Wat wil je in Beatty? Dat is iets buiten Death Valley. De gebruikelijke route naar Death Valley is inderdaad via Lone Pine.
Ik raad altijd aan om hiet een kaart te kopen - leuk voor de voorpret en ook onmisbaar onderweg. De Hallwag is een goede keuze, je kunt dan ook zien wat de scenic routes zijn.
Fenda schreef:Vanaf Shoshone weer naar de 95 rijden?
Hoe veel ben ik onder weg naar Kingman als ik via Badwater en Shoshone ga?
Groetjes Fenda
Je kunt via googlemaps de afstanden en reistijden bekijken. Via Shoshone ga je niet terug naar de 95, maar je rijdt dan door Pahrump naar Las Vegas. Het is een iets langere route dan via Death valley Junction, maar wel mooi. Onderweg kun je dan nog via de Red Rock Canyon Scenic Byway rijden.
Marianne
Laatst gewijzigd door Martin & Marianne op 13 aug 2008, 09:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik raak hier ook aardig van de in de war. Dinand stelt vragen, Fenda geeft antwoord. Het zijn de enigen die op dit moment in een afwijkende letter posten, in elk geval allebei in 'bold'.
Zijn jullie één persoon, een koppel of hoe zit dit eigenlijk???
Het leek wel of ik tegen een muur aan het praten/schrijven was gister... In deze topic stelt hij/zij ook weer vreemde vragen over route66 bijvoorbeeld, waar gisteren al antwoord op is gegeven.
Het is mij ook even te toevallig dat Dinand om 08.52 uur een topic opent (deze topic) en Fenda om 8.56 uur (LA naar San Francisco).
Groet,
Jan
Laatst gewijzigd door Bono76 op 13 aug 2008, 12:25, 3 keer totaal gewijzigd.
nieuwenoord schreef:Ik raak hier ook aardig van de in de war. Dinand stelt vragen, Fenda geeft antwoord. Het zijn de enigen die op dit moment in een afwijkende letter posten, in elk geval allebei in 'bold'.
Zijn jullie één persoon, een koppel of hoe zit dit eigenlijk???
Laat ik even uitleggen! Wy dachten dat je als stel niet lid kon worden, maar dat hebben wij verkeerd begrepen!
Ik had niet door dat F. dat had gedaan! Vandaar dat ik verontwaardigd reageerde!
Alle dingen die ons verteld worden nemen wij serieus! En doen wij wat mee!!
Jullie moeten niet denken dat wij jullie hulp niet serieus nemen / waarderen! Wij weten hoeveel tijd het voor jullie in beslag neemt om te reageren en anderen (waaronder ons) te helpen!
Sommige dingen begrijpen wij niet gelijk omdat wij nog nooit in de USA zijn geweest.
Ik (wij) ho(o)p(en) dat jullie ons niet verkeerd opvatten! Dank zij jullie ben ik en F heel veel wijzer geworden en hebben we allebei het tripje bijna klaar.
OK, misschien voortaan maar meteen vertellen dat jullie een stel zijn en dat het over dezelfde reis gaat? Nu doen mensen moeite om jou uit te leggen hoe bepaalde wegen lopen, terwijl er voor Fenda al een routekaartje gemaakt is en zij in een ander topic dezelfde soort vragen stelt.
Iedereen wil helpen, maar dubbel is wel overbodig, nietwaar?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.