Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hyatt at Fisherman's Wharf

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
MichelH
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Hyatt at Fisherman's Wharf

Bericht door MichelH »

Vanmiddag dit hotel toegewezen gekregen via Priceline voor 69.00 USD per nacht.
We verblijven er 3 nachten en de normale prijs volgens de website is 225.00 USD per nacht dus tel uit mijn winst!

Heeft iemand ervaringen met dit hotel?
Het enige waar ik van baal zijn de parkeerkosten, maar schijnbaar is er dichtbij een gratis parkeerplaats waar je je auto kwijt kan.
suusja
Amerikakenner

Re: Hyatt at Fisherman's Wharf

Bericht door suusja »

Ik kan je helaas niets zeggen over het hotel, maar je kunt wel parkeerkosten besparen door de auto pas te huren als je uit San Francisco weggaat.
lsl
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door lsl »

Heb hetzelfde hotel voor juli 2009 en ook even gezocht naar een goedkopere parking in de buurt.

Volgens de info die ik bekomen heb is in Beach Street, 1 blok noordelijker, een goedkopere parking, maar veel scheelt het niet. Je kan die parking duidelijk online zien via Google Maps

Luc
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
José
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door José »

De ligging ziet er goed uit (waren wij ook in de buurt).. Wij hebben de auto, zoals ik hiervoor ook al las, ook pas na het bezoek van SF opgehaald. Wij zijn met de bus en daarna BART (is het een trein of metro? geen idee) naar het vliegveld gegaan om de auto op te pikken en toen terug gereden naar het hotel om de koffers in te laden (snel even voor het hotel geparkeerd (gratis) en toen op pad gegaan richting Yosemite.
Is ons erg goed bevallen!
Reisverslag juni 2009:
http://mark-jose-usa09.reismee.nl

Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
MichelH
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door MichelH »

Aangezien we landen op LA en terug vliegen via Phoenix hebben we in San Francisco sowieso de beschikking over een auto dus we zitten er wel aan vast. Elke goedkopere optie om te parkeren is dus mee genomen en via Google Maps heb ik wel free parkings gezien in de buurt, dus dat zien we tegen die tijd wel of dat dicht genoeg bij het hotel is en/of er goedkopere alternatieven zijn.

Heeft er verder iemand ervaringen met het hotel zelf?
Veusy
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Veusy »

Ik lees even mee, wij zitten ook in dat hotel via priceline. San Francisco is een doortocht bij ons, dus een goedkopere parking mogelijkheid is leuk meegenomen.
Weblog Zuidwesten van 6 tot en met 28 Juni 2009: http://reizen.deveuster.eu
MichelH
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door MichelH »

Dit is tot nu toe wat ik heb gevonden, al weet ik niet of er ook gratis parking bij zit.

plattegrond San Francisco
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Na wat wikken en wegen heb ik zojuist voor $65 per nacht ook het Hyatt geboekt. Zelfs inclusief de hoge parkeerkosten en kosten voor internet kwamen we nog onder de prijs waarvoor we nu in een veel minder luxe hotel zaten... :dance:
Woutergoesusa
Amerika-ontdekker

Bericht door Woutergoesusa »

Das een nette prijs voor zo een hotel. Wij hebben ook een aantal hotels via priceline gewonnen en ook wij waren bezig met het zoeken naar goedkope parking. Toen wij eenmaal terplekke waren ging de auto gewoon bij het hotel de garage in voor inderdaad een aardig bedrag. Na lange ritten in de auto waren we uiteindelijk toch te lui om nog naar de meest goedkope parkeergarage te zoeken. Misschien als je een navi bij je heb dat het wel te doen is, maar wij hadden er echt geen zin meer in. En dat valet parking is zo gek nog nie ;) (wel duur helaas).

EDIT: Ter vergelijk: wij zaten in de Travellodge at the bay voor totaal iets van 350 dollar (incl parkeren, geen valet want dat heb je daar nie) voor 2 dagen! Dus 65 dollar is echt weinig want als ik daar 35 bij op tel voor het valet parking bij het hyatt (hou ik LA aan) is het nog rete goedkoop.
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Bij het Hyatt kost het parkeren zelfs $45.

Ik heb al wel wat goedkopere parkings gezien in de buurt, maar verwacht dat ik tegen die tijd toch te lui ben om dat ook echt te gaan doen ;)
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

ik zou me niet druk maken om misschien 30 $ op een hele vakantie te besparen.Je moet prijs /kwaliteit vergelijken.Ik neem aan dat het Hyatt betere bedden en geluidsdichte muren heeft tov een motel.Dat vonden wij een tegenvaller op de hele vakantie als we in een goedkoper m(h)otel kwamen,we waren zo verwend door de priceline 4* hotels.........krakende bedden en dunnere matrassen en meer geluids"hinder"door de dunne muren.
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer