Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Alle suggesties welkom voor deze westelijke route:
-
jolanda van gool
- Amerika-newbie
Alle suggesties welkom voor deze westelijke route:
Deze zomer gaan we deze route volgen en alle suggesties van jullie zijn dus welkom:
3/7 Los Angeles Anaheim Holiday Inn
5/7 San Diego Best Western Bayside Inn
6/7 Lake Havasu Holiday Inn
7/7Grand Canyon Rodeway Inn Feather
9/7 Monument Valley Anasazi Inn at Tsegi
10/7Arches (Moab) Sleep Inn
12/7Best Western Capitol Reef Resort
13/7 Bryce Canyon Bryce View Lodg
15/7 Zion Comfort Inn Hurricane
16/7 Las Vegas Rodeway Inn
18/7 Austria Hof Lodge Mammoth Lakes
19/7 Yosemite Cedar Lodge El Portal
21/7 San Francisco Traveloge Central
24/7 Courtesy Inn San Simeon
25/7 Los Angeles airport Howard Johnson
3/7 Los Angeles Anaheim Holiday Inn
5/7 San Diego Best Western Bayside Inn
6/7 Lake Havasu Holiday Inn
7/7Grand Canyon Rodeway Inn Feather
9/7 Monument Valley Anasazi Inn at Tsegi
10/7Arches (Moab) Sleep Inn
12/7Best Western Capitol Reef Resort
13/7 Bryce Canyon Bryce View Lodg
15/7 Zion Comfort Inn Hurricane
16/7 Las Vegas Rodeway Inn
18/7 Austria Hof Lodge Mammoth Lakes
19/7 Yosemite Cedar Lodge El Portal
21/7 San Francisco Traveloge Central
24/7 Courtesy Inn San Simeon
25/7 Los Angeles airport Howard Johnson
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Alle suggesties welkom voor deze westelijke route:
Hallo Jolanda,jolanda van gool schreef:Deze zomer gaan we deze route volgen en alle suggesties van jullie zijn dus welkom
Het ziet eruit als een mooie route! Een gedeelte hebben wij al gezien tijdens onze reis naar Californie en Las Vegas in 2002. Een ander gedeelte staat voor ons op de planning dit jaar.
Ik kan je adviseren om ook eens rond te kijken op het forum bij de andere onderwerpen, want de meeste plaatsen uit jouw route zijn al vaak het onderwerp van gesprek geweest!
Groetjes,
Jacqueline
Hoi Jolanda
met plaatsing van je vraag op dit forum en dat op de prikpagina zal je waarschijnlijk een schat aan info verkrijgen. Mijn tip : de San Diego Zoo is niet zo geweldig, behoorlijk oud. Hou je van wandelen in een park, spaar je kilometers op voor de rest van de route, daar zie je echt natuurschoon.
met plaatsing van je vraag op dit forum en dat op de prikpagina zal je waarschijnlijk een schat aan info verkrijgen. Mijn tip : de San Diego Zoo is niet zo geweldig, behoorlijk oud. Hou je van wandelen in een park, spaar je kilometers op voor de rest van de route, daar zie je echt natuurschoon.
Groetjes, Nel
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Hallo Jolanda,Girl_2004 schreef: Mijn tip : de San Diego Zoo is niet zo geweldig, behoorlijk oud. Hou je van wandelen in een park, spaar je kilometers op voor de rest van de route, daar zie je echt natuurschoon.
Daar ben ik het helemaal niet mee eens! De San Diego Zoo is een van de mooiste dierentuinen ter wereld! Ook Balboa Park, waar de dierentuin ligt, is zeer de moeite waard! De dierenverblijven zijn ruim, en mooi opgezet. Daarnaast heeft San Diego een geweldig klimaat, waardoor er veel bijzondere dieren te zien zijn. Ik zou het zeker niet overslaan!
Groetjes,
Jacqueline
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 2979 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa