Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Nog een paar dagen en dan gaan we

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
johanenisabella
Amerika-ontdekker

Nog een paar dagen en dan gaan we

Bericht door johanenisabella »

Hoi Allemaal,

Nog anderhalve week en dan gaan we lekker naar de USA. Vrijdag de 23e trouwen we en zondag de 25e vliegen we voor 22 dagen via Atlanta naar Los Angeles. Vanuit LA begint onze rondreis.

We hebben er zo een zin in. Heeft er iemand nog tips om de tijd in het vliegtuig te doden. Ik heb verschrikkelijke vliegangst echt tot huilens toe :oops: De nacht ervoor zal ik wel niet slapen van de stress dus ik hoop dat ik dan in het vliegtuig een oog dicht kan doen.

Groetjes ies
George
Amerika-ontdekker

Re: Nog een paar na dagen en dan gaan we

Bericht door George »

Hoi Johan en Isabella.
Kunnen jullie ook niet wachten? Hier idem dito. Denken steeds maar aan die vakantie, maar voor die tijd ook bij ons natuurlijk nog een trouwpartijtje op de 23e...Wij hebben dan nog even twee dagen om bij te komen. Hopelijk is jullie trouwdag een mooie, geweldige dag met stralend weer (dan hebben wij dat namelijk ook :wink: !). Geniet er in ieder geval van en héél erg veel geluk.
Misschien is de dag zó vermoeiend dat het je lukt in het vliegtuig te slapen. Wij hebben een beetje hetzelfde probleem...Proberen de tijd maar te doden met een boek, een i-pod en wat films en dus hopelijk ook wat slaap. Misschien helpt het om samen na het opstijgen een flesje champagne op te drinken??!? :D
Groetjes en succes nog met de voorbereidingen!
Georgette
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

johanenisabella schreef:Heeft er iemand nog tips om de tijd in het vliegtuig te doden.
Hou je van spelletjes? In dit tijdperk van internet doen we dat (volgens mij) niet vaak meer maar in het vliegtuig vind ik het wel een leuk tijdverdrijf. Zo had ik vorig jaar Scrabble mee (de reisversie) toen ik met medeforumlid Marjan (hekkie) een reis naar het noordoosten maakte. We hebben heel wat uurtjes in het vliegtuig gescrabbled en de tijd vloog voorbij. Het leidt je gelijk af van je vliegangst. :D

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Sofie
Amerika-ontdekker

Bericht door Sofie »

Ik wens jullie allebei alvast een geweldige trouwdag toe!! Ik duim mee voor een stralend zonnetje.

In het vliegtuig kan je misschien een spelletje meenemen om je af te leiden of een boek ofzo?
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ik heb me voorgenomen om de uitgebreide gebruiksaanwijzing van ons fototoestel (inmiddels al weer 2 jaar oud :oops: ) eens goed door te nemen; ik ben nog nooit verder gekomen dan de korte handleiding. Kan ik ter plekke allerlei dingen uit gaan proberen, daar ben ik wel even zoet mee.
Verder lezen, (kaart)spelletjes en puzzelen, ik kijk bijna nooit naar films.

Marianne
buur
Amerikakenner

Bericht door buur »

Van harte Gefeliciteerd! :dance:

Wij zijn ook twee dagen naar het huwelijk naar de VS gevlogen. Naar mijn ervaring zul jullie geen problem hebben, de tijd in het vliegtiug te doden. Er zul toch zo veel te praten zijn over het feest!
Groetjes, Thomas.
Hoedje501
Amerika-ontdekker

Bericht door Hoedje501 »

Wij zijn net terug van onze reis en vlogen met Virgin Atlantic Airways en ik kan je zeggen: een fantastische maatschappij. Je krijgt veel aangeboden tijdens de reis. Het mooie van het verhaal is dat in elke stoel een soort van multimedia systeem zat, dwz een scherm met een interactief menu waaruit je kan kiezen. Films kijken (keuze uit ruim 50 recente films), muziek luisteren (veel keus), computerspelletjes, TV series, documentaires etc... Ik weet niet met welke maatschappij je vliegt maar misschien moet je even op de site kijken of zij die diensten ook bieden. Anders zijn de tips van de vorige reacties ook nuttig. Veel plezier met alles!
johanenisabella
Amerika-ontdekker

Re: Nog een paar dagen en dan gaan we

Bericht door johanenisabella »

Bedankt allemaal. Helaas waren de tickets om met virgin te vliegen iets te duur :lol: Maar we gaan ons inderdaad vermaken met spelletjes, boekjes lezen en inderdaad ook met het lezen van de camera handleiding. Nog een lekker inslaper van mijn schoonmoeder meenemen en dan moet het goed komen.

Wij hebben er zin in.
Groetjes Johan en Isabella
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer