Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Graag tips voor restaurants, bars, e.d.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Jostravels
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Graag tips voor restaurants, bars, e.d.

Bericht door Jostravels »

Figment schreef:vanavond zal ik nog wat meer tips geven over leuke bars en restaurants, omdat het zonde is als je alleen maar de Subway en Denny's ziet tijdens je vakantie.
Jaaaaaa! Daar ben ik ook heel erg blij mee :dance: . Ik had al eerder om tips gevraagd van leuke originele restaurants, bars en andere plekken tijdens onze vakantie in de thread De origineelste route: SF-Vegas-LA-SF. Daarop heb ik wel veel tips gehad voor San Francisco, maar dus een stuk minder voor de rest van de route. En wij hebben tijdens onze vakanties altijd het beleid 'niet naar grote ketens'. Ik weet wel dat dat in de VS toch wel eens gaat gebeuren, hoort er ook een beetje bij, maar dit soort tips help enorm!

En meer ideeen zijn erg welkom!

* Opmerking moderator - Marco
Link aangebracht naar andere topic.
Om te zien hoe ik de link "achter de schermen" heb aangebracht in de tekst, klik eens op het icoontje "citeer" bij dit bericht, dan kan je het zien. Daarna via de "Terug-" of "Back"-knop van de browser weer terug gaan naar het oorspronkelijke bericht.
Zoveel te zien zo weinig tijd: waarheen gaat de volgende reis?!
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
Figment
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 60
Contacteer:

Bericht door Figment »

@Jostravels: Mijn vorige berichtje is bijgewerkt met een aantal restaurants/bars/lounges in Las Vegas en Sedona. Ik ben zelf nogal een liefhebber van lekker eten en ga altijd op zoek naar leuke en originele restaurants en bars. Net als jullie heb ik het beleid om zoveel mogelijk de grote ketens over te slaan, dus ik hoop dat je hier iets aan hebt!
Traveling to the USA since 1981

Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
Jostravels
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Jostravels »

Figment en Marco, bedankt!
Zoveel te zien zo weinig tijd: waarheen gaat de volgende reis?!
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
kirstenenluis
Amerika-ontdekker

Bericht door kirstenenluis »

Figment...

Bedankt voor je vele tips!
Echt super!

Wij houden zelf erg van aparte plekken om te eten..dus denk dat we er zeker een aantal gaan uitzoeken om te gaan bezoeken!

Super om allemaal zulke leuke reacties te krijgen! :dance:
Flip
Amerika-ontdekker

Bericht door Flip »

Ook van mij nog wat tips na een ruime week Vegas.
Geboekt voor mandalay bay maar na de "20 dollar trick" een gratis upgrade gehad naar een suite in THE hotel :)

Mon Ami Gabi (Paris); na tip van Harry. Op het terras zit je heerlijk en zie je de fonteinen van Ballagio. Prima eten tegen redelijke prijs.
Rumjungle (Mandalay Bay); Zeeer goed bevallen, hadden het Fire pit menu; 5 gerechten en evt nog bij te bestellen.
Top of the World (Stratosphere): Alleen het uitzicht al. Eten was ook behoorlijk
TOA (Venetian): mooie inrichting en 1 van mijn favorieten deze keer
The Buffet at Wynn: was aardig maar zullen wel betere zijn. En ik ben gewoon geen liefhebber van een buffet...
Vic & Anthony (Golden Nugget, Fremont Street): echt een overheerlijke steak op!!
China Grill (Mandalay Bay): Concept van sharing is leuk, eten ook prima. Wel aan de prijs.

Verder viel me Rumjungle 's avonds tegen, was in het verleden zeer populair maar is minder heb ik het idee (waren er op zondag).
Mix in Mandalay Bay is een aanrader voor het uitzicht!!!
Ook doordeweeks geweest en gewoon rustige muziek en genieten van het uitzicht en een drankje.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer