Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Lake Powell campground

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
appelsap
Amerika-ontdekker

Lake Powell campground

Bericht door appelsap »

Hallo Allemaal,

Ik probeer in juni voor 2 nachten de Lake Powell campground te reserveren. Ik krijg echter geen bevestiging, terwijl bij de boeking vermeld wordt dat je binnen 48 uur een bevestiging krijgt. Hebben meer mensen deze ervaring, of heeft iemand toevallig een e-mailadres voor mij?

Miranda
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: Lake Powell campground

Bericht door hekkie »

Op hun site staat geen emailadres en ik vraag me ook af of dat zin heeft. Wij hebben al diverse malen op deze campground gestaan en de internetverbinding is daar ronduit slecht te noemen of eigenlijk is er de meeste tijd geen verbinding ook niet op de receptie/kantoor. We hebben er al eens met de kampleiding over gesproken en het heeft te maken met de locatie waar de campground zich bevindt.

Ik kan je verder geruststellen dat er alle keren dat wij daar in juni waren, altijd voldoende plaats was. Tegen de avond loopt het wel min of meer vol, dus zorg in elk geval dat je er op tijd bent.

Verder kun je natuurlijk ook bellen of faxen.
Give us a call at: (928) 645-3374
or fax us at: (928) 645-2588

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
snamesoc
Amerika-ontdekker

Bericht door snamesoc »

Hoi,

Wij hebben geboekt voor 2 nachten op Wahweap RV & Campground.

Ik heb goede recensies gelezen. De reservatie is vlot verlopen. Het is één van de weinige privé-campings waar ik op voorhand de eerste overnachting heb moeten betalen.

Groeten,

Peter
Afbeelding
betti
Amerika-ontdekker

Bericht door betti »

Ik heb ook geprobeerd online te reserveren en geen bevestiging gekregen.
Vandaag nog een keer geprobeerd, als dit niet lukt zal ik maar een fax sturen.
theborgh
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door theborgh »

Peter,

Campground is prima onderhouden en met het beste santair wat we vorig jaar gehad hebben. Ga voordat je naar de campground ga even langs bij de Wall_mart superstore in Page, op de campground zelf is niet veel te krijgen. Wij waren vorig jaar ook daar rond die tijd in de buurt, het kan er snachts koud zijn. Wij hadden -11 op Mather campground bij de Grand Canyon

plaatsje op Wahweap RV & Campground.
Afbeelding
Sprokkel
Amerika-ontdekker

Bericht door Sprokkel »

Beste Miranda

Wij hebben ook online op de Lake Powell Campground geboekt en hadden ruim binnen de 48 uur een bevestiging binnen.
Toen hier een foutje in (leek) te zitten hebben we ook nog een mailtje gestuurt waar we eveneens heel snel reactie op hadden en het foutje slechts op een typfoutje bleek te berusten. :mrgreen:

Maar goed, wij hebben dus geen slechte ervaring met de online bereikbaarheid van deze campground.
Ik zal je zo meteen (even terugzoeken :lol:) per PB even het e-mailadres van de receptie doorgeven.
Zal mij benieuwen of je daar dan net zo snel reactie op krijgt als wij dat hadden, of wij gewoon nét geluk hebben gehad dat ze toen wél even bereikbaar waren.

Groetjes, Sprokkel
I'm a bird! I'm a plane! I'm a choo-choo train!
snamesoc
Amerika-ontdekker

Bericht door snamesoc »

theborgh schreef:plaatsje op Wahweap RV & Campground.
Ik heb er al zin in :dance: :dance:

Peter
Afbeelding
appelsap
Amerika-ontdekker

Bericht door appelsap »

Bedankt Sprokkel voor het e-mailadres. Ik heb ze een mailtje gestuurd. Nu maar ff afwachten.
theborgh
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door theborgh »

Peter,
Alvast veel voorpret, dit was het zicht naar de andere kant.
Afbeelding
http://www.borghstijn.info

* Opmerking moderator - Marco:
Foto's zijn prachtig op groot formaat, maar een vriendelijk verzoek:
graag de foto op de maximale maat van 640 x 480 pixels plaatsen, zoals de forumregels aangeven.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer