Voor onze reis eind augustus ben ik nog op zoek naar een paar hotels. Op zaterdag 13 september staat 1 nacht in Palm Springs gepland. Heb getracht te reserveren bij Old Ranch Inn maar krijg de reactie dat je minimaal 2 nachten moet blijven. Dat past echter niet in de planning . Nu kreeg ik van hen de tip te kijken op http://www.smallhotelsofpalmsprings.com maar ook daar zie ik vaak deze opmerking staan.
Voordat ik naar de grotere hotels ga kijken, heeft er iemand nog een tip? Wil een beetje een sfeervol, schoon & niet te groot hotel (met liefst wel een beetje het gevoel van luxe). Prijs moet wel een beetje binnen de perken blijven (max 150 dollar pn)
Ik weet niet vanwaar jullie die dag komen, maar als alternatief voor Palm Springs kan ik anders twentyninepalms aanraden.
Wij hebben daar in heel leuk hotelletje geslapen. nl: het Harmony Motelhttp://www.harmonymotel.com/. Het goedkoopste en leukste hotel van heel onze vakantie. Met een heel leuk zwembad, en dat is wel welkom in de woestijn.
Wij kwamen die dag van de grand canyon, en hebben de volgende dag Joshua Tree bezocht en daarna doorgereden na San Diego.
En voor ons was de ligging van twentyninepalms dus ook beter dan die van Palm Springs.
Ik kan je de 7 inn springs and suites aanraden! Lekker luxe (niet overdreven, maar ziet er heel mooi strak uit) en niet al te groot. Vraag om een kamer op de verdieping, lekker rustig. Em wij vonden het zeker niet duur (twee weken terug geweest...)
gr. Georgette
Wij hebben in Mei in dit hotel geslapen. Je loopt vanuit het hotel zo de winkelstraat in. 's morgens kan je op het terras ontbijten. Alleen de koffie is in kartonen bekers, maar de rest is serviesgoed. Het zwembad was goed verwarmd. Wij vonden dit één van de leukste hotels op onze reis. Jammer dat we er maar twee nachten konden blijven.
jaap1 schreef:Wij hebben in Mei in dit hotel geslapen. Je loopt vanuit het hotel zo de winkelstraat in. 's morgens kan je op het terras ontbijten. Alleen de koffie is in kartonen bekers, maar de rest is serviesgoed. Het zwembad was goed verwarmd. Wij vonden dit één van de leukste hotels op onze reis. Jammer dat we er maar twee nachten konden blijven.
Ik zou het wel weten, het Movie Colony Hotel (zie www.moviecolonyhotel.com). Kost op een doordeweekse dag 99 dollar en is werkelijk geweldig. Kijk maar eens op ons reisverslag van 16 en 17 juli 2007. We zouden zo terug gaan.
Inmiddels Best Western geboekt. Voor zover ik heb gezien ligt het lekker centraal en zit er ontbijt bij. We hebben eigenlijk heel weinig tijd dus dat leek ons wel ok. Nu kreeg ik alleen een mailtje van Desert Riviera Hotel dat ze toch ook een kamer vrij hebben. Wie heeft hier ervaringen mee? Op tripadvisor staan goede reviews. Kamer nr 11 zou vrij zijn, geen uitzicht op het zwembad liet ze weten.
PS movie colony heeft minimaal verblijf van 2 nachten staat op de site en is in het weekend een stuk duurder Maar ziet er zeker mooi uit! O en jullie video verslag was echt leuk! Heb Imovie van Mac dus ik wil zeker ook zoiets gaan maken. Klein detail, we moeten nog wel een camera kopen...
mvandenb77 schreef:PS movie colony heeft minimaal verblijf van 2 nachten staat op de site en is in het weekend een stuk duurder Maar ziet er zeker mooi uit! O en jullie video verslag was echt leuk! Heb Imovie van Mac dus ik wil zeker ook zoiets gaan maken. Klein detail, we moeten nog wel een camera kopen...
Vreemd, wij zijn er zelf ook 1 nacht gebleven. En als je tzt vragen hebt over iMovie, dan weet je ons te vinden :beerchug:
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.