Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Las Vegas - Tour boeken ? online of terplekke ?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
MDR
Amerika-newbie

Las Vegas - Tour boeken ? online of terplekke ?

Bericht door MDR »

Hallo allemaal,
in voorbereiding op onze 10 daagse vakantie volgende maand naar Las Vegas, zit ik met een vraag ?

Ik heb op grandcanyon.com een hele leuke tour gevonden die we graag zouden willen doen.

Ten eerste vroeg ik me af of er hier mensen zijn met ervaringen met deze organisatie :?:
en wat is verstandiger ? deze tour via internet te boeken of daar ter plaatse, als dat mogelijk is ?

Hartelijk dank alvast !

PS. erg leuk forum en site, heb er al een aantal bruikbare tips op kunnen vinden :beerchug:

Opmerking moderator - Marco
Link klikbaar gemaakt.
Robinho24
Amerikafan

Re: Las Vegas - Tour boeken ? online of terplekke ?

Bericht door Robinho24 »

Er zijn daar van allerlei mensen die proberen verschillende tours te verkopen.
Volgens mij is zo'n helikopter tour nogal gewild en kun je dit misschien het beste vooraf boeken.

Ik heb hier echter geen verdere ervaringen mee...
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Houd er rekening mee dat er geen helitours naar Grand Canyon National Park aka South rim gaan. De helitours gaan naar Grand Canyon West in het Hualapai Reservaat en missen de enorme uitzichten die je wel in het National Park hebt. Geen vergelijk.
ellen1977
Amerikafan

Bericht door ellen1977 »

Wij zijn begin september in Vegas geweest en we hebben een helikoptertour geboekt ergens langs de Strip. Wij wilden trouwens een avondvlucht over de Strip, maar mensen die voor ons waren wilden wel een Grand Canyon vlucht en zij konden niet meer dezelfde of de volgende dag met de helikopter mee.
Het zijn ontzettend gewilde vluchten, dat zei de jongen die ons begeleidde ook. Dus je moet even bedenken of je het risico wilt nemen.
Volgens mij is het ook iets goedkoper om het online te regelen.
Het verslag van onze reis in 2008: http://robertenellen.blogspot.com
Het verslag van onze reis in 2012: http://robertellenenrubennaarflorida.blogspot.com
Het verslag van onze reis in 2017: http://robertellenenrubennaardeepsouth.blogspot.nl
Mie-ke
Amerika-newbie

Bericht door Mie-ke »

Wij hebben een online geboekt voordat we naar Amerika gingen, op www.heliusa.com, het grand canyon helicopter & ranch adventure. Dat is heel goed bevallen. Er waren die dag ook mensen die mee wilden waar die dag geen plaats meer voor was, dat is natuurlijk erg balen als je dat overkomt.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer