Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
We zijn er: hondake0
We zijn er: hondake0
De trein was een kleine 2 uur door vertraging omdat er ergens een gebroken ruit zat
Een vlucht van 9 uur met iets vertraging die prima was met films en wat slaap
Dan de overstap in chicago waar we 50 minuten voor hadden en nog net op tijd waren
Aankomst vegas en dankzij dit forum heel simpel bij de car rentals kwamen
De upgrade bij alamo die ik toch nam omdat ik de grootste wagen wilde
Het vreemde rijden in een automaat met 3000 km op de teller
dankzij de gps toch het hotel gevonden en de weg er naar toe, de verbazing hoeveel contrast er is van glitter en glamour naar verpaupering als je van de strip af bent
Niet gekregen kamer die wel gereserveerd was, als je dan al moe bent, dan heb je ook een kort lontje
Al met al een boeiende ervaring rijker en we zijn er net
Net geslapen en nu al wakker (04.00)
Straks shoppen en ballon varen :dance:
VIva las vegas en groetjes
Een vlucht van 9 uur met iets vertraging die prima was met films en wat slaap
Dan de overstap in chicago waar we 50 minuten voor hadden en nog net op tijd waren
Aankomst vegas en dankzij dit forum heel simpel bij de car rentals kwamen
De upgrade bij alamo die ik toch nam omdat ik de grootste wagen wilde
Het vreemde rijden in een automaat met 3000 km op de teller
dankzij de gps toch het hotel gevonden en de weg er naar toe, de verbazing hoeveel contrast er is van glitter en glamour naar verpaupering als je van de strip af bent
Niet gekregen kamer die wel gereserveerd was, als je dan al moe bent, dan heb je ook een kort lontje
Al met al een boeiende ervaring rijker en we zijn er net
Net geslapen en nu al wakker (04.00)
Straks shoppen en ballon varen :dance:
VIva las vegas en groetjes
- buur
- Amerikakenner
Re: We zijn er
De reis van Europa naar Amerika is een vermoeiend dag. Maar ernaar volgt een leuke vakantie!
Ik wens jullie veel plezier!

Groetjes, Thomas.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: We zijn er
Ben benieuwd naar welke auto je dan hebt 

- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Re: We zijn er: hondake0
Gut, en hoe is het dan afgelopen met die kamer? Want zo te lezen heb je toch ergens geslapen.
Fijne vakantie!
Fijne vakantie!
In een kamer met een bed
niet alles kamers zijn gelijk en ik reserveerde wat meer luxe
als je dan standaard krijgt aan de achterkant ben je niet blij
maar ach, het went................
de wagen is een dodge nogwat, lekker wagentje al zie ik ze nog groter rondrijden
:beerchug:
de wagen is een dodge nogwat, lekker wagentje al zie ik ze nog groter rondrijden
:beerchug:
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Dan zou ik toch op mijn achterste benen staan, hoor! Doe dat hier in de VS, misschien dat je in Belgie nergens komt, maar hier heeft klagen vaak wel effect, zeker als je bewijs hebt. Vraag naar een manager, zeg, dat dit je eerste en enige keer in de VS is en zie hoe ver je komt! Zelfs als je al weggaat kun je dan nog tenminste een nacht afgetrokken krijgen oid.hondake0 schreef:In een kamer met een bed
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- manja
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Fijne vakantie!
Groetjes, Anja
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Er ging al 10 usd per nacht van de prijs afPetra/VS schreef:Dan zou ik toch op mijn achterste benen staan, hoor! Doe dat hier in de VS, misschien dat je in Belgie nergens komt, maar hier heeft klagen vaak wel effect, zeker als je bewijs hebt. Vraag naar een manager, zeg, dat dit je eerste en enige keer in de VS is en zie hoe ver je komt! Zelfs als je al weggaat kun je dan nog tenminste een nacht afgetrokken krijgen oid.hondake0 schreef:In een kamer met een bed
En we zijn hier om te genieten van de rest ook, als de kamer mijn humeur gaat verpesten is de hele vakantie niet leuk meer
Tis niet zo dat we hier voor het raam staan te kijken naar het uitzicht
Gebruik het voor slapen, douchen en even het net op
De dag shoppen die ik de vrouw had belooft zit erop en ze is zo happy met de lage prijzen, de hele dag zag ik een wilde blik en wat kwijl uit haar mondhoek bij al die merkwinkeltjes
En ik braaf erachter de tasjes dragen

Groetjes uit vegas
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
:hilarious: Ik zie het helemaal voor me!hondake0 schreef:, de hele dag zag ik een wilde blik en wat kwijl uit haar mondhoek bij al die merkwinkeltjes
En ik braaf erachter de tasjes dragen.................
Groetjes uit vegas
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Na een dag slenteren van hotel naar hotel op de strip vroeg ik me af of er meer mensen zijn die dan met blaren zitten op de voetzolen?
Ondanks schoenwissel en de rustpunten zit ik hier wel te typen met vreemde gevoelens aan de onderkant grote teen en bij de hiel, zelfs de vrouw die lang lopen gewend is zit nu in koud water met der voetjes
De secret garden van siegfried en roy is top maar de dieren lijken minder blij
Venetian gondola zijn schoner dan die in venetie en zelfs de gondolier zong beter
In het wynn 2 heren achter me die met doekjes het toilet poetsen en verder lijkt het door de warmte hier in vegas een wedstrijd tussen de dames wie het blootst kan rondlopen zonder zich te moeten schamen...........en ja ook de zwaargewichten durven
Ondanks schoenwissel en de rustpunten zit ik hier wel te typen met vreemde gevoelens aan de onderkant grote teen en bij de hiel, zelfs de vrouw die lang lopen gewend is zit nu in koud water met der voetjes
De secret garden van siegfried en roy is top maar de dieren lijken minder blij
Venetian gondola zijn schoner dan die in venetie en zelfs de gondolier zong beter
In het wynn 2 heren achter me die met doekjes het toilet poetsen en verder lijkt het door de warmte hier in vegas een wedstrijd tussen de dames wie het blootst kan rondlopen zonder zich te moeten schamen...........en ja ook de zwaargewichten durven

- theborgh
- Amerikafan
- Contacteer:
Wij zijn net thuis uit Vegas, sex in the city leeft daar echt hoor.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Leuke verslagjes! 

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Vandaag de tweede dag dat we weer een gedeelte van de strip afwandelen.
Mandalay bay is zo groot als een luchthaven en het lijkt dan ook niet te stoppen met bordjes"shark reef" want daar gingen we heen, telkens als je een grote brede uuhhhhhh "gang"? uitliep , hing er weer een bord "die kant op"
Maar uiteindelijk toch de kassa gehaald en onderweg een liter water gedronken, echt enorme afstanden leg je af
En weer een foto van ons met de haaien, altijd leuk voor later
Dan weer dezelfde weg terug met onderweg een stop in de wedding chapel, terwijl ik witjes achter haar aanliep besefte ik dat ik het geld vasthad dus me eigenlijk geen zorgen moest maken, goed afgelopen dus
Luxor is helemaal te gek als je dat binnen ziet, toppie gewoon
Excalibur natuurlijk het tournement gezien met een (alweer) frisse dietcoke, wat tomatensoep en onverwachts een komplete kip op je bord die je gezellig met je vingers zit te plukken daar
schitterend allemaal
Hardrock cafe moest en zou ze zien en ook daar werden de schappen geleegd omdat ze altijd kleding kan gebruiken
Harley davidson cafe was meer mijn ding en na een lekkere diet coke....? weer op pad
Er is nog meer maar zal jullie niet vervelen met die dingen.........dat komt nog wel
Na de blaren van gisteren beginnen we nu met het verzorgen van de blaren van vandaag die op de blaren van gisteren groeien, kan iedereen het volgen?, we dansen nog ,al is het wat trager nu :dance:
Morgen trekken we richting grand canyon southrim en daar begint een heel nieuw avontuur
groetjes uit vegas
Mandalay bay is zo groot als een luchthaven en het lijkt dan ook niet te stoppen met bordjes"shark reef" want daar gingen we heen, telkens als je een grote brede uuhhhhhh "gang"? uitliep , hing er weer een bord "die kant op"
Maar uiteindelijk toch de kassa gehaald en onderweg een liter water gedronken, echt enorme afstanden leg je af
En weer een foto van ons met de haaien, altijd leuk voor later
Dan weer dezelfde weg terug met onderweg een stop in de wedding chapel, terwijl ik witjes achter haar aanliep besefte ik dat ik het geld vasthad dus me eigenlijk geen zorgen moest maken, goed afgelopen dus
Luxor is helemaal te gek als je dat binnen ziet, toppie gewoon
Excalibur natuurlijk het tournement gezien met een (alweer) frisse dietcoke, wat tomatensoep en onverwachts een komplete kip op je bord die je gezellig met je vingers zit te plukken daar

Hardrock cafe moest en zou ze zien en ook daar werden de schappen geleegd omdat ze altijd kleding kan gebruiken
Harley davidson cafe was meer mijn ding en na een lekkere diet coke....? weer op pad
Er is nog meer maar zal jullie niet vervelen met die dingen.........dat komt nog wel
Na de blaren van gisteren beginnen we nu met het verzorgen van de blaren van vandaag die op de blaren van gisteren groeien, kan iedereen het volgen?, we dansen nog ,al is het wat trager nu :dance:
Morgen trekken we richting grand canyon southrim en daar begint een heel nieuw avontuur
groetjes uit vegas
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Hartelijk dank voor deze reisverslagen van jullie Las Vegas avontuur. Erg leuk om te lezen.
Ik wens jullie een fantastisch vervolg van de reis toe en lekker blijven genieten hoor.
Veel plezier.
Ik wens jullie een fantastisch vervolg van de reis toe en lekker blijven genieten hoor.
Veel plezier.
Yahooooooooooooo, aangekomen in arizona blijven we hangen in williams waar we in januari al een B&B hadden gereserveerd.
Maar het hoort blijkbaar hier zo dat het geen enkele zin heeft om ook maar iets te reserveren
De kamer was bezet en konden een kleinere kamer krijgen met een queen bed
Niet dus, ben gewoon weggegaan en ingechecked in een hotel, we zouden zowiezo de trein pakken naar de canyon en dat hotel hoort bij het trein enz enz
Dat williams is een leuk plaatsje waar route 66 doorheen loopt, het was continue foto´s maken
Morgen de trein met de wildwest show en onderweg worden we overvallen zeggen ze, de verrassing is er al af maar we blijven lachen.
En voor woensdag is het Imax theater aan de beurt en de heli vlucht de canyon in, ik zie het positief zolang die wieken blijven draaien , beneden kom je altijd wel, naar boven is lastiger
groetjes uit de canyon waar de koeien nog echte koeien zijn en de vrouwen ook
Hoe verder we reizen hoe groter ze worden.............fantastischhhhhhhhhhh
Maar het hoort blijkbaar hier zo dat het geen enkele zin heeft om ook maar iets te reserveren
De kamer was bezet en konden een kleinere kamer krijgen met een queen bed
Niet dus, ben gewoon weggegaan en ingechecked in een hotel, we zouden zowiezo de trein pakken naar de canyon en dat hotel hoort bij het trein enz enz
Dat williams is een leuk plaatsje waar route 66 doorheen loopt, het was continue foto´s maken
Morgen de trein met de wildwest show en onderweg worden we overvallen zeggen ze, de verrassing is er al af maar we blijven lachen.
En voor woensdag is het Imax theater aan de beurt en de heli vlucht de canyon in, ik zie het positief zolang die wieken blijven draaien , beneden kom je altijd wel, naar boven is lastiger
groetjes uit de canyon waar de koeien nog echte koeien zijn en de vrouwen ook

Hoe verder we reizen hoe groter ze worden.............fantastischhhhhhhhhhh
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Contacteer:
Is leuk hoor, die hele show in en rond 'The Train'. Veel plezier!
En we zijn weer thuis................de laatste dagen had ik geen internet meer, in williams kon ik wel kijken maar verzenden lukte niet en de laatste 3 nachten in vegas was er geen wifi op de kamer maar kon je via de datalijn op de telefoon wel online gaan als je de goeie connector had, dat is in stratosphere zo
Tja en aangezien ik wel een kabel had maar niet de juiste connector stopte het daar
Veel gezien en gedaan, paardrijden in red rock, een machinegeweer leegschieten in de gunshop en een revolver is gek genoeg een erg leuk iets om is te doen, de helivlucht over de canyon, en de show in het hotel waar we van genoten, zoveel in zo een korte tijd en zoveel foto´s...............waar je ook komt word er wel een foto gemaakt die je na afloop kan kopen.
De laaste 3 nachten in stratosphere overnacht en soms snap ik de kritiek niet
Mooie grote kamer met groot bed en schoon met grote badkamer in de premiertower voor 152 dollar
En daar zaten ook 2 tickets bij voor de show dus een koopje vonden wij
Onze korte vakantie was dus zeer geslaagd met als enigste minpunt misschien het rennen in chicago op de heenweg en de terugweg nog een keer, als je eerste vlucht iets vertraging heeft komen de zenuwen vanzelf
Extra koffer gekocht om alles mee terug te kunnen nemen en op zaventem staat er wel douane maar die doen steekproeven denk ik...................wel heel iets anders dan in de usa waar we alle controles deden met tunnels en biepen, schoenen uit, riemen af en koffers open en wat vooral opviel is het korte blaffen, hier staan, niks zelf pakken, is dit van u? , doorlopen, wachten voor de lijn enz
Soms voel je je wat minderwaardig hoe ze je behandelen maar persoonlijk heb ik geen problemen met zulke controles zolang er gekken rondlopen.
Voor de rest vind ik de gemiddelde amerikaan gedisciplineerd, geen geduw, iedereen doet normaal en ze zijn enorm trots op die vlag, dat merk je overal................Super vakantie en doen we zeker nog is :beerchug:
Tja en aangezien ik wel een kabel had maar niet de juiste connector stopte het daar
Veel gezien en gedaan, paardrijden in red rock, een machinegeweer leegschieten in de gunshop en een revolver is gek genoeg een erg leuk iets om is te doen, de helivlucht over de canyon, en de show in het hotel waar we van genoten, zoveel in zo een korte tijd en zoveel foto´s...............waar je ook komt word er wel een foto gemaakt die je na afloop kan kopen.
De laaste 3 nachten in stratosphere overnacht en soms snap ik de kritiek niet
Mooie grote kamer met groot bed en schoon met grote badkamer in de premiertower voor 152 dollar
En daar zaten ook 2 tickets bij voor de show dus een koopje vonden wij
Onze korte vakantie was dus zeer geslaagd met als enigste minpunt misschien het rennen in chicago op de heenweg en de terugweg nog een keer, als je eerste vlucht iets vertraging heeft komen de zenuwen vanzelf

Extra koffer gekocht om alles mee terug te kunnen nemen en op zaventem staat er wel douane maar die doen steekproeven denk ik...................wel heel iets anders dan in de usa waar we alle controles deden met tunnels en biepen, schoenen uit, riemen af en koffers open en wat vooral opviel is het korte blaffen, hier staan, niks zelf pakken, is dit van u? , doorlopen, wachten voor de lijn enz
Soms voel je je wat minderwaardig hoe ze je behandelen maar persoonlijk heb ik geen problemen met zulke controles zolang er gekken rondlopen.
Voor de rest vind ik de gemiddelde amerikaan gedisciplineerd, geen geduw, iedereen doet normaal en ze zijn enorm trots op die vlag, dat merk je overal................Super vakantie en doen we zeker nog is :beerchug: