Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Papillon /Vegas air tour/ geen reactie

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Jazzkat
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Papillon /Vegas air tour/ geen reactie

Bericht door Jazzkat »

Ik heb gemaild naar Livehelp. Dat is dat oranje vakje met die vrouw erin. Ik kreeg als ze online waren binnen een halfuur bericht en als ze offline waren binnen een dag antwoord. Ik weet niet of dat het zelfde e-mail adres wat jij gebruikt hebt.
Groetjes
Live the life you love
Love the life you live
walterallesamerika
Amerika-newbie

Bericht door walterallesamerika »

Ik heb bij Papillon een reservering gemaakt voor 10.00 uur. Op confirmation staat echter 12.00 uur. Even gebeld (via mail geen of late reactie). De vluchten rond 10.00 uur of eerder waren vol zei de vriendelijke dame. Alleen de north rim tour was nog vrij.
We willen na de vlucht met de camper gelijk door naar Monument Valley (goulding campground). Daar willen we rond 17.00 uur aankomen. Is dit te doen gezien de latere vlucht die we hebben. (we vertrekken bij papillon om ca. 13.15 uur denk ik
Zijn er ook andere helicopter maatschappijen?
mvandenb77
Amerika-ontdekker

Bericht door mvandenb77 »

Wij hebben donderdag de imperial air tour geboekt maar had het E ticket nog niet binnen. Net live help geprobeerd want ze waren online. Dat gaat prima. Heb gechat met Raul de online marketing supervisor. :wink: Ik had mijn bevestiging binnen een paar minuten binnen. :D
Staat trouwens geen E ticket op maar reservation confirmation. Ga er vanuit dat dit hetzelfde is...

Groet,

Marloes
JGK
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door JGK »

Ook wij hadden problemen met reserveren bij Papillion. Afgelopen zaterdag verlipe alles echter op rolletjes. De hele dag verliep zonder problemen en was perfect georganiseerd. Wij zijn van Boulder Airport naar de West Rim gevlogen met een klein propellor vliegtuigje, vandaag met de heli de canyon in (hier kregen wij waar voor ons geld, want i.p.v. dat hij gelijk naarbeneden vloog, maakte hij een behoorlijk lang, maar vooral mooie vlucht. Bij de Colorado River gingen wij in rubber boten een stuk varen. Daarna weer met de heli terug, met de bus naar een restaurant van de Hualapai Indianenen voor een heerlijke en uitvoerige lunch en daarna volgde weer de vlucht terug naar Las Vegas.

Overal werd je voorzien van water en er werd ook op aangedrongen dat je veel dronk. De temperatuur was "slechts" 47C.

Wij hebben lang lopen twijfelen of wij het wel zouden doen, want het betekendt natuurlijk wel een aanslag op je portemonnaie. Dit was echt value for money; een onvergetelijke dag!
Jan Gijs
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Jan Gijs mag ik vragen welke tour je genomen hebt en wat de prijs was/is?
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
JGK
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door JGK »

Corry schreef:Jan Gijs mag ik vragen welke tour je genomen hebt en wat de prijs was/is?
Hoi Corry,

Wij hebben de Grand Voyager Expedition/GWB-5 genomen. Wij betaalden per persoon USD 295 + USD 19 tax.
Zoals eerder geschreven; het was het geld dubbel en dwars waard!

Groeten vanuit Montpellier/Idaho,
Jan Gijs
Flip
Amerika-ontdekker

Bericht door Flip »

JGK schreef:
Corry schreef:Jan Gijs mag ik vragen welke tour je genomen hebt en wat de prijs was/is?
Hoi Corry,

Wij hebben de Grand Voyager Expedition/GWB-5 genomen. Wij betaalden per persoon USD 295 + USD 19 tax.

Moet ook nog een tour boeken en twijfel welke...
Hoe lang was de helicoptervlucht??
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Volgens de website is te tour van Jan Gijs 5,5 uur. Het bedrag is nu $ 364.-. Blijf het een mooie tour vinden.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Flip
Amerika-ontdekker

Bericht door Flip »

Corry schreef:Volgens de website is te tour van Jan Gijs 5,5 uur. Het bedrag is nu $ 364.-. Blijf het een mooie tour vinden.
Bij het selecteren van een datum begin september $ 285,00.
Wordt die of de (Sunset) Grand Celebration....
JGK
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door JGK »

Flip schreef:
JGK schreef: Hoi Corry,

Moet ook nog een tour boeken en twijfel welke...
Hoe lang was de helicoptervlucht??
Wij werden om 10:00 opgehaald, vlogen om 11:30 met propellor vliegtuigjes, duur ca. 45 min., heli misschien 15 minuten, boottocht ruim een halfuur. Wij waren pas 18:30 terug, maar hebben zeker een goed uur op de bus terug moeten wachten, omdat door de hitte 6 bussen de geest hadden opgegeven. Alle vluchttijden maal 2 voor de terugvlucht natuurlijk.

Groeten,
Jan Gijs
Flip
Amerika-ontdekker

Bericht door Flip »

Oke, bedankt!
Mijn twijfel is weg.
Wordt een volledig vlucht met de helicopter, zag die bus al niet zitten...
Dikkie
Amerikakenner

Bericht door Dikkie »

Ik heb eindelijk een mail gekregen waarin werd aangegeven dat mijn vertrektijd is gewijzigd van 10:00 uur naar 08:00 uur.
Meteen teruggemaild dat ik er van uitga dat ik dan wel deels restitutie krijg omdat het naar vroeger is verschoven. Nu hadden wij slechts $125 betaald (special internetrate en vroegboekkorting) en nu krijgen we $20 terug. Ik blijf een Hollander natuurlijk :wink:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer