Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wie kan ons helpen aan campings in Page, Torrey, Beatty?
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Wie kan ons helpen aan campings in Page, Torrey, Beatty?
Hallo forumleden,
Zitten nog met een paar vraagjes
Wie heeft ervaring voor campings in de volgende plaatsen.
1 Campinggrond omgeving Page
2 Campinggrond omgeving Torrey
3 Campingground omgeving Beatty
Wacht met spanning jullie reacties af
Ed :beerchug:
Zitten nog met een paar vraagjes
Wie heeft ervaring voor campings in de volgende plaatsen.
1 Campinggrond omgeving Page
2 Campinggrond omgeving Torrey
3 Campingground omgeving Beatty
Wacht met spanning jullie reacties af
Ed :beerchug:
Re: Wie kan ons helpen
Beste Edannie,
Voor een camping in Torry zou je Tfousands Lakes RV Park http://www.thousandlakesrvpark.com kunnen proberen. Wij gaan hier heen met onze camper. Succes Klaas.
Voor een camping in Torry zou je Tfousands Lakes RV Park http://www.thousandlakesrvpark.com kunnen proberen. Wij gaan hier heen met onze camper. Succes Klaas.

Utah-Wyoming 2009 http://reisverslag2009usa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
San Francisco-Seattle 2013 http://amerika-reisverslag2013.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Thousands Lakes is prima, wij stonden hier in 2007 en gaan dit jaar weer. Vergeet niet in het winkeltje te gaan snuffelen, erg leuk! De eigenaresse bakt verse muffins en Europees brood (ze komt uit IJsland). Een andere mogelijkheid daar is de Fruita Campground in Capitol Reef NP.
Beatty? Pff, daar zit niet veel wat goede reviews krijgt. Ik zou die lange dag van Las Vegas af tot Bisshop rijden of zelfs tot Silver Lake RV Resort in June Lake.
In Page hebben wij nooit gestaan, maar daar heb je twee campgrounds voor RV's.
Beatty? Pff, daar zit niet veel wat goede reviews krijgt. Ik zou die lange dag van Las Vegas af tot Bisshop rijden of zelfs tot Silver Lake RV Resort in June Lake.
In Page hebben wij nooit gestaan, maar daar heb je twee campgrounds voor RV's.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
In Page hebben wij goede ervaring bij Lake Powell Campground & RV Park http://www.pagecampground.com/ hier hebben we in 2003 gestaan.
Voor Torrey kan ik Fruita campground in Capitol Reef NP aanbevelen, dit is wel een campground zonder hook-up maar je staat midden in het park is echt schitterend en de herten lopen zo tussen de campers, hier hebben we in 1999 en 2007 gestaan en ook voor komend najaar staat hij weer op de planning.
Als je in onze reisverslagen http://www.robenannie.nl/index.html kijkt zie je onderaan ieder dagverslag de campground waar we gestaan hebben.
Voor Torrey kan ik Fruita campground in Capitol Reef NP aanbevelen, dit is wel een campground zonder hook-up maar je staat midden in het park is echt schitterend en de herten lopen zo tussen de campers, hier hebben we in 1999 en 2007 gestaan en ook voor komend najaar staat hij weer op de planning.
Als je in onze reisverslagen http://www.robenannie.nl/index.html kijkt zie je onderaan ieder dagverslag de campground waar we gestaan hebben.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: Wie kan ons helpen aan campings in Page, Torrey, Beatty?
Ik ben volledig met Rob eens. Beide genoemde campings zowel in Page als in Torrey hebben wij meerdere malen gestaan (met camper en met een tentje) tot volle tevredenheid.
In Beatty zaten we in motel 6 en heb ik geen campingervaring.
Marjan
In Beatty zaten we in motel 6 en heb ik geen campingervaring.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Prachtig die camping in Fruita, idyllisch tussen de fruitbomen bij een historische boerderij.Bij zonsondergang geweldige kleuren op de rotsen en als toetje komen dan de herten rond je camper lopen. Ook wij gaan in september weer.
Bij Page hebben we ook nog aan lake Powel gestaan bij Wahweap, ook met prachtige vergezichten. Het waaide er wel behoorlijk en er was destijds nog weinig schaduw wat mogelijk in de zomer niet zo fijn is.
http://www.lakepowell.com/rv-campgrounds.cfm
Bisshop en June Lake hebben we destijds niet gered na de bloedhete tocht vanuit las Vegas, we kwamen terecht bij Fort Independence op een RV bij een Indianenreservaatje zonder indianen
.Voor een nacht prima onder de oude eiken.
Thuul
Bij Page hebben we ook nog aan lake Powel gestaan bij Wahweap, ook met prachtige vergezichten. Het waaide er wel behoorlijk en er was destijds nog weinig schaduw wat mogelijk in de zomer niet zo fijn is.
http://www.lakepowell.com/rv-campgrounds.cfm
Bisshop en June Lake hebben we destijds niet gered na de bloedhete tocht vanuit las Vegas, we kwamen terecht bij Fort Independence op een RV bij een Indianenreservaatje zonder indianen

