Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Eerder dan gepland terug naar huis
Re: Eerder dan gepland terug naar huis
Oh wat balen!
Sterkte met je pols/arm!
Sterkte met je pols/arm!
Re: Eerder dan gepland terug naar huis
Veel beterschap gewenst!!
Even schrikken maar het kan iedereen eender waar gebeuren, net onder jullie vakantie is wel écht balen.
Hopelijk gaan jullie er niet té veel boekingen mee missen en kan je je op je reisverzekering beroepen. Maar gezondheid is belangrijker dan geld.
Hoe dan ook gaan jullie in een knettergek land terugkomen, alles maar dan ook alles schijnt er oranje te zijn. Of voetbal je nu interesseert of niet, je kan er niet langs kijken. Zelfs hier in België rijden Nederlanders met vlaggetjes op hun auto ....
Als voetbal jullie écht ergert dan wil ik gerust de afgelope race Formule 1 van in Montreal in geuren en kleuren komen vertellen. Maar als jullie liever rustig op de zetel neerploffen ...
:dunno: :dunno: iets nuttig weet ik niet meer te zeggen dus nogmaals: VEEEEEEEEEEEL BETERSCHAP !!!
Even schrikken maar het kan iedereen eender waar gebeuren, net onder jullie vakantie is wel écht balen.
Hopelijk gaan jullie er niet té veel boekingen mee missen en kan je je op je reisverzekering beroepen. Maar gezondheid is belangrijker dan geld.
Hoe dan ook gaan jullie in een knettergek land terugkomen, alles maar dan ook alles schijnt er oranje te zijn. Of voetbal je nu interesseert of niet, je kan er niet langs kijken. Zelfs hier in België rijden Nederlanders met vlaggetjes op hun auto ....
Als voetbal jullie écht ergert dan wil ik gerust de afgelope race Formule 1 van in Montreal in geuren en kleuren komen vertellen. Maar als jullie liever rustig op de zetel neerploffen ...
:dunno: :dunno: iets nuttig weet ik niet meer te zeggen dus nogmaals: VEEEEEEEEEEEL BETERSCHAP !!!
- Mickey99
- Amerikakenner
- Berichten: 1441
- Lid geworden op: 04 dec 2006, 15:39
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Re: Eerder dan gepland terug naar huis
Allemaal bedankt voor jullie lieve reacties!
Even een update van de terugreis, als je eenmaal pech hebt...
Dinsdag hebben we door problemen op de luchthaven JFK onze aansluiting naar Amsterdam gemist en hadden we precies 24 uur vertraging. Vanmorgen zijn we dus eindelijk veilig geland op Schiphol maar toen bleek 3 van onze 4 koffers niet waren meegekomen dus weer pech! Hopelijk worden de koffers nu morgen thuisgebracht.
Het heeft onze deze vakantie echt niet mee gezeten.
Nog wel één voordeel; Ik ben vanmiddag naar het ziekenhuis geweest en ik heb nu "echt" gips gekregen dus die grote spalk is nu gelukkig weg. De dokter vond het een mooie breuk en naar verwachting is de breuk over 4 weken genezen.
De eerste 12 dagen van onze vakantie waren trouwens wel SUPER!
Even een update van de terugreis, als je eenmaal pech hebt...
Dinsdag hebben we door problemen op de luchthaven JFK onze aansluiting naar Amsterdam gemist en hadden we precies 24 uur vertraging. Vanmorgen zijn we dus eindelijk veilig geland op Schiphol maar toen bleek 3 van onze 4 koffers niet waren meegekomen dus weer pech! Hopelijk worden de koffers nu morgen thuisgebracht.
Het heeft onze deze vakantie echt niet mee gezeten.
Nog wel één voordeel; Ik ben vanmiddag naar het ziekenhuis geweest en ik heb nu "echt" gips gekregen dus die grote spalk is nu gelukkig weg. De dokter vond het een mooie breuk en naar verwachting is de breuk over 4 weken genezen.
De eerste 12 dagen van onze vakantie waren trouwens wel SUPER!
Re: Eerder dan gepland terug naar huis
Hoi sonja,
Beter te laat dan nooit
Wat erg, had vandaag bij toeval even gekeken op je hyves pagina en daar las ik ineens rare verhalen maar niet wat er precies was........
Jeetje man wat een ongeluk,toestand en vertraging en ..........maar nu hopelijk een stuk beter nu je echt gips hebt, heb je nu ook minder pijn???
Maar misschien kan je het achteraf ook nog eens anders bekijken.......nu moet je toch persé nog eens terug om de rest af te maken, is ook niet slecht......dus weer een amerika reis in het vooruitzicht
Veel sterkte en goed herstel.
gr. Monique
Beter te laat dan nooit
Wat erg, had vandaag bij toeval even gekeken op je hyves pagina en daar las ik ineens rare verhalen maar niet wat er precies was........
Jeetje man wat een ongeluk,toestand en vertraging en ..........maar nu hopelijk een stuk beter nu je echt gips hebt, heb je nu ook minder pijn???
Maar misschien kan je het achteraf ook nog eens anders bekijken.......nu moet je toch persé nog eens terug om de rest af te maken, is ook niet slecht......dus weer een amerika reis in het vooruitzicht
Veel sterkte en goed herstel.
gr. Monique


2006-Florida 2007- Florida -2008-Oregon/Washington-2010-New York.
- manja
- Amerikakenner
- Berichten: 1240
- Lid geworden op: 14 apr 2006, 23:15
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Locatie: Virginia
- Contacteer:
Re: Eerder dan gepland terug naar huis
Ohh, dat is balen. Gelukkig hebben jullie de 1e twaalf dagen een fijne vakantie gehad.
Sterkte met je arm.
Sterkte met je arm.
Groetjes, Anja
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Henriëtte
- Amerika-expert
- Berichten: 2550
- Lid geworden op: 23 dec 2004, 20:17
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Re: Eerder dan gepland terug naar huis
Da's echt ongelooflijk balen zeg, Sonja. Wel fijn dat je dokter je vertelde dat je pols weer goed zal genezen, want dat is toch het belangrijkste!
Maar uh..... je had het advies over Lone Pine, dat ik een jaar of drie geleden op dit forum heb gegeven, niet zo letterlijk op hoeven volgen hoor
http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... =10&t=2077
Maar uh..... je had het advies over Lone Pine, dat ik een jaar of drie geleden op dit forum heb gegeven, niet zo letterlijk op hoeven volgen hoor
http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... =10&t=2077
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
Re: Eerder dan gepland terug naar huis
Ik ben blij dat jullie uiteindelijk thuis geraakt zijn én dat het een simpele breuk is ... .
Veel beterschap en ik duim dat het weer hier een beetje beter wordt zodat jullie van de daagjes thuis toch nog wat leuks kunnen maken!
Veel beterschap en ik duim dat het weer hier een beetje beter wordt zodat jullie van de daagjes thuis toch nog wat leuks kunnen maken!
Re: Eerder dan gepland terug naar huis
Goh, ik zie het nu pas. Wat een nare pech zeg. Wel fijn dat het een "mooie" breuk is.
Heel veel sterkte nog.
Heel veel sterkte nog.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mickey99
- Amerikakenner
- Berichten: 1441
- Lid geworden op: 04 dec 2006, 15:39
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Re: Eerder dan gepland terug naar huis
Weer even een korte update:
Sinds donderdagmiddag heb ik dus gips en ik dacht dat het wat beter ging. Ik had nog wel veel pijn maar ik was ook behoorlijk terecht gekomen dus dat was niet zo raar.
Gisterenavond laat begon het in ene veel meer zeer te doen en begon het gips te knellen (ik denk dat mijn pols is gaan zwellen?) Ik ben dus vannacht naar de EHBO gegaan want ik hield het op een gegeven moment niet meer uit
Bij de EHBO is het gips gespleten (er is een reep tussenuit gehaald) en nu is de ergste druk er van af. Voorlopig moet ik hele dagen in een mitella en ook door blijven gaan met het gebruik van de medicijnen.
Het is best wel weer een tegenvaller want ik dacht nu er eenmaal gips om heen zat het herstel wel wat sneller zou gaan. Ik moet voorlopig dus even rustig aan en ben dus niet zo vaak op het forum.
@Henriëtte; Ook toevallig dat jullie ook in dat ziekenhuis zijn geweest! Ik had een andere dokter maar die was ook héél erg
aardig
Sinds donderdagmiddag heb ik dus gips en ik dacht dat het wat beter ging. Ik had nog wel veel pijn maar ik was ook behoorlijk terecht gekomen dus dat was niet zo raar.
Gisterenavond laat begon het in ene veel meer zeer te doen en begon het gips te knellen (ik denk dat mijn pols is gaan zwellen?) Ik ben dus vannacht naar de EHBO gegaan want ik hield het op een gegeven moment niet meer uit
Het is best wel weer een tegenvaller want ik dacht nu er eenmaal gips om heen zat het herstel wel wat sneller zou gaan. Ik moet voorlopig dus even rustig aan en ben dus niet zo vaak op het forum.
@Henriëtte; Ook toevallig dat jullie ook in dat ziekenhuis zijn geweest! Ik had een andere dokter maar die was ook héél erg
aardig
Re: Eerder dan gepland terug naar huis
jeetje, wat een opeenstapeling van ergernissen.
Ergens moeten jullie Murphy een lift gegeven hebben (je weet wel, die van Murphy's Law).
Sterkte,
Pepijn
Ergens moeten jullie Murphy een lift gegeven hebben (je weet wel, die van Murphy's Law).
Sterkte,
Pepijn
Pepijn
-
Marloes1980
- Amerika-ontdekker
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 28 mei 2008, 13:40
Re: Eerder dan gepland terug naar huis
He wat zonde.....Veel beterschap gewensd!
liefs marloes
liefs marloes
Liefs marloes
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Berichten: 18900
- Lid geworden op: 07 sep 2003, 15:10
- Locatie: Washington DC metro
- Contacteer:
Re: Eerder dan gepland terug naar huis
Jeetje, Sonja, ik lees het nu allemaal pas! Wat een vervelende gebeurtenissen allemaal! Ik hoop, dat de pijn nu snel zal verminderen!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 5480 Weergaves
-
Laatste bericht door mtl
-
- 3 Reacties
- 1590 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 6 Reacties
- 9454 Weergaves
-
Laatste bericht door JeroenB
