Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Alternatief voor RV park Malibu

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
essel
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Alternatief voor RV park Malibu

Bericht door essel »

Op dit forum lees ik dat velen gebruik maken van het RV park Malibu. Nu ben ik gaan zoeken naar eventuele alternatieven. Echter kon ik niet snel iets vinden. Ik zat dan ook meer te denken aan een overnachting meer richting Santa Monica.

Wie van jullie weet er nog meer leuke RV parks of Campgrounds tussen Malibu & Santa Monica ??
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Alternatief voor RV park Malibu

Bericht door nieuwenoord »

Eerlijk gezegd ben ik bang dat je daar niet veel zult vinden. Malibu Beach RV Park is niet voor niets zo prijzig, ze weten heel goed dat ze zo'n beetje de enige zijn in die hoek. In Playa del Rey zit nog Dockweiler RV Park, een stuk goedkoper, maar de reviews zijn ook beduidend minder goed.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer