Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Los Angeles - Monterey

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
coxb
Amerika-ontdekker

Los Angeles - Monterey

Bericht door coxb »

Dag allemaal,

Ik was nog even mijn planning aan het nakijken en ik dacht laat ik het eens met map24 doen in plaats van google maps. :banghead:
Ik vertrek 's ochtends van Studio City (LA) langs de kust (Morro bay, Big Sur) naar Monterey. Volgens google maps 520km en te rijden in 5h en 48 minuten, met wat tussenstops ben je wel de hele dag onderweg.
Nu had ik deze weg ook eens op map24 ingegeven, daar kom ik ook uit op 520km maar een reisduur van 8h en 39min.
Op de kaart ziet de weg er juist hetzelfde uit maar in tijd is het toch een heel groot verschil (bijna 3h).

Iemand een idee hoeveel tijd het echt kost?
marcel2008
Amerika-ontdekker

Re: Los Angeles - Monterey

Bericht door marcel2008 »

In september is dit gedeelte onderdeel van onze route. Zelf rekenen we op de laatste schatting want het is wel een mooie weg, maar doorrijden schijnt het niet te doen.
USAin2008
Amerika-ontdekker

Bericht door USAin2008 »

Wij zitten momenteel in Oakhurst (bij Yosemite NP) en hebben de route een paar dagen geleden gereden met een tussenstop in Pismo Beach.
Van LA (Hollywood) naar Pismo was ca. 3 uur en van Pismo naar Monterey ongeveer 2,5 tot 3 uur, samen dus zo'n 5,5 tot 6 uur. :D
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

In hoeverre hebben jullie op het stuk van Pismo naar Monterey nog last van bosbranden gehad??
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer