Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tipi gehuurd in Village of Many Nations
-
- Amerika-ontdekker
Tipi gehuurd in Village of Many Nations
Ik heb net een tipi gehuurd in village of many nations (aan de rand van Zion NP).
Ik weet bij god niet of het wat is maar ik kwam het toevallig tegen dus ben benieuwd of er al iemand ervaring heeft? Is het een echte tipi-tipi of is het een amerikanentipivanallegemakkenvoorziendusvergelijkbaarmeteenhotelkamer-tipi :dance:
Note Mod (Roland): Titel aangepast. Deze past beter bij het onderwerp dan "gokje...". Voor iedereen: Graag duidelijke topictitels kiezen.
Ik weet bij god niet of het wat is maar ik kwam het toevallig tegen dus ben benieuwd of er al iemand ervaring heeft? Is het een echte tipi-tipi of is het een amerikanentipivanallegemakkenvoorziendusvergelijkbaarmeteenhotelkamer-tipi :dance:
Note Mod (Roland): Titel aangepast. Deze past beter bij het onderwerp dan "gokje...". Voor iedereen: Graag duidelijke topictitels kiezen.
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: een gokje...
Heb je ook een link?
-
- Amerika-ontdekker
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht