Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
waterfilter
waterfilter
hey,
voor onze wandling door de grand canyon en de rest van het zuidwesten zou ik een waterfilter willen kopen.
ik weet echter niet waaraan de filter moet voldoen. ik denk er aan om de katadyn vario of hiker te kopen.
weet er iemand iets meer over waterfilters?
groeten wim
voor onze wandling door de grand canyon en de rest van het zuidwesten zou ik een waterfilter willen kopen.
ik weet echter niet waaraan de filter moet voldoen. ik denk er aan om de katadyn vario of hiker te kopen.
groeten wim
Re: waterfilter
Hoi,
Kijk eens op de online catalogus van Bever sport. Zij hebben verschillende filters in de verkoop en hebben ook een uitleg staan wat de filters precies doen.
groetjes
Danney
Kijk eens op de online catalogus van Bever sport. Zij hebben verschillende filters in de verkoop en hebben ook een uitleg staan wat de filters precies doen.
groetjes
Danney
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
je kunt ook zuiveringspilletjes kopen
- Big Al
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 999
- Locatie: Greater Richmond (VA) area. Woonplekken: 8 jaar in Massachusetts, 12 jaar in Colorado, 11 jaar in VA
Uitgebreid artikel:hostewim schreef:hey,
groeten wim
How to Choose a Water Filter or Purifier