thx Pete voor je info , dus het oude centrum zal ik zeker moeten doen
en ik denk dat ik al 1 oplossing heb gevonden want het kan zijn dat er andere vrienden meegaan dus dan kan ik zeker al die toeren doen
aan IEDEREEN bedankt voor al jullie info
van hartelijk bedankt en nu maar hopen dat mijn andere vrienden aan hun woord houden
grtz Nuno
Een late reactie maar ik vind Flagstaff wel een leuke stad. Een vriend van me woont er en heb er wel wat tijd doorgebracht. Je hebt er een grote universiteit dus veel studenten en een leuk uitgaansleven. In de zomer trekken de meeste mensen er wel op uit dus zal het wat rustiger zijn. Er zijn zoals gezegd wel mooie plaatsen in de omgeving zoals Sedona, Grand Canyon, Lake Powell of Las Vegas. Zoiets is ook zeker leuk voor de weekenden.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.