Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Route Furnace Creek naar Las Vegas
Route Furnace Creek naar Las Vegas
Hi,
Wat is de mooiste route om van Furnace Creek naar Las Vegas te rijden?
Mijn idee was om Zabriskie Point and Dante's view aan te doen. Dus neem je volgens mij de 190 nemen.
Nu lees ik dat de 178 via Badwater ook heel leuk is. Maar kun je vanaf die weg ook Zabriskie en Dante bezoeken?
Groet,
Gert
Wat is de mooiste route om van Furnace Creek naar Las Vegas te rijden?
Mijn idee was om Zabriskie Point and Dante's view aan te doen. Dus neem je volgens mij de 190 nemen.
Nu lees ik dat de 178 via Badwater ook heel leuk is. Maar kun je vanaf die weg ook Zabriskie en Dante bezoeken?
Groet,
Gert
Re: Route Furnace Creek naar Las Vegas
Ik zou vroeg beginnen.
Voor een hele dag: eerst naar Devils Golf Course, Badwater, terug en eventueel Artists Palette, nog even bij Furnace Creek voor foto's bij beter licht,
dan Zabriskie Point, Twenty Mule Team Canyon Rd, Dante's View, stop bij Opera House in Death Valley Junction en door naar LV (tijd voor Red Rock Canyon heb je denk ik niet meer). En een ritje door Mustard Canyon bij Harmony Borax Works kost heel weinig tijd (net te noorden van Furnace Creek).
Johan
Voor een hele dag: eerst naar Devils Golf Course, Badwater, terug en eventueel Artists Palette, nog even bij Furnace Creek voor foto's bij beter licht,
dan Zabriskie Point, Twenty Mule Team Canyon Rd, Dante's View, stop bij Opera House in Death Valley Junction en door naar LV (tijd voor Red Rock Canyon heb je denk ik niet meer). En een ritje door Mustard Canyon bij Harmony Borax Works kost heel weinig tijd (net te noorden van Furnace Creek).
Johan
Laatst gewijzigd door johan1973 op 26 jun 2008, 14:11, 1 keer totaal gewijzigd.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Kijk ook eens hier en zoek op het forum, er is al veel over geschreven. Wij hebben in 2006 de route via Badwater en Red Rock Canyon gereden, zie ons reisverslag vanaf 10 augustus.
Je zult hoe dan ook wat heen en weer moeten rijden als je de belangrijkste bezienswaardigheden wilt zien. Als je de eerste middag/avond al Badwater en Artists Palette en Devils Golfcourse hebt gedaan kun je de volgende ochtend Zabriskie Point en Dante's View bekijken. Of andersom, afhanelijk van welke route naar Las Vegas je neemt.
Marianne
Je zult hoe dan ook wat heen en weer moeten rijden als je de belangrijkste bezienswaardigheden wilt zien. Als je de eerste middag/avond al Badwater en Artists Palette en Devils Golfcourse hebt gedaan kun je de volgende ochtend Zabriskie Point en Dante's View bekijken. Of andersom, afhanelijk van welke route naar Las Vegas je neemt.
Marianne
ZAbriskie en Dante zijn zeker de moeite waard. Wij hebben overnacht in Furnace creek en 's avonds de zonsondergang bij Zabriskie meegemaakt, fantastisch (ong. 10 minuutjes vanaf Furnace creek), de volgende ochtend langs die route het park uitgereden richting LV. De dag ervoor hadden we namelijk Badwater al gedaan. Vergeet niet op weg naar Las Vegas door de Valley of Fire State Park te rijden: supermooi en zooooooo rustig. Geen kip te bekennen (alleen maar chipmunks...)
gr. Georgette
gr. Georgette
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Afhankelijk van je aankomsttijd in FC,zou je diezelfde dag nog naar Zabriskie en Dnate kunnen rijden,en dan via de 178/Badwater Road er weer uit.
De 178 is echt mooier dan de 190,om eruit te rijden,ook Shoshone is een leuke stop,net na DV.
De 178 is echt mooier dan de 190,om eruit te rijden,ook Shoshone is een leuke stop,net na DV.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1604 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 2 Reacties