Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Boothuur in Page

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
essel
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Boothuur in Page

Bericht door essel »

Wie heeft er wel eens een boot gehuurd in Page ?? Ik zou graag een boot voor een dag huren, maar tot nu toe zie ik alleen maar boten (powerboats) vanaf $400 per dag. Dit toch wel erg veel.. Ik had in het verelden weleen een site gezien met andere prijzen, maar kan deze niet meer vinden.

kortom wie kan er een tip geven
PitKings
Amerika-ontdekker

Re: Boothuur in Page

Bericht door PitKings »

in 2005 heb ik ook gekeken of ik een boot voor een halve dag kon huren (niet in Page overigens). De prijzen voor een stevige motorboot liggen idd bij EUR 400,- per dag. Vergis je niet: het is groot water waar je echt wel een forse motor wilt hebben om überhaupt iets te zien (je gaat ook niet met een bootje met 9 PK over het IJsselmeer, tenminste niet als je enig verstand hebt). Ook heb je officieel een boating permit nodig (in ieder geval in Nevada, ik weet niet zeker hoe dit in andere staten is). Je kunt deze permit eenvoudig online halen: veel van de regels zijn internationaal of lijken op de regels die je ook in NL hebt (en bovendien kun je veel antwoorden ook nog terug vinden op internet).

Uiteindelijk hebben wij geen boot gehuurd: het water stond zo ongelooflijk laag dat de "haven" waar we waren 100 meter van de normale kade lag en bovendien bleek de "camping" een ongezellig, bloedheet, stoffig trailerpark te zijn zonder verdere voorzieningen.
Pepijn
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer