Wil ik net FOL tickets bestellen bij Universal Hollywood, worden de prijzen voor mijn neus duurder.
Toen ik begon waaren ze 109,- dollar en opeens is alles 119 Dollar.
De prijs is ook seizoens-afhankelijk. Als de verwachte drukte laag is dan is de prijs ook laag. Verwachten ze daarentegen een topdrukte dan wordt de prijs ook hoger.
Inderdaad, je hebt gelijk, ik keek drie dagen geleden voor het laatst en toen was het 'nog' 109 dollar.
Tja... da's pech hebben, had ik maar iets eerder moeten boeken.
Hoeveel dollar kost een gewoon kaartje eigenlijk?
Misschien is het gewoon omdat er Front Line Passes zijn met restricted dates. Die zijn zo'n $10,00 goedkoper dan de Front Line Passes voor het hoogseizoen.
Toen ik de kaartjes wilde bestellen, waren ze tegelijketijd de prijzen met 10 dollar aan het verhogen, ik kon
ze niet eens bestellen omdat de ticketshop even uit de lucht was. Heb ze nu gisteren besteld via de AAA site voor
114 $ per stuk de FOL PEAK ticket, dan..... :dance:
Vraagje: hoe bestel je ze dan via de AAA site? Ik zie wel dat je naar http://www.AAA.com/universal moet maar dan moet ik vervolgens een ZIP code invullen. Gewoon weer de 12345 kwestie ofzo
Op de ANWB kaart staat rechtonder een code (klein) overdwars. Deze heb ik gebruikt, en kwam op de
Universal AAA site. Let wel op dat je het juiste park aanklikt. (hollywood of orlando)
In 2006 hadden wij ook via internet FOLtickets gekocht. Toen we echter in LA waren en naar de boulevard of fame gingen, stonden daar mensen kortingsbonnen voor o.a. FOLpassen uit te delen. Wachten tot op het laatste moment kan dus soms voordeliger zijn.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.