Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
san francisco - Fresno
-
- Amerika-ontdekker
san francisco - Fresno
Hallo allemaal! Nog 6 dagen en dan is het zover, het prachtige zuidwesten van amerika ligt op ons te wachten!
Ik zit nog met 1 klein dilemma, kunnen jullie me vertellen wat we beter kunnen doen:
optie 1:
1 hele dag in SF, de dag erna om 9 uur auto ophalen bij het vliegveld en via highway 1 bij Morro Bay het binnenland in naar Fresno. Volgens Google Maps is dit ca. 7 uur rijden.
optie 2:
1 hele dag in SF, de volgende dag om 9 uur de auto ophalen en tot een uur of 3 door de stad en omgeving toeren (sausalito en muir woods?) en dan richting Fresno. Volgens Google maps is dit ca. 3 uur rijden
optie 3:
1 hele dag in SF, de volgende dag om 9 uur de auto ophalen en meteen naar Fresno rijden, de rest van de dag naar sequoia NP (autorit inclusief parkrit ca. 7 uur)
Wat zouden jullie doen? Is er misschien iemand die me kan vertellen welke highlights we moeten doen op die ene dag? We hebben in ieder geval de avondcruise naar alcatraz al geboekt. Verder liggen zowel de overnachting in Fresno als de huurauto al vast.
Graag hulp! ik weet dat we een heleboel gaan missen en dat het veel te weinig tijd is, maar helaas hebben we een zeer krap schema...
Ik zit nog met 1 klein dilemma, kunnen jullie me vertellen wat we beter kunnen doen:
optie 1:
1 hele dag in SF, de dag erna om 9 uur auto ophalen bij het vliegveld en via highway 1 bij Morro Bay het binnenland in naar Fresno. Volgens Google Maps is dit ca. 7 uur rijden.
optie 2:
1 hele dag in SF, de volgende dag om 9 uur de auto ophalen en tot een uur of 3 door de stad en omgeving toeren (sausalito en muir woods?) en dan richting Fresno. Volgens Google maps is dit ca. 3 uur rijden
optie 3:
1 hele dag in SF, de volgende dag om 9 uur de auto ophalen en meteen naar Fresno rijden, de rest van de dag naar sequoia NP (autorit inclusief parkrit ca. 7 uur)
Wat zouden jullie doen? Is er misschien iemand die me kan vertellen welke highlights we moeten doen op die ene dag? We hebben in ieder geval de avondcruise naar alcatraz al geboekt. Verder liggen zowel de overnachting in Fresno als de huurauto al vast.
Graag hulp! ik weet dat we een heleboel gaan missen en dat het veel te weinig tijd is, maar helaas hebben we een zeer krap schema...
Re: san francisco - Fresno
De enige realistische optie is nummer 2. Misschien zou je, als alles meezit en er geen oponthoud bij het verhuurbedrijf is, in zo'n 3 uur naar Fresno kunnen rijden maar dan in 4 uur het "rondje" Seki (je zal toch ook wel eens willen uitstappen?) is erg onwaarschijnlijk. Langs de kust van SF naar Morro Bay en van daar naar Fresno in 7 uur is ook theoretisch. Vermoedelijk heb je de snelste weg (101) naar Morro Bay ingegeven en niet de weg langs de kust. Van Cambria zou je ook naar Fresno kunnen gaan maar dat zal niet veel uitmaken. Als je 1 of 3 wil doen zou ik eerder vertrekken dan 9am.
Yeehaw
Yeehaw
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het is jammer dat je niet eerder de auto hebt, dan had je op tijd kunnen vertrekken, je bent toch vroeg wakker waarschijnlijk. Veel besparen doe je toch niet voor die ene dag.
Ik begrijp ook nog steeds de overnachting in Fresno niet; je gaat de volgende dag toch naar Yosemite? Waarom niet kijken of je in Oakhurst of El Portal of in het park iets kunt vinden? Dat scheelt een stuk rijden.
Marianne
Ik begrijp ook nog steeds de overnachting in Fresno niet; je gaat de volgende dag toch naar Yosemite? Waarom niet kijken of je in Oakhurst of El Portal of in het park iets kunt vinden? Dat scheelt een stuk rijden.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
in eerste instantie wilden we via highway one via een dagje rijden naar de zuidkant van het park, en aangezien we daar voor $39 in een extended stay america konden slapen leek het me een goede keus. Oakhurst ligt toch net weer een uurtje verder....
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht