Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Flagstaff

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
nuno
Amerika-ontdekker

Re: FLAGSTAFF

Bericht door nuno »

thx Pete voor je info , dus het oude centrum zal ik zeker moeten doen :)
en ik denk dat ik al 1 oplossing heb gevonden want het kan zijn dat er andere vrienden meegaan dus dan kan ik zeker al die toeren doen :)
aan IEDEREEN bedankt voor al jullie info
van hartelijk bedankt en nu maar hopen dat mijn andere vrienden aan hun woord houden
grtz Nuno
Tabitha
Amerika-newbie

Re: Flagstaff

Bericht door Tabitha »

Een late reactie maar ik vind Flagstaff wel een leuke stad. Een vriend van me woont er en heb er wel wat tijd doorgebracht. Je hebt er een grote universiteit dus veel studenten en een leuk uitgaansleven. In de zomer trekken de meeste mensen er wel op uit dus zal het wat rustiger zijn. Er zijn zoals gezegd wel mooie plaatsen in de omgeving zoals Sedona, Grand Canyon, Lake Powell of Las Vegas. Zoiets is ook zeker leuk voor de weekenden.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer