because it's over. Smile because it happened!
2008: NY | 2009: LV - LA - SF| 2010: Denver roundtrip
eef en deef
Amerika-ontdekker

Helaas kan ik je vragen niet beantwoorden omdat wij ook voor het eerst gaan! Mij leek het inderdaad zonde om op de dag naar de Dodgers te gaan, daarom hebben wij voor 's avonds gekozen! Heeft er niemand info over het trolley systeem van de Dodgers?
In 2008 begon het op 25 juli, dus ik hoop nu op vrijdag 24 juli!
De tijd met de metro heb ik al gevonden! Het lijkt erop dat de Red Line vanaf Stion Universal City tot aan Union City er 25 minuten overdoet! Heeft echt niemand hier ervaring mee?
Groetjes Evelien
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer