Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wel / Geen hotels

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
states08
Amerika-newbie

Wel / Geen hotels

Bericht door states08 »

Hallo,

Wat een goede site zeg, had ik die maar even eerder ontdekt. Inmiddels hebben we de hoognodige dingen geboekt, de auto en binnenlandse vlucht en zaterdag gaat het Amerika avontuur beginnen. Nog snel even wat tips hier opgeduidekeld. Zo te lezen gaan we redelijk onvoorbereid er naar toe. En daar heeft mijn vraag ook mee te maken.

Iemand enig idee hoe druk het nu is met toeristen daar en of het moelijk is een (schone :wink: betaalbare :lol: ) slaapplaats te vinden als je dus niets vooruit geboekt hebt?

Onze route
SF (daar hebben we slaapplaats)
Yosemite
Death Valley
Las Vegas
Grand Canyon (en alle omliggende parken, als Bryce Zion etc.)
Flagstaff (hier pakken we het vliegtuig)
LA
En dan de kustroute, Palm springs, Santa Barbara etc. tot we weer zijn aangekomen bij SF

TIPS? Truuks? En andere nuttigheden allemaal welkom! Bedankt!
Ralph123
Amerika-ontdekker

Re: Wel / Geen hotels

Bericht door Ralph123 »

Wij zijn net terug van een onze rondreis van 3 weken.

Ik ben er van overtuigt dat je overal wel wat vind, maar ik persoonlijk zou het nooit op de bonnefooi doen.

Wij hadden maar 1 hotel niet vooraf geboekt en wat een ellende. 1,5 uur gezocht en uiteindelijk in een vies motel moeten slapen. :(
Verder kun je vooraf goede aanbiedingen via internet vinden. Achteraf betaal je meestal meer.

Persoonlijk vond ik het heerlijk om onze tomtom s'middags de opdracht te geven, ons de weg naar het geboekt hotel te wijzen. :D

Enig nadeel, je moet die dag een bepaalde route afleggen. Maar met een goede voorbereiding is dit geen enkel probleem.

Als je niks vooraf zou willen boeken, zou ik kiezen voor een keten (motel6, super8, best western etc.) en daar gewoon iedere dag eentje van zoeken in de buurt. Die hebben meestal wel plaats. Ligt natuurlijk meestal iets uit de buurt van het stadscentrum/bezienswaardigheden/NP's.
Laatst gewijzigd door Ralph123 op 23 sep 2008, 16:09, 1 keer totaal gewijzigd.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Het is in september heel goed mogelijk om een motel te vinden. Wij hebben er zelfs in het hoogseizoen met zijn vieren nooit moeite mee gehad. Wel zal het waarschijnlijk een probleem worden om in de parken te overnachten, dat moet je meestal lang van te voren reserveren. Maar in de plaatsen rond de parken zal het waarschijnlijk geen probleem zijn. De meeste motels in Amerika zijn gewoon goed en schoon. Wij hebben regelmatig in motel 6 overnacht, die zijn laag geprijsd. Iets duurder en mooier zijn de Super 8 motels. Daar hebben wij ook veel in overnacht en die zijn prima.
Als je een pasje van de ANWB hebt kun je die het beste meenemen. Je krijgt dan bij de meeste hotels 10 % korting (AAA tarief)

Maak je maar niet druk, het lijkt me een hoop gestress om nu nog even snel hotels te gaan boeken. Je zou eventueel kunnen proberen of er in de parken nog iets te vinden is via internet.
Sommige mensen houden ervan om alles van te voren te regelen en te boeken, dat kan natuurlijk. Wij vinden het persoonlijk niet prettig om de hele route al vast te leggen en hebben daar nog nooit problemen mee gehad.

Marjon
FlipjeBTiel
Amerika-expert

Bericht door FlipjeBTiel »

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer