Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
helicoptervlucht GC
Re: helicoptervlucht GC
mmm dat wordt duur taxi ritje dan....
even kijken hoe ik dat ga doen
Wie kan mij iets vertellen over zowel helivlucht of klein vliegtuigje vanaf Tusayan( GC ), dus zowel ervaringen, prijsverschil, keuze tussen beide!

- Bushmaster
- Amerika-expert
Ze kunnen je toch gewoon oppikken bij één van de hotels?Niliz schreef:mmm dat wordt duur taxi ritje dan....
Wij sliepen in Plaza (Fremont street), pickuppoint was in Golden Nugget
Jah klopt, ik kan dan wel vanaf mijn verblijfplek naar een van die hotels en daar wachten. Hoelang van te voren moet je daar dan staan>? Dat staat bij je boeking/op je voucher?
- Bushmaster
- Amerika-expert
Dag van te voren even bellen 1.888.635.7272Niliz schreef:Jah klopt, ik kan dan wel vanaf mijn verblijfplek naar een van die hotels en daar wachten. Hoelang van te voren moet je daar dan staan>? Dat staat bij je boeking/op je voucher?
kan je zelf afspreken waar het rendez-vous point wordt.
hoezo vertrekken ze eigenlijk niet meer vanaf MCarren? op site van papillon kun je daar niets over vindenBushmaster schreef:Papillion vertrekt niet meer van Mcarren, hou daar wel rekening mee.Niliz schreef:Ik denk dat ik ook de Celebration Tour ga doen rond 1 juni. Ik reis alleen, maar wil dit niet missen. Hoorde alleen dat 24 uur van te voren de vlucht moet bevestigen als je hebt geboekt online. Heb geen pick-up hotel dus moet zelf naar hetvliegveld, maar dat komt wel goed denk ik
Vliegen nu vanaf klein vliegveldje, redelijk stukkie buiten Las Vegas (30 min. met de auto),
Boulder city
http://www.mapquest.com/maps/map.adp?ti ... =lfmaplink
- Bushmaster
- Amerika-expert
Zijn gigantisch aan het uitbreiden op Mcaran, dus Pappillon hebben ze min of meer van het vliegveld "geschopt",Niliz schreef:hoezo vertrekken ze eigenlijk niet meer vanaf MCarren? op site van papillon kun je daar niets over vindenBushmaster schreef: Papillion vertrekt niet meer van Mcarren, hou daar wel rekening mee.
Vliegen nu vanaf klein vliegveldje, redelijk stukkie buiten Las Vegas (30 min. met de auto),
Boulder city
http://www.mapquest.com/maps/map.adp?ti ... =lfmaplink
ander toeristen-rondvlieg-helikopter-maatschappijen is waarschijnlijk hetzelfde lot beschoren.
Zag dat ze ook al aan het beperken waren in de nachtvluchten over "de strip"
Momenteel loopt er een actie op expedia. Als je het Harrah's hotel boekt krijg je een 2 for 1 ticket bij papillon. Op deze manier kan je dus serieus besparen !
2-For-1 Grand Canyon Tour Tickets
Book a stay in the “2 for 1 Grand Canyon" rate plan category April 2 - June 30, 2008 for travel April 2 - September 5, 2008 and receive one 2-for-1 coupon redeemable for Papillon Helicopter aerial Grand Canyon tours.
Guests must call Papillon directly in advance of their stays at 888-635-7272 or 702-736-7243 and use the special request code "Harrahs07" to book the tour.
Offer per room, per stay. Guests must print their booking confirmation receipt to present along a valid photo ID to receive 2-for-1 tickets. Tickets are subject to availability and blackout dates may apply.
jammer dat ik alleen reis :'(!
- gondelier
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Jammer dat ik al een overnachting heb geboekt in Las Vegas.
-
- Amerika-ontdekker
Is de helicoptervlucht zo leuk dat het door het park rijden daarna minder is? Het klinkt misschien stom maar wij gaan over een paar weken dia kant op en met al die parken en andere bezienswaardigheden moeten we keuzes maken.
Wat vinden jullie:
2 dagen Yosemite + helicoptervlucht GC of 1 dag yosemite en 1 dag GC rijdend?
Die aanbieding van harrahs klink interessant!
Wat vinden jullie:
2 dagen Yosemite + helicoptervlucht GC of 1 dag yosemite en 1 dag GC rijdend?
Die aanbieding van harrahs klink interessant!
- gondelier
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik zie dat er zowel een helikoptervlucht is van 45-50 minuten en een van 25-30 minuten. Is dat de tijd dat je daadwerkelijk in de lucht zit? Welke vlucht raden jullie aan? Ga je bij die langere vlucht verder weg, kan me voorstellen dat 25-30 minuten toch lang genoeg is? Of ligt het vliegveld (Grand Canyon) wat verder weg, en ben je ook vliegtijd om bij de GC te komen?
*** OPGELET ***
Ik heb eens contact opgenomen met met Papillon en expedia omtrent de 2 for 1 actie. Ik ben nl. aan het rekenen gegaan omdat het voor mij voordeliger was om mijn bestaande reservatie te annuleren en een nieuwe duurdere hotelboeking te maken en dan gebruik te maken van het gratis ticket.
Het blijkt nu dat dit enkel telt voor vluchten met een vliegtuigje en niet met een helicopter. Zouden ze wel mogen vermelden op hun website...
Ik heb eens contact opgenomen met met Papillon en expedia omtrent de 2 for 1 actie. Ik ben nl. aan het rekenen gegaan omdat het voor mij voordeliger was om mijn bestaande reservatie te annuleren en een nieuwe duurdere hotelboeking te maken en dan gebruik te maken van het gratis ticket.
Het blijkt nu dat dit enkel telt voor vluchten met een vliegtuigje en niet met een helicopter. Zouden ze wel mogen vermelden op hun website...
Thank you for contacting Expedia.com about your inquiry in booking a hotel reservation.
We were able to call Papillon reservations department and spoke with Kevin. As per advised by Kevin, the 2-For-1 Grand Canyon Tour Tickets is valid for a one hour airplane tour of the Grand Canyon, not a helicopter tour.
Hier een website die tickets van papillon doorverkoopt aan een hogere prijs. Meer info over de vluchten en hun vliegtijden vind je er ook: http://www.papillon-helicopters.nl/papillon/tours.htmgondelier schreef:Ik zie dat er zowel een helikoptervlucht is van 45-50 minuten en een van 25-30 minuten. Is dat de tijd dat je daadwerkelijk in de lucht zit? Welke vlucht raden jullie aan? Ga je bij die langere vlucht verder weg, kan me voorstellen dat 25-30 minuten toch lang genoeg is? Of ligt het vliegveld (Grand Canyon) wat verder weg, en ben je ook vliegtijd om bij de GC te komen?
Wij hadden een vlucht van 25 minuten maar zijn wel 50 minuten weggeweest, misschien omdat het de laatste vlucht van die dag was maar dat was toch wel een prettige bijkomstigheid.gondelier schreef:Ik zie dat er zowel een helikoptervlucht is van 45-50 minuten en een van 25-30 minuten. Is dat de tijd dat je daadwerkelijk in de lucht zit? Welke vlucht raden jullie aan? Ga je bij die langere vlucht verder weg, kan me voorstellen dat 25-30 minuten toch lang genoeg is? Of ligt het vliegveld (Grand Canyon) wat verder weg, en ben je ook vliegtijd om bij de GC te komen?
Je gaat eerst over een soort bos heen en dat is ook erg mooi om te zien, voordat je daadwerkelijk over de GC vliegt ben je ongeveer 10 minuten verder en ook terug is dit weer het geval, dus in feite vlieg je gewoon zo'n 25 minuten door/over de GC.
Wij vonden het wel lang genoeg. De indruk die je krijgt is denk hetzelfde, of je nu een half uur of 3 uur over de GC vliegt.
Wij vlogen met GC helicopters en niet met Pappillon maar dat is naar mijn mening allemaal hetzelfde en ze liggen allemaal vlak naast elkaar dus de vliegtijd van de ene of andere maatschappij maakt niets uit.
groeten Paula
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
- gondelier
- Amerikakenner
- Contacteer:
Hebben zij ook een website?Wij vlogen met GC helicopters en niet met Pappillon
Dat zal deze wel wezen, http://www.grandcanyonhelicoptersaz.com/gondelier schreef:
Hebben zij ook een website?
Wij zijn nl. 's ochtends naar de airport daar gegaan en gevraagd welke maatschappij nog een plaats had voor die dag, dat was alleen GrandCanyonhelicopters en daar moesten we ons melden om 15.30 uur, dus hebben niets van tevoren geboekt.
groeten Paula
- theborgh
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ook wij hadden niets geboekt en hebben gistermorgen (donderdag) met GrandCanyon helicopters gevlogen. Het boeken in deze tijd van het jaar is soms niet altijd het beste, de twee dagen was er heeeeeel veel wind. Het vliegen is geen pretje maar gaat wel gewoon door. Wij waren er om 09:30 om te vragen of er nog plaats was en zijn om 10:15 vertrokken. We hadden een prive helicopter met z'n 3tjes (waren dus alleen). Het kost wat maar het is werkelijk.........
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 1145 Weergaves
-
Laatste bericht door IngridUSA