Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
NBA Summerleague Vegas haalbaar?
-
Dries Molemans
- Amerikafan
- Contacteer:
NBA Summerleague Vegas haalbaar?
Hoi!
Als hevige basketballfan wil ik echt graag een dagje NBA summer-league meepikken in Las Vegas. Nu blijkt dat de eerste dag van dit evenement nl. 11/07/08 net de dag te zijn dat wij in onze planning door Death Valley naar Lone Pine zouden rijden. Dit is op zich al een stevige rit. (237 miles)
Onze hele route is eigenlijk vastgelegd (ook overnachtingen..) Wat doe ik ermee? Is het haalbaar om deze rit 's avonds te doen?
Voor alle duidelijkheid nog even onze route:
28 juni '08: Bree/Bocholt-city - Dusseldörf - New York (JFK)
29 juni '08: New York City
30 juni '08: New York City
01 juli '08: New York City - Phoenix - Grand Canyon
02 juli '08: Grand Canyon - Page
03 juli '08: Page
04 juli '08: Page - Monument Valley
05 juli '08: Monument Valley - Capitol Reef - Torrey
06 juli '08: Torrey - Bryce Canyon
07 juli '08: Bryce Canyon - Zion
08 juli '08: Zion
09 juli '08: Zion - Las Vegas
10 juli '08: Las Vegas
11 juli '08: Las Vegas - Death Valley - Lone Pine ==> dit is de eerste dag van de NBA Summerleague (4 wedstrijden per dag, dus veronderstel dat je de hele dag kwijt bent...)
12 juli '08: Lone Pine - Yosemite
13 juli '08: Yosemite
14 juli '08: Yosemite - San Francisco
15 juli '08: San Francisco
16 juli '08: San Francisco
17 juli '08: San Francisco - Monterey
18 juli '08: Monterey - Pismo Beach
19 juli '08: Pismo Beach - Ventura
20 juli '08: Ventura - Los Angeles
21 juli '08: Los Angeles
22 juli '08: Los Angeles
23 juli '08: Dusseldörf - Bree/Bocholt-City
Als hevige basketballfan wil ik echt graag een dagje NBA summer-league meepikken in Las Vegas. Nu blijkt dat de eerste dag van dit evenement nl. 11/07/08 net de dag te zijn dat wij in onze planning door Death Valley naar Lone Pine zouden rijden. Dit is op zich al een stevige rit. (237 miles)
Onze hele route is eigenlijk vastgelegd (ook overnachtingen..) Wat doe ik ermee? Is het haalbaar om deze rit 's avonds te doen?
28 juni '08: Bree/Bocholt-city - Dusseldörf - New York (JFK)
29 juni '08: New York City
30 juni '08: New York City
01 juli '08: New York City - Phoenix - Grand Canyon
02 juli '08: Grand Canyon - Page
03 juli '08: Page
04 juli '08: Page - Monument Valley
05 juli '08: Monument Valley - Capitol Reef - Torrey
06 juli '08: Torrey - Bryce Canyon
07 juli '08: Bryce Canyon - Zion
08 juli '08: Zion
09 juli '08: Zion - Las Vegas
10 juli '08: Las Vegas
11 juli '08: Las Vegas - Death Valley - Lone Pine ==> dit is de eerste dag van de NBA Summerleague (4 wedstrijden per dag, dus veronderstel dat je de hele dag kwijt bent...)
12 juli '08: Lone Pine - Yosemite
13 juli '08: Yosemite
14 juli '08: Yosemite - San Francisco
15 juli '08: San Francisco
16 juli '08: San Francisco
17 juli '08: San Francisco - Monterey
18 juli '08: Monterey - Pismo Beach
19 juli '08: Pismo Beach - Ventura
20 juli '08: Ventura - Los Angeles
21 juli '08: Los Angeles
22 juli '08: Los Angeles
23 juli '08: Dusseldörf - Bree/Bocholt-City
-
Veusy
- Amerikakenner
- Contacteer:
Re: NBA Summerleague Vegas haalbaar?
Alles is mogelijk, maar ik denk dat het gekkenwerk is. Hoe graag je ook die NBA summer league wil meepikken, het blijft een vakantie he. Om daarna tegen de tijd te moeten gaan racen om in Lone Pine te geraken lijkt me redelijk gek. In het donker door Death Valley rijden is volgens mij ook al niet simpel.Dries Molemans schreef:Hoi!
Weblog Zuidwesten van 6 tot en met 28 Juni 2009: http://reizen.deveuster.eu
Re: NBA Summerleague Vegas haalbaar?
Dat is echt gekkenwerk om 's avonds nog zo'n stuk te rijden. Het is bijna zo'n 400 kilometer wat je 's avonds wil gaan rijden. Tevens liggen de snelheden lager als hier op de snelweg. Ik denk dat je wel 5 uurtjes kan rekenen voor het rijden.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 2224 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 18 Reacties