Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Grant hotel San Francisco

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
sammyjw
Amerika-ontdekker

Grant hotel San Francisco

Bericht door sammyjw »

Hallo,
Zijn er mensen die in het Grant hotel in San Francisco zijn verbleven? Ik wil namelijk graag weten
of er parkeerplaatsen zijn of het gratis parkeren is bij het hotel voor ik deze boek. De prijs viel me
namelijk behoorlijk mee maar als je 60 dollar ofzo per dag aan parkeerkosten moet betalen kan
ik net zo goed een 4* hotel boeken. Ik kan het nergens vinden op internet.
Alvast bedankt!
Sammy
J&W
Amerikafan

Re: Grant hotel San Francisco

Bericht door J&W »

Toevallig heb ik afgelopen weekend een mail verstuurd naar 't Grant Hotel in SF om hun prijzen op te vragen.
Dit stond er ook in het mailtje over parkeerkosten:
... Public parking garage just across the street with in and out privilege is available at a discount for our guest currently at $20.52($18 plus
tax) per 24 hours (rate is subject to change by the management of the garage).

Dus je hoeft niet bang te zijn dat je $60,- moet betalen aan parkeerkosten.
Anja79
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Anja79 »

Wij hebben dit hotel in maart reeds geboekt voor onze vakantie in september. We hebben toen ook naar de parkeerkosten geïnformeerd en kregen exact hetzelfde antwoord als Juliet hierboven getypt heeft.

Groetjes,
Anja
gahoogenboog
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Bericht door gahoogenboog »

Wij zijn in sept.2006 in dit hotel geweest. Voor de prijs een goed hotel. In het begin ruik je wel in het hotel een soort van desinfectie lucht(heb ik meer op dit forum gelezen) maar de kamers zijn in ieder geval schoon! Wij hadden een redelijk kleine kamer maar alles wat je nodig hebt. Zoveel ben je er niet. De locatie is uistekend en eigenlijk heb je geen auto nodig. Wij hebben de auto pas bij vertrek aan de overkant bij Alamo opgehaald dus weet verder niet hoe het zit met parkeren.
gr.Greet
Jeroen80
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Jeroen80 »

Wij hebben er op 22, 23 en 24 mei geslapen. Goed hotel voor de prijs.
De kamer was wel oud en wat klein maar de bedden zijn verzorgd en de badkamer is wel nieuw en proper. Kort bij China Town en met het openbaar vervoer ben je op een halfuurtje aan Fisherman's Wharf. Van de geur, waarover inderdaad veel gesproken wordt, hebben wij geen last gehad.

Wat betreft de parking: de mail die je terugkreeg klopt. 20,52$ per 24 uur en ze ligt recht tegenover het hotel (waar ook Alamo ligt).
michel66
Amerika-newbie

Bericht door michel66 »

Je kan beter even kijken voor een ander hotel wij zijn net 2 weken terug en dit hotel is ons erg tegen gevallen ook ik dacht dat dit een redelijk hotel was echter de lucht die veel mensen omschrijven is echt erg in het begin viel het wel mee gelukkig hadden wij een kamer met veel ramen maar echt weg is de lucht niet geweest. OK de ligging is zeer goed maar in de omgeving barst het van de hotels ik zou even verder zoeken succes
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer