Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Eerste keer US met kinderen en camper
Eerste keer US met kinderen en camper
Wat een fantastisch forum. Dank voor alle tips sofar! Zie onderstaand onze reis. Wij reizen met 2 kinderen van dan 4 en 6 Wij willen veel afwisseling en vooral rustig aan; niet te veel rijden en voldoende rustdagen. Is dit een logische route? Nog tips voor de laatste paar dagen?
Dank alvast!
3 juli Aankomst San Fransisco
4 juli SF
5 juli SF
6 juli Camper ophalen -early bird- Colombia State Historic Park
7 juli Yosemite NP
8 juli YNP
9 juli YNP- via Tioga Pas naar Lee Vining
10 juli Lee Vining/Mammoth Lakes
11 juli Vertek naar Las Vegas
12 juli Las Vegas
13 juli Vertrek LV naar Zion
14 juli Zion
15 juli Zion
16 juli Vertrek Zion naar Bryce
17 juli Bryce
18 juli Bryce
19 juli Vertrek Bryce naar Capitol Reef NP
20 juli Capitol Reef NP
21 juli Vertrek CR naar Page
22 juli Page- Lake Powell
23 juli Vertrek Page naar Monument Valley
24 juli MV
25 juli Vertrek MV naar Grand Canyon
26 juli Grand Canyon
27 juli Vertrek GC naar Sedona
28 juli Sedona
29 juli Vertrek Sedona naar Joshua tree NP (tussenstop?)
30 juli Vertrek JT NP naar San Diego
31 juli San Diego
1 juli San Diego
2 juli Kust richting LA?
3 juli Kust?
4 juli Inleveren Camper Sante Fe LA
5 juli LA
6 juli Vertrek LA
7 juli Thuis
Groet, Jacobine
Dank alvast!
3 juli Aankomst San Fransisco
4 juli SF
5 juli SF
6 juli Camper ophalen -early bird- Colombia State Historic Park
7 juli Yosemite NP
8 juli YNP
9 juli YNP- via Tioga Pas naar Lee Vining
10 juli Lee Vining/Mammoth Lakes
11 juli Vertek naar Las Vegas
12 juli Las Vegas
13 juli Vertrek LV naar Zion
14 juli Zion
15 juli Zion
16 juli Vertrek Zion naar Bryce
17 juli Bryce
18 juli Bryce
19 juli Vertrek Bryce naar Capitol Reef NP
20 juli Capitol Reef NP
24 juli MV
26 juli Grand Canyon
27 juli Vertrek GC naar Sedona
28 juli Sedona
29 juli Vertrek Sedona naar Joshua tree NP (tussenstop?)
30 juli Vertrek JT NP naar San Diego
31 juli San Diego
1 juli San Diego
2 juli Kust richting LA?
3 juli Kust?
4 juli Inleveren Camper Sante Fe LA
5 juli LA
6 juli Vertrek LA
7 juli Thuis
Groet, Jacobine
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Eerste keer US met kinderen en camper
Prachtige route met heel veel tijd. Persoonlijk vind ik twee dagen bij Bryce erg veel, maar misschien kan je die dag nog ergens anders gebruiken. Geen pretpark bij LA?
Mooie rustige route, misschien wel iets 'te'.
Dat geldt wat mij betreft voor 2 dagen in zowel Zion als Bryce.
Hoe rij je van Capitol Reef naar Page ??
Jaap
Dat geldt wat mij betreft voor 2 dagen in zowel Zion als Bryce.
Hoe rij je van Capitol Reef naar Page ??
Jaap
Foto's Arizona/Utah: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set" onclick="window.open(this.href);return false; ... 054762958/
Foto's Californië: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set ... 964833115/" onclick="window.open(this.href);return false;
Foto's Californië: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set ... 964833115/" onclick="window.open(this.href);return false;
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Het lijkt me meer logisch om eerst vanaf Capitol Reef naar Monument Valley te gaan en dan naar Page. Dat scheelt je aardig wat heen en weer rijden.jacotinus schreef: 19 juli Vertrek Bryce naar Capitol Reef NP
20 juli Capitol Reef NP
24 juli MV
Verder een mooie heerlijk rustige route. Ik zou ook een dagje minder Bryce doen. De view points heb je in een paar uurtjes bekeken en lange wandelingen naar beneden doe je toch niet met zulke jonge kinderen.
