Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Geboekt!

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
santalyd
Amerikafan

Geboekt!

Bericht door santalyd »

Het is nu definitief, we gaan in juni naar Amerika! :dance:
We vertrekken op vrijdag 13 juni en komen zaterdag 4 juli weer thuis.

We hebben dit weekend de camperhuur en het eerste hotel geregeld (via Tioga Tours). We slapen eerst 2 nachten in het Holiday Inn Golden Gateway in San Francisco en halen maandag de 15e de camper op. Het wordt de CS25 (met slide-out) van El Monte. Daarna rijden we een mooi rondje en leveren de camper 3 juli weer in San Francisco in.

We zijn nu nog bezig met de definitieve route en ik kan pas volgende week mijn nieuwe paspoort ophalen, dus dan gaan we de vliegtickets boeken en ESTA regelen enzo. Inmiddels verslinden we wel het boek 'Camperreizen in USA en Canada' :) en de vele folders die ik bij diverse nationale parken heb aangevraagd (dankzij een topic op dit forum!).

Mijn droomreis wordt werkelijkheid, jippie :rockon:
Corry
Amerika-expert

Re: Geboekt!

Bericht door Corry »

Fantastisch hoor. Maar..........ik zou toch eerst tickets hebben geboekt. Wat als je niet op de datum die jij wilt weg kunt?
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
santalyd
Amerikafan

Bericht door santalyd »

Haha, ja, klopt op zich, alleen wij kunnen nog makkelijk een dagje eerder ofzo gaan, dus dat komt helemaal in orde. En wij willen met het dure KLM, dus dat loopt niet zo hard als de aanbiedingen op vliegwinkel.nl e.d. Maar omdat we qua vliegen flexibel zijn hebben we de gok genomen, want anders kon de camper elke zondag weer duurder worden en dat wilden we ook niet (was ons nl. 2 weken geleden al overkomen toen we te lang aan het nadenken waren..).
manja
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door manja »

Veel plezier met alle voorbereidingen!!
Groetjes, Anja
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprokkel
Amerika-ontdekker

Bericht door Sprokkel »

Heel veel plezier met plannen!
Wij toeren van 26 mei to 20 juni eveneens met een camper (RoadBear) rond!

Groetjes,
Sprokkel & Marloes1980
I'm a bird! I'm a plane! I'm a choo-choo train!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer