Morgen ga ik voor het eerst naar de USA.
Ik wil iedereen even bedanken voor alle tips en adviezen die jullie me hebben gegeven.
Echt TOP!! :doublethumb:
Mijn tas is gepakt (en er past ook echt niks meer bij!) en morgenvroeg ontmoet ik mijn reisgenoten voor het eerst op Schiphol. Echt spannend.
Ik hoop dat ik vannacht nog een beetje kan slapen.
Ik zal een reisverslag maken en na mijn terugkomst op internet zetten.
Heel erg bedankt en iedereen die binnenkort naar Amerika gaat: veel plezier en geniet ervan!!
hierbij wens ik jou een heel goede vakantie. Je gaat een fantastisch mooie trip maken en ga er maar lekker van genieten.
Als jouw reisverslag "on line" is, zal ik het zeker lezen. Ik zie er nu al naar uit.
Goede reis morgen.
Een goede reis gewenst, en welkom in de USA voor ons nog een ruime week te gaan maandag 16 mei vliegen wij helaas weer terug.
Geniet er van je zal mzien dat het echt een land is met vele mogelijkheden.
Gr.
Rob
inmiddels zul je wel op Schiphol zijn. Misschien heb je in je vakantie tijd om eens het forum te bezoeken. In ieder geval een hele fijne vakantie toegewenst.
Marloes, ik hoop dat je reisgenoten meevallen!
Maar in ieder geval: geniet van je reis, en ik hoop dat je terugkomt met je volgende Amerika-reis al in gedachten!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx* Ons leven in Oakville, ON
vana schreef:Marloes, ik hoop dat je een fantastische reis hebt.
En je bent gewaarschuwd, ook jij zal waarschijnlijk aangestoken worden door het Amerika-virus!
Marjon
En het enige medicijn wat daartegen helpt is regelmatig terug gaan
Rob
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.