Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Op zoek naar...
Op zoek naar...
Voor onze reis tijdens de zomer van 2009 ben ik nog op zoek naar overnachtingsplaatsen te:
- Monterey
- San Francisco
- Mammoth Lakes
Voor Monterey mag het een leuke stek zijn doch ook geen duur resort of zo.
Voor San Francisco mag het een motel zijn welke goed gelegen is (dichtbij FW bijvoorbeeld), liefst met parking.
Voor Mammoth Lakes is het ook maar gewoon voor één overnachting na YNP.
Suggesties?
Bedankt!
- Monterey
- San Francisco
- Mammoth Lakes
Voor Monterey mag het een leuke stek zijn doch ook geen duur resort of zo.
Voor San Francisco mag het een motel zijn welke goed gelegen is (dichtbij FW bijvoorbeeld), liefst met parking.
Voor Mammoth Lakes is het ook maar gewoon voor één overnachting na YNP.
Suggesties?
Bedankt!
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: Op zoek naar...
Voor Mammoth Lakes kan ik je Motel 6 dan aanraden. Het motel is niet duur en ligt op loopafstand van het dorp met div. restaurantjes. Aan de overkant kun je bij het Italiaanse restaurant goed ontbijten.
Marjan
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Iris_1982
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
In Monterey hebben wij vorig jaar in de Travelodge geslapen!
Wij hadden m al ruim van tevoren op internet gereserveerd voor eind juni en we hebben daar in een megagrote kamer met balkon geslapen voor 48 dollar!! Echt een spotprijs en de kamer was prima!
Het hotel ligt op 5 minuten rijden van het leuke haventje waar wij heerlijk op de pier hebben gegeten. Echt een aanrader!
In San Francisco hebben wij ook in het townhouse motel geslapen voor 75 dollar per nacht met gratis parkeren. Het motel ligt bovenaan Lombard Street (met al die scherpe bochten) en je loopt zo naar Fishermans'Warf en de stad in. Wij hebben de auto daar dus lekker 2 dagen laten staan. Motel was verder prima, alleen hadden wij wat lawaaierige buren die zich weinig aantrokken van onze nachtrust. Maar ja....dat hou je in steden altijd in de goedkopere motels, en verder was het er echt prima.
Wij hadden m al ruim van tevoren op internet gereserveerd voor eind juni en we hebben daar in een megagrote kamer met balkon geslapen voor 48 dollar!! Echt een spotprijs en de kamer was prima!
Het hotel ligt op 5 minuten rijden van het leuke haventje waar wij heerlijk op de pier hebben gegeten. Echt een aanrader!
In San Francisco hebben wij ook in het townhouse motel geslapen voor 75 dollar per nacht met gratis parkeren. Het motel ligt bovenaan Lombard Street (met al die scherpe bochten) en je loopt zo naar Fishermans'Warf en de stad in. Wij hebben de auto daar dus lekker 2 dagen laten staan. Motel was verder prima, alleen hadden wij wat lawaaierige buren die zich weinig aantrokken van onze nachtrust. Maar ja....dat hou je in steden altijd in de goedkopere motels, en verder was het er echt prima.
Blog: http://www.eyerisphotography.nl
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" en http://irisgoessanfran.wordpress.com/"
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" en http://irisgoessanfran.wordpress.com/"
Ik heb eens overnacht bij het Sand Dollar Inn Hotel in Monterey,het is een leuk simpel hotel met een goede ligging,het ligt op loopafstand van het haventje!
In San Francisco heb ik een keer overnacht bij het Holliday Inn Golden Gateway Hotel,heel mooi hotel op een perfecte lokatie en ik had een prachtig uitzicht over downtown San Francisco maar volgens mijn was het niet 1 van de goedkoopste hotels in SF en parkeren was ook prijzig!
In San Francisco heb ik een keer overnacht bij het Holliday Inn Golden Gateway Hotel,heel mooi hotel op een perfecte lokatie en ik had een prachtig uitzicht over downtown San Francisco maar volgens mijn was het niet 1 van de goedkoopste hotels in SF en parkeren was ook prijzig!
"It's Great to be Here. It's Great to be Anywhere." Keith Richards
De San Dollar Inn in Monterey was mij reeds opgevallen en dat lijkt mij een goede keuze.
Voor SF had ik reeds Best Western Americania en diene Holiday Inn gevonden maar nu lijkt diene Townhouse wel beter te zijn (ligging/prijs)...
Voor Mammoth Lakes had ik eerst diene Motel 6 uitgekozen maar die kunnen blijkbaar geen vrije kamers geven tijdens onze doortocht. Het Austria Hof Lodge kwam wel met een goed aanbod over de brug....
Alvast bedankt voor de reacties!
Voor SF had ik reeds Best Western Americania en diene Holiday Inn gevonden maar nu lijkt diene Townhouse wel beter te zijn (ligging/prijs)...
Voor Mammoth Lakes had ik eerst diene Motel 6 uitgekozen maar die kunnen blijkbaar geen vrije kamers geven tijdens onze doortocht. Het Austria Hof Lodge kwam wel met een goed aanbod over de brug....
Alvast bedankt voor de reacties!
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Townhouse is echt een aanrader vind ik,ik heb daar al een keer of 4 geslapen nu,en het bevalt mij perfect.
Redelijk betaalbaar,en je kan inderdaad je auto laten staan en lopend of met het openbaar vervoer alles zien.
Heb je toch je auto nodig,zit je in 10 seconden op de doorgaande route richting Golden gate.
Redelijk betaalbaar,en je kan inderdaad je auto laten staan en lopend of met het openbaar vervoer alles zien.
Heb je toch je auto nodig,zit je in 10 seconden op de doorgaande route richting Golden gate.
-
Elcrack
- Amerika-ontdekker
Voor San Francisco : The Wharf Inn.....
Ideaal gelegen en gratis parking !
Ideaal gelegen en gratis parking !
Grts
Elcrack
Elcrack
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben goede ervaringen met de Motel6 (en met Perry's Cafe aan de overkant). Ik kan me niet voorstellen dat ze vol zitten, waarschijnlijk kun je nog niet zo ver van te voren boeken.Steppie schreef:Voor Mammoth Lakes had ik eerst diene Motel 6 uitgekozen maar die kunnen blijkbaar geen vrije kamers geven tijdens onze doortocht. Het Austria Hof Lodge kwam wel met een goed aanbod over de brug....
Maar als je een goede prijs hebt voor de Austria Hof is dat ook prima - ik had het idee dat het buiten de Motel6 allemaal vrij prijzig was.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 2083 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-