Er zijn nog een paar plaatsen op de route waarvan ik nog geen hotel heb. Zo onder andere monument valley.
Ik weet al na veel te lezen dat de gouldings de beste keuze is!? Maar ga ik nu best voor een kamer in de lodge? Of voor een cabin? Ik vind de uitzichten vanuit de lodge in ieder geval prachtig, maar de cabins zijn maar half the price ($69 ipv $130)! Is het zicht hier dan ook zooooo veel minder of wat denken jullie hiervan?
Thanks,
Davy
EDIT Ik heb de topic title aangepast, reden, de cabins zijn gesloten vanaf november. Welke kamer nu nemen in de lodge? Liefst op 2nd floor met balcony! En dan nog liefst in het voorste gebouw...

*Regular motel room with one kingsize bed and a double hide-a-bed. All rooms with spectacular view of Monument Valley.
*Regular room with two queensize beds. Private balcony with spectacular view of Monument Valley.
*One queensize bed with double hide-a-bed. Private exterior balcony with spectacular view of Monument Valley.
*Stand alone motel room, larger than regular rooms. Two queensize beds with double hide-a-bed. Good unit for larger families. View of Monument Valley.
*One bedroom apartment with one queensize bed and double hide-a-bed. Private balcony with a view