Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
route advies gevraagd
route advies gevraagd
Hallo,
Wij gaan van 10 april t/m 2 mei een camper brengen van Middlebury (nabij Chicago) naar Los Angeles.
De route die wij willen doen, hier onder.
Is dit een logische route? misschien moet ik wat schrappen vanwege de tijd. Wij gaan geen wandeltochten etc. maken.
Of moet ik iets vervangen door iets wat mooier/interessanter is. Het is redelijk kort dag om nog een route te maken, maar het is niet anders. Hopenlijk lukt het met jullie hulp.
Alvast dank,
Daan
10 april aankomst South Bent
11 april ophalen camper Middlebury
15 en 16 april Rocky Mountain np
17 en 18 april Great Sand Dunes np
19 april Arches np
20 april Canyonlands np
21 en 22 april Bryce np
22 en 23 april Zion np
24 en 25 april Grand canyon
26 april Hoover Dam
26, 27 en 28 april Las Vegas
28 en 29 apil Death Valley
30 april en 1 mei Los Angeles
2 mei retour LA - Amsterdam
Wij gaan van 10 april t/m 2 mei een