Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Yeehaw, Texas!

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Yeehaw, Texas!

Bericht door Petra/VS »

Wij zijn deze week op spring break en hebben besloten de week in Texas door te brengen. Het is voor ons als een ander land, het "everything is bigger in Texas" lijkt echt te gelden.
Ik probeer iedere dag over onze belevenissen te schrijven, die zijn te lezen op http://texasnl.blogspot.com.
Deze staat bewijst voor ons weer eens te meer, dat de VS zoveel meer is dan het geijkte Zuidwesten en Florida. En natuurlijk maken we er slechts een klein gedeelte van mee, want de staat is gigantisch!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Made in Holland
Amerikafan

Dallas

Bericht door Made in Holland »

Petra,

Leuk om te lezen; mede omdat ik over 2 1/2 week ook een week in Dallas verblijf (training).

Leon
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

texas

Bericht door hekkie »

Hi Petra,

Leuk om je verslag te lezen. Wij waren daar afgelopen september en hebben uiteraard ook Sixth Floor bezocht. Het was toen precies 40 jaar geleden dat Kennedy vermoord is, en ik heb een soort herdenkingskrant meegenomen. Ik vond het heel indrukwekkend allemaal. Wat ik erg goed vond is dat ze de div. meningen en versies over de evt. dader(s) daar noemen en de mogelijkheden ook open laten. Ikzelf heb altijd mijn twijfels gehad of de dodelijke kogel uit dat raam kwam op de Sith Floor.

San Antonio vond ik ook geweldig. De ranger bij Alamo kon heel boeiend vertellen. Daar waren we precies op 11 september en maakten daar toen een indrukwekkende herdenking mee.
Verder natuurlijk langs de Riverwalk geweest en de Mexicaanse Mercado.
Ook de Missionroute gedaan.

Veel plezier daar! :lol:

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Texas Cowboy
Amerikafan

Bericht door Texas Cowboy »

Hoi Petra,

Leuk dat Texas bevalt! Ik ben er nu twee opeenvolgende jaren geweest. Ik heb nu nog maar een fractie van de staten gezien die de USA rijk is, maar tot nu toe is Texas mij het bbest bevallen! Het is er inderdaad vergeven van de trucks en GROTE SUV's. maar voor een autogek is dat natuurlijk heerlijk. Texas is idd erg groot! Het eerste jaar heb ik een rondrit gemaakt. Nog lang niet alles gezien maar bijna 4000 km gereden.

Het leuke van Texas vind ik ook dat je er bijna alles hebt. Je hebt groen, water, zee, en woestijn. Als de ambassade een beetje mee gaat werken vertrek ik eind juni voor 6 maanden naar Texas!

Geniet van de vakantie!

Gr Haye
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer