Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Waar Mustang huren in Las Vegas?
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Waar Mustang huren in Las Vegas?
Ik zou graag een mustang voor 2of 3 dagen huren in Las Vegas. Zodat de camper mooi kan blijven staan (Sam Town). Heeft iemand een tip waar dit het beste te doen. Zelf kwam ik op site http://www.carrentals.com/ waar je hem direct met verzekering en al kunt afsluiten, dus geen ellende meer ter plaatse over het afsluiten van een extra verzekeringen.
Re: Waar Mustang huren in Las Vegas?
Probeer www.budget.com, die hebben onder andere een Mustang Convertible... Nothing like cruising the desert with the radio blasting and the top down. (En de prijs valt relatief nog mee ook.)
Ik heb geen idee hoe dit met Nederlandse or Reisverzekering werkt, maar hier in de VS heeft je auto verzekering over het algemeen een toevoeging die je dekt als je in een huurauto rijdt, dus je kan die dure verzekering van de car rental overslaan. Voor het deel wat je verzekering niet dekt dekt hier meestal je credit card, dus ook geen behoefte om voor de aanvullende verzekering te betalen. Misschien de moeite waard om met je credit card comapany en je reis of auto verzekering the checken voor je afreist.
Niels.
Ik heb geen idee hoe dit met Nederlandse or Reisverzekering werkt, maar hier in de VS heeft je auto verzekering over het algemeen een toevoeging die je dekt als je in een huurauto rijdt, dus je kan die dure verzekering van de car rental overslaan. Voor het deel wat je verzekering niet dekt dekt hier meestal je credit card, dus ook geen behoefte om voor de aanvullende verzekering te betalen. Misschien de moeite waard om met je credit card comapany en je reis of auto verzekering the checken voor je afreist.
Niels.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wij huren regelmatig voor een paar dagen een auto en sluiten wel alle verzekeringen af. Juist omdat je zonder Amerikaanse verzekering dat deel niet hebt, moet je dat bijverzekeren. Alleen de Personal Insurance valt onder je reisverzekering, de rest moet je wel hebben.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Als je voor een paar dagen een auto wilt huren in Las Vegas, kan ik je van harte de site van Hertz-anwb aanbevelen. Relatief gezien is het huren voor een korte periode `duur` werk, maar via deze site kun je redelijk voordelig terecht. Bij Hertz kun je ook een Mustang convertible huren.essel schreef:Ik zou graag een mustang voor 2of 3 dagen huren in Las Vegas. Zodat de camper mooi kan blijven staan (Sam Town). Heeft iemand een tip waar dit het beste te doen. Zelf kwam ik op site http://www.carrentals.com/ waar je hem direct met verzekering en al kunt afsluiten, dus geen ellende meer ter plaatse over het afsluiten van een extra verzekeringen.
Wij hebben in mei jl een dag een Hummer gehuurd en waren het goedkoopst uit via http://www.hertz.nl/anwb/ Ook hadden we 5 dagen een Trailblazer in Las Vegas en andere jaren hebben we weer andere auto´s gehuurd voor een of meer dagen in Las Vegas. Ik vergelijk elk jaar de prijzen en de mogelijkheden met de div. verhuurmaatschappijen en kom voor Las Vegas altijd hier terecht.
Ik heb voor jou ook even gekeken voor een Mustang convertible in juli voor drie dagen. Dat komt dan op een prijs van 203 euro totaal en all/in. Per dag zijn de kosten 67,95. Bij het invullen moet je promocode 504224 invullen. Mijn fictieve boeking kun je hier zien. https://www.hertz.nl/rentacar/reservati ... atView.jsp
Succes ermee!
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Was wel een gratis upgrate hoor, eigenlijk was er een Ford Taurus geboekthekkie schreef: Ook hadden we 5 dagen een Trailblazer in Las Vegas
Marjan

- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wij hebben in Rapid City ook via Hertz/Anwb gehuurd. Maar in Denver was Avis weer voordeliger, in West Yellowstone Budget.com. Het is dus heel wisselend.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Klopt, het is ook heel wisselend. Maar in dit geval had ik het puur over Las Vegas want daar ging de vraag over. Neemt niet weg dat je altijd moet gaan shoppen via internet om een goede deal te vinden.nieuwenoord schreef:Wij hebben in Rapid City ook via Hertz/Anwb gehuurd. Maar in Denver was Avis weer voordeliger, in West Yellowstone Budget.com. Het is dus heel wisselend.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 15 Reacties
- 1776 Weergaves