Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Probleem terugbrengen camper en vliegtuig halen

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Marco & Arieke
Amerika-ontdekker

Probleem terugbrengen camper en vliegtuig halen

Bericht door Marco & Arieke »

:roll: Maandag 21 juli is het de bedoeling om onze Camper weer bij Cruise america in San-Francisco terug te brengen.
Echter kregen we nu pas van het reisbureau te horen dat we waarschijnlijk te weinig tijd hebben om in the checken op SFO San-Francisco. Ons vliegtuig vertrekt om 12.59 uur, en we kunnen was terecht om 9.00 uur bij Cruis America.
We zouden dus uiterlijk 9:30 moeten vetrekken om 3 uur van te voren in te checken. Aangezien het wel eens druk kan zijn bij het inleveren, hebben we dus een groot probleem. Om eerlijk te zijn heb ik hier ook niet aan gedacht.

Mijn vraag is hoe lang duurt het inleveren van een Camper bij cruise America, en moet je echt 3 uur van te voren inchecken (kan dit ook online?). Heeft iemand hier ervaring mee.

Het reisbureau raad ons nu aan de camper zaterdag al in te leveren, want zondag kan niet bij Cruise America.
En er zijn natuurlijk weer kosten aan verbonden wegens het inleveren in het weekend. plus extra hotelovernachtigingen.

Al met al weer een dilema. Ik persoonlijk denk wat te kunnen afspreken met Cruise Amerika om die maandag daar vroeg 9:00 uur te staan en meteen geholpen te worden. Maar is dit haalbaar?

Marco
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: Probleem terugbrengen camper en vliegtuig halen

Bericht door Annie »

Marco & Arieke schreef::roll: Maandag 21 juli is het de bedoeling om onze Camper weer bij Cruise america in San-Francisco terug te brengen.
Echter kregen we nu pas van het reisbureau te horen dat we waarschijnlijk te weinig tijd hebben om in the checken op SFO San-Francisco. Ons vliegtuig vertrekt om 12.59 uur, en we kunnen was terecht om 9.00 uur bij Cruis America.
We zouden dus uiterlijk 9:30 moeten vetrekken om 3 uur van te voren in te checken. Aangezien het wel eens druk kan zijn bij het inleveren, hebben we dus een groot probleem. Om eerlijk te zijn heb ik hier ook niet aan gedacht.

Mijn vraag is hoe lang duurt het inleveren van een Camper bij cruise America, en moet je echt 3 uur van te voren inchecken (kan dit ook online?). Heeft iemand hier ervaring mee.

Het reisbureau raad ons nu aan de camper zaterdag al in te leveren, want zondag kan niet bij Cruise America.
En er zijn natuurlijk weer kosten aan verbonden wegens het inleveren in het weekend. plus extra hotelovernachtigingen.

Al met al weer een dilema. Ik persoonlijk denk wat te kunnen afspreken met Cruise Amerika om die maandag daar vroeg 9:00 uur te staan en meteen geholpen te worden. Maar is dit haalbaar?

Marco
Je kan wel proberen een afspraak te maken met Cruise, maar je wordt meestal met meerder mensen te gelijk naar het vliegveld gebracht.
Ik zou in iedere geval om 9.00 uur voor de poort staan en dan een taxi nemen naar het vliegveld, als je daar tegen 11.00 bent denk ik dat dat vroeg genoeg is.
Dat ook het reisbureau hier niet eerder aangedacht heeft, is wel slordig.
glelisa
Amerika-ontdekker

Bericht door glelisa »

Hallo hier nog mensen die met het probleem denk ik komen te zitten.
Wij gaan vrijdag 25 juli onze camper inleveren in san francisco.
Maar wij vliegen al om 1130 door naar atlanta.
We hebben onze tickets nog niet.
Ook hebben we voor de 24 ste nog geen hotel geboekt .
De 24 ste hebben we een excursie in san francisco vanaf 11.15 en s'avonds de alcatraz tour. dus de camper wegbrengen en naar een ander hotel zal er niet inzitten.
Moet je voor een binnenlandse vlucht ook 3 uur van tevoren aanwezig zijn?
Marjolijne
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Marjolijne »

Voor een binnenlandse vlucht is 2 uur voldoende.