Marjon
Dank, ja misschien wat te rustig maar we gaan niet alle campings vastleggen dus tijd om nog extra dingen te bekijken. Misschien doen we nog rondje Moab erbij. Bryce had ik zo lang omdat Ruby campground leuk schijnt te zijn met zwembad, wellicht leuk voor de kinderen om daar een dagje te hangen? Of is dan een andere plek (mooie camping, wat te doen in de omgeving) meer een aanrader?
En is Palm Springs leuk om te staan met kinderen of toch maar gewoon in Joshus National Park?
Eerst MV en dan Page is ook prima, ik begreep de routeplanner nog niet helemaal, maar het leek al wat onlogisch.
Parken doen we wellicht maar onze kinderen zijn zo klein dat ik Disney nog niet aan ze besteed vindt. Een speeltuin vinden ze net leuk.
En is Palm Springs leuk om te staan met kinderen of toch maar gewoon in Joshus National Park?
Eerst MV en dan Page is ook prima, ik begreep de routeplanner nog niet helemaal, maar het leek al wat onlogisch.
Parken doen we wellicht maar onze kinderen zijn zo klein dat ik Disney nog niet aan ze besteed vindt. Een speeltuin vinden ze net leuk.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik zou Palm Springs zeker niet doen, daar is het in de zomer zo verschrikkelijk heet. Toen wij er waren (begin mei) vertelden ze dat je 's zomers een ei kan bakken op het asfalt.
Mooie route.Ik zou denk ik 1 dag Bryce, 1 dag Capitol Reef en in elk geval de dag Monument Valley laten vallen en ergens anders inzetten. Misschien leuk om die dagen in Moab (Arches en leuk plaatsje) door te brengen of een dagje langer in Page. Bij de Marina (lake powell) zit een zwembad en in Moab zitten diversen campings met zwembad.
Laatste dagen kan ik je niet mee helpen wij zijn van SF naar LV gereden.
Laatste dagen kan ik je niet mee helpen wij zijn van SF naar LV gereden.
2008: Zuid-West: SF-Yosemite-Sequioa-DV-Zion-Bryce-Moab (Arches)-Mesa Verde-Monument Valley-Page-Grand Canyon NR-Grand Canyon SR-LV
2011: West: LV-GT-Yellowstone-Devils Tower-Badlands-Mount Rushmore-Custer SP-RMNP-Arches-Moab-Zion-LV
2011: West: LV-GT-Yellowstone-Devils Tower-Badlands-Mount Rushmore-Custer SP-RMNP-Arches-Moab-Zion-LV
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Wij hebben op Ruby's Campground in een cabin overnacht en vonden het erg leuk daar. Ik denk dat je kinderen zich goed zullen vermaken op de campground.jacotinus schreef: Bryce had ik zo lang omdat Ruby campground leuk schijnt te zijn met zwembad, wellicht leuk voor de kinderen om daar een dagje te hangen? Of is dan een andere plek (mooie camping, wat te doen in de omgeving) meer een aanrader?
.
Het is een klein zwembadje, maar er zit ook een kinderbadje bij.
Onze foto's van het zwembad kun je hier zien (dag 14 en 15) en ons verslag kun je hier lezen.
Marjon
Dank voor het antwoorden, heel nuttig!
Samen met de informatie die ik eerder vond kan ik nu een mooie reis samenstellen. Leuk hoor dat iedereen hier zoveel tijd in stopt.
Groet, Jacobine
Samen met de informatie die ik eerder vond kan ik nu een mooie reis samenstellen. Leuk hoor dat iedereen hier zoveel tijd in stopt.
Groet, Jacobine
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 23 Reacties
- 3142 Weergaves
-
Laatste bericht door Somarits
-