Voor een leek is het dus goed te doen. Wij hebben ter plekke geboekt, ik weet niet meer wat het kostte.
Ok dat van dat rennen zal ik dan maar niet vertellen tegen Evylelie schreef:Ik heb een keer paard gereden in Monument Valley in een groepje met 2 begeleiders (Indianen) erbij. Ik had ook nog nooit paard gereden en vond het ook wat eng, maar het viel me uiteindelijk wel mee. Behalve toen alle paarden gingen rennen...![]()
Voor een leek is het dus goed te doen. Wij hebben ter plekke geboekt, ik weet niet meer wat het kostte.
De route die Yeehaw hierboven beschrijft is grandioos. De natuur is hier zo prachtig en ongekend uniek.Yeehaw schreef:Terug naar 261 en noord naar 95. Links af en daar is de ingang naar Natural Bridges NP. Loop maken en weer terug naar 95.
Bedankt Rob,Rob schreef:Hoi Bart,
Een stukje afdalen in de Canyon liever 'smorgens in verband met de (soms) heel hoge temperaturen als je eenmaal een stukje onder de rim zit.
Wij vonden de film schitterend maar hebben geen helivlucht gedaan, de film is gedeeltelijk ook een stukje geschiednis van de Canyon dus zeker intressant.
Rob
Kan je meepakken als je van de helivlucht terug komt.Dude schreef:Indien nog fit kunnen we dan mss 's avonds de IMAX meepikken?
Grtz
Bart