Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Camping of RV park \ Roadbear Hayward
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Camping of RV park \ Roadbear Hayward
Ik heb wat rond gezocht in het forum, maar ik vind nog niet echt wat ik zoek.
Ik zoek een plek voor de laatste overnachting , om vervolgens de volgende morgen de camper in te leveren bij Roadbear in Hayward (San Francisco)
Liefst en plek met een hook-up in de nabijheid van wat winkels voor de laatste inkopen..
We komen vanuit Stockton (Yosemite)
Wie heeft er nog een tip
Ik zoek een plek voor de laatste overnachting , om vervolgens de volgende morgen de camper in te leveren bij Roadbear in Hayward (San Francisco)
Liefst en plek met een hook-up in de nabijheid van wat winkels voor de laatste inkopen..
We komen vanuit Stockton (Yosemite)
Wie heeft er nog een tip
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Camping of RV park \ Roadbear Hayward
Als je vanaf Yosemite komt en via de 152 rijdt (Merced, Los Banos) kom je bij Gilroy. Gilroy heeft Gilroy Garlic USA RV Park. Je zit dan op loopafstand van diverse winkels én de Gilroy Premium Outlets zijn vlakbij. Een echte aanrader en je rijdt in 45 minuten naar Road Bear. Veel dichterbij zal je geen fatsoenlijk RV Park vinden.
Eettip: lopend vanaf de campground in 3 minuten of zo: Johny Carino's, een heerlijke Italiaan! Foto's en ons verslag hier:
http://blog.nieuwenoord.nl/?p=334
Vorig jaar stopten we in Gilroy (Garlic Gilroy RV Farm, iets minder dichtbij de winkels), nu begonnen we er.
Eettip: lopend vanaf de campground in 3 minuten of zo: Johny Carino's, een heerlijke Italiaan! Foto's en ons verslag hier:
http://blog.nieuwenoord.nl/?p=334
Vorig jaar stopten we in Gilroy (Garlic Gilroy RV Farm, iets minder dichtbij de winkels), nu begonnen we er.
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Dank je... maar wij komen uit Ripon (tussen stockton & Modesto) vanwege familiebezoek. Dus afzakken naar Gilroy lijkt me wat erg veel omrijden.
Ik had al gelezen dat er een leuke camping in Livemore zou zitten. Maar zocht eigenlijks nog iets dichterbij
Ik had al gelezen dat er een leuke camping in Livemore zou zitten. Maar zocht eigenlijks nog iets dichterbij
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Jammer, dan is Gilroy inderdaad erg uit de richting. Voor Road Bear is het gewoon een heel fijne plek, maar vanuit het noorden wat minder. Het park in Livermore is volgens mij een statepark midden in de bergen, erg eenzaam, geen voorzieningen, maar wel prachtig. Wij stonden er in 2002, maar er was zelfs geen stroom, alleen sewer.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1478 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 13 Reacties