Gr. Marjolijne
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

In Nederland moet je 3 uur van te voor aanwezig zijn.
Wij maken meestal dat we ruim 2 uur van te voor aanwezig zijn en hebben dan zelfs nog tijd om wat te gaan eten.
Mag ik vragen waar jullie geboekt hebben, ik vind het vreemd dat het reisbureau dat al niet gezien heeft.
Marco & Arieke
Amerika-ontdekker

We hebben geboekt via D-reizen bij hotelplan. De tickets hebben we echter zelf voorgesteld, omdat ik ze ergens goedkoper had gezien (BMI via londen naar SFO). Deze is wel geboekt via Hotelplan, maar viel buiten het pakket van Hotelplan. Echter heb ik er zelf niet bij stilgestaan bij het 3 uur van te voren aanwezig zijn op het vliegveld.
Ze hadden wel een latere vlucht kunnen adviseren bij het boeken.

Marco

We vertrekken trouwensas woensdag rond 7.00 uur :dance:
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Marco & Arieke schreef:We hebben geboekt via D-reizen bij hotelplan. De tickets hebben we echter zelf voorgesteld, omdat ik ze ergens goedkoper had gezien (BMI via londen naar SFO). Deze is wel geboekt via Hotelplan, maar viel buiten het pakket van Hotelplan. Echter heb ik er zelf niet bij stilgestaan bij het 3 uur van te voren aanwezig zijn op het vliegveld.
Ze hadden wel een latere vlucht kunnen adviseren bij het boeken.

Marco

We vertrekken trouwensas woensdag rond 7.00 uur :dance:
Niets ten nadele van D-reizen maar een reisbureau met wat meer camperreizen zou in deze geweten hebben dat je tijd te kort zou komen.
De meeste camperverhuurders brengen om 11:00 uur de mensen weg zodat je rond 12:00 uur op het vliegveld bent.
Met wat geluk hebben ze ook nog een vroege rit maar dan zal je gelijk bij opening van het verhuurstation moeten zijn.
1 of als je in het weekend zit 2 dagen vroeger inleveren en een hotel nemen voor de laatste nacht(en) lijkt mij toch wat rustiger.
Wij leveren de camper de laatste jaren altijd een dag voor vertrek in en slapen de laatste nacht in een hotel.
Die drie uur zal niet nodig zijn maar een kleine twee uur moet je in verband met de securitycheck daar kan het namelijk er druk zijn.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Ook wij slapen bij te krappe tijd de laatste nacht in een hotel. Het kan best gebeuren dat je bij de camperverhuurder ook nogop anderen moeten wachten, ik zou er niet op rekenen dat ze voor jullie een uitzondering maken.
Marco & Arieke
Amerika-ontdekker

:) Nou we gaan de camper zaterdag al inleveren, en slapen 2 nachten bij familie bij San Francisco en gaan San-Francisco verkenen.
Dus weer een zorg en minder.

Nog 3 nachtjes slapen :) :dance:
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Marco & Arieke schreef::) Nou we gaan de camper zaterdag al inleveren, en slapen 2 nachten bij familie bij San Francisco en gaan San-Francisco verkenen.
Dus weer een zorg en minder.

Nog 3 nachtjes slapen :) :dance:
Goed opgelost en zeker gaan straf, een paar extra dagen in San Francisco!
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

OK probleem opgelost maar hier nog even een andere tip.
Ga voor je de camper inlevert vroeg naar de luchthaven met de camper en check in.
Vervolgens drop je je camper af en je kan op je gemakje terug naar de luchthaven. Hoef je ook niet meer in de rij te staan met al die andere gestressten die met hun koffers in de rij staan en hopen dat ze nog op tijd zijn :wink:
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

ned in MO schreef:OK probleem opgelost maar hier nog even een andere tip.
Ga voor je de camper inlevert vroeg naar de luchthaven met de camper en check in.
Vervolgens drop je je camper af en je kan op je gemakje terug naar de luchthaven. Hoef je ook niet meer in de rij te staan met al die andere gestressten die met hun koffers in de rij staan en hopen dat ze nog op tijd zijn :wink:
Da's niet handig Mark, ze leveren de camper op vrijdag in en gaan op maandag pas terug.