Thuul
- theborgh
- Amerikafan
- Contacteer:
Mocht ik nog eens met de camper in de buurt van Torrey komen zal ik zeker proberen een plekje te bemachtigen op de Fruita campground. Stonden vorig jaar op Thousands Lakes campground, was redelijk kaal en de sneeuw en hagelbuien maakten het er nietbeter op. Bij Page hebben ook wij op de Wahweap gestaan, wat prima plek was.
Wij hebben voor ons verblijf in Page ook de Lake Powell Campground & RV Park geboekt.
Deze boeking was met een e-mailtje geregeld.
Deze boeking was met een e-mailtje geregeld.
I'm a bird! I'm a plane! I'm a choo-choo train!
- Kokopelli
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Fruita campground spreekt mij zeer aan, maar ik heb gelezen dat je daar niet kunt reserveren. Weet iemand hoe groot de kans is dat je nog een plekje hebt als je in de middag aankomt? Het zou gaan om woensdag 15 september.
We komen die dag uit Moab, maar willen ook Goblin Valley SP onderweg bezoeken, heel vroeg zullen we dus niet in Fruita zijn.
Maken we een kans of kunnen beter een plek vastleggen bij Thousands Lakes?
We komen die dag uit Moab, maar willen ook Goblin Valley SP onderweg bezoeken, heel vroeg zullen we dus niet in Fruita zijn.
Maken we een kans of kunnen beter een plek vastleggen bij Thousands Lakes?
In 2025 weer naar Florida.
Reisverslag Zuidwesten September 2024 > reisverslagen
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Dat moet half september geen probleem zijn, wij zijn er al twee keer geweest en beide keren kwamen we in de middag aan, eerste keer zelfs na 16:00 uur.
- Kokopelli
- Amerikakenner
- Contacteer:
Goed om te lezen Rob, bedankt!
he toevallig die dag vertrekken wij daar juist weer!!
thuul

thuul
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zou het ook gewoon gokken hoor. En mocht Fruita dan alsnog vol zijn, dan kan je altijd nog uitwijken naar Thousand Lakes, dat stond vorig jaar toen wij er waren ook helemaal niet vol.Rob schreef:Dat moet half september geen probleem zijn, wij zijn er al twee keer geweest en beide keren kwamen we in de middag aan, eerste keer zelfs na 16:00 uur.
Fruita klinkt wel heel erg aantrekkelijk, maar wij zitten toch met dat Internet, zowel Hans als wij zullen proberen ons bedrijf draaiend te houden en vooral voor hem is het belangrijk dagelijks zijn mail te checken.
- Kokopelli
- Amerikakenner
- Contacteer:
Dat is zeker toevallig! Dan is in ieder geval jullie plekje weer vrijthuul schreef:he toevallig die dag vertrekken wij daar juist weer!!![]()
thuul

Zoiets dacht ik zelf ook al, één van de twee moet dan zeker lukken. Ook wij hebben in principe liever een full hookup en internet, maar zo een nacht midden in de natuur, met herten over camping, lijkt me ook wel heel erg gaaf.nieuwenoord schreef:Ik zou het ook gewoon gokken hoor. En mocht Fruita dan alsnog vol zijn, dan kan je altijd nog uitwijken naar Thousand Lakes, dat stond vorig jaar toen wij er waren ook helemaal niet vol.
Fruita klinkt wel heel erg aantrekkelijk, maar wij zitten toch met dat Internet, zowel Hans als wij zullen proberen ons bedrijf draaiend te houden en vooral voor hem is het belangrijk dagelijks zijn mail te checken.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Overigens zijn er nog een aantal prima campings in Torrey en ben je niet gebonden aan Fruita en/of Thousand Lakes.
Marjan
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Kokopelli
- Amerikakenner
- Contacteer:
Bedankt Marjan. Dat is goed om te weten!
weet niet vanuit welke richting jullie komen, we zwaaien gewoon wel naar iedere camper
zal gezellig worden daarginder :dance:
thuul

zal gezellig worden daarginder :dance:
thuul
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Komen van uit Moab 22 juni
Ed :dance: :dance: :dance: :beerchug:
Ed :dance: :dance: :dance: :beerchug:
Laatst gewijzigd door markro op 24 feb 2009, 12:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Even een 'tussen Moab en Torrey-anekdote' dan tussendoor:

De telefoons zijn al 'uit de roulatie'.

Enne, die oplader hoef ik niet meer, mocht iemand de mensen toch herkennen, heb ze nooit meer gezienWij gaan gelukkig vrij snel weer van deze Interstate af. We nemen de 24 richting Hanksville, een lange rechte weg, die wel wat op en neer gaat. Het landschap wordt wat minder kaal, maar nog steeds niet echt interessant. Ik krijg alarm op mijn insulinepomp, de batterij is leeg én er is een blokkering ergens. Dat betekent de boel nakijken en wellicht alles even verwisselen. Daarnaast moet ik nodig plassen, dus ik vraag aan Albert om bij de eerste gelegenheid te stoppen. Akkoord, maar dat duurt nog wel even een paar mijltjes, de parkeerplaatsen zijn dun gezaaid. Op een gegeven moment zien we aan de rechterkant van de weg een camper, dus we rijden rustig om te kijken of wij daar ook kunnen staan. We komen dichterbij en beginnen te lachen, daar staat dus een exacte kopie van onze camper, ook van Road Bear. We parkeren ernaast en ik doe eerst even de deur open, voor ik ga plassen. Ik zeg netjes ‘hello’ en kreeg een duidelijk ‘hallo’ terug. Ah, Nederlanders, da’s gezellig. Ik ga snel plassen en als ik terug kom is Albert al in gesprek met deze twee echtparen uit Aarle-Rixtel. Ze bieden ons koffie aan en dat slaan wij niet af natuurlijk. Albert trekt ook onze stoelen uit de wagen en helpt de mannen met het zonnescherm, wat ze nog niet gebruikt hebben. Ze hebben hun camper ook in San Francisco gehaald en zij nu op weg naar Moab. Natuurlijk wisselen we ervaringen uit. Ze hebben totaal geen verbinding meer met thuis, omdat de oplader van de telefoon op 220 volt werkt en het niet doet op 110. Wij kennen dat, de vierkante blokken van Nokia zijn niet geschikt voor hier. Wij hebben een smalle, maar ook nog een 12 volt auto-oplader voor de Nokia’s, dus geven we die te leen. We spreken af dat ze hem een keer in Beesd komen terugbrengen en op de koffie komen voor de vakantieverhalen. Leuk, die toevallige ontmoetingen! En nee, ze zijn geen AA-forumleden, ze kénden het niet eens. Ja mensen, dat bestaat ook nog

Als ik m'n zin krijg
rijden we 15 september van Fruita richting North Rim en komen we 22 september in Moab aan. Dus niet zo'n gezellige meeting onderweg waarchijnlijk als op de foto, maar je weet maar nooit! Ook mooie route trouwens over Hite.
thuul

thuul
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 1673 Weergaves
-
Laatste bericht door Corv