Echter kregen we nu pas van het reisbureau te horen dat we waarschijnlijk te weinig tijd hebben om in the checken op SFO San-Francisco. Ons vliegtuig vertrekt om 12.59 uur, en we kunnen was terecht om 9.00 uur bij Cruis America.
We zouden dus uiterlijk 9:30 moeten vetrekken om 3 uur van te voren in te checken. Aangezien het wel eens druk kan zijn bij het inleveren, hebben we dus een groot probleem. Om eerlijk te zijn heb ik hier ook niet aan gedacht.
Mijn vraag is hoe lang duurt het inleveren van een Camper bij cruise America, en moet je echt 3 uur van te voren inchecken (kan dit ook online?). Heeft iemand hier ervaring mee.
Het reisbureau raad ons nu aan de camper zaterdag al in te leveren, want zondag kan niet bij Cruise America.
En er zijn natuurlijk weer kosten aan verbonden wegens het inleveren in het weekend. plus extra hotelovernachtigingen.
Al met al weer een dilema. Ik persoonlijk denk wat te kunnen afspreken met Cruise Amerika om die maandag daar vroeg 9:00 uur te staan en meteen geholpen te worden. Maar is dit haalbaar?
Marco