En die camperverhuurders zitten een akelig eind van het vliegveld meestal. Zo is het vanaf Road Bear zeker 45 minuten rijden naar de verhuur in zowel Los Angeles, San Francisco, Denver als New York. Voorbeeld: onze laatste camping in Denver zat zeker op een uur rijden van het vliegveld in Denver, dan moet je nog drie kwartier terug naar de camperverhuur en dan weer met de shuttle naar het vliegveld. Dat kost wel erg veel tijd en mijlen! Je kan beter zorgen op tijd je camper in te leveren, dat is al werk zat 's morgens als je de laatste dingen nog moet opruimen en propaan en benzine moet tanken. De verhuurders zorgen echt wel dat je op tijd op het vliegveld bent.
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

da's wel handig als het op dezelfde dag allemaal moet en dat was oorspronkelijk de vraag.
Het was meer een algemene tip.
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Ik denk eerlijk gezegd niet dat het werkt. De meeste campgrounds liggen nu eenmaal niet bij vliegvelden en ik denk dat je heel veel tijd verliest door eerst naar een vliegveld te gaan.
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Daar heb ik natuurlijk geen idee van. Ik huur die dingen hier niet. Ik vergeleek het meer met het huren van een auto :mrgreen:
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

ned in MO schreef:Daar heb ik natuurlijk geen idee van. Ik huur die dingen hier niet. Ik vergeleek het meer met het huren van een auto :mrgreen:
Snap ik :wink: Wij zijn gisteren zelfs even een rondje over Denver International Airport gereden om te kijken waar we moesten zijn en waar de auto dan terug moet. Dat doe je niet ff met de camper meestal :wink: Hoeft ook niet, die camperverhuurder zet je precies bij de goede terminal, zo verlies je meestal weinig tijd. Heel vaak heb je ook tijd genoeg, als je bijvoorbeeld rechtstreeks vanaf Los Angeles of San Francisco vliegt, vlieg je meestal pas aan het eind van de middag terug. Ook vanaf Denver vliegt United weer laat terug. Heb je echt weinig tijd, zoals van een terugvlucht uit Vegas, dan is een hotel veel handiger voor de laatste nacht.
M&M+D
Amerikafan

Bericht door M&M+D »

Hoe lang duurt het ongeveer als je aankomt met je auto (geen camper) bij Alamo totdat je bij de incheckbalie op San Francisco Airport bent?
Hoeveel tijd moet je hier dus ongeveer voor uittrekken???

Gr Marian
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Geen idee hoe lang het in San Francisco duurt, vanmorgen in Denver heb ik binnen 30 minuten Albert afgezet met al onze bagage, de auto teruggebracht bij Avis, in de shuttle gestapt, Albert weer gevonden en ingecheckt.
glelisa
Amerika-ontdekker

Bericht door glelisa »

Hallo allemaal,
Hier nog even een update van ons.
Wij hebben ons probleem met de camper en vliegtuig halen ook opgelost.
We hebben geboekt bij tioga tours.
Daar vertelde ze ons dat ons reis schema in de tussen tijd was veranderd
Daardoor is het niet mogelijk om de camper op dezelfde dag inleveren en het vliegtuig halen.
De laatste dag in san francisco hebben we de hele dag excursies geboekt dus het was geen optie om de camper 1 dag eerder in te leveren.
Dus leveren we hem 2 dagen eerder in en hebben we het hilton vlakbij union square voor 2 dagen geboekt.
Tioga tours heeft kunnen regelen bij cruise amerika dat we de camper 2 dagen eerder konden inleveren dan we geboekt hadden.
Dus is het probleem toch goed opgelost. :D
Marco & Arieke
Amerika-ontdekker

glelisa schreef:Hallo allemaal,
Hier nog even een update van ons.
Wij hebben ons probleem met de camper en vliegtuig halen ook opgelost.
We hebben geboekt bij tioga tours.
Daar vertelde ze ons dat ons reis schema in de tussen tijd was veranderd
Daardoor is het niet mogelijk om de camper op dezelfde dag inleveren en het vliegtuig halen.
De laatste dag in san francisco hebben we de hele dag excursies geboekt dus het was geen optie om de camper 1 dag eerder in te leveren.
Dus leveren we hem 2 dagen eerder in en hebben we het hilton vlakbij union square voor 2 dagen geboekt.
Tioga tours heeft kunnen regelen bij cruise amerika dat we de camper 2 dagen eerder konden inleveren dan we geboekt hadden.
Dus is het probleem toch goed opgelost. :D
Maar moeten jullie die 2 dagen camperhuur betalen of krijgen jullie geld terug?

Marco, die morgen vertrekt :dance:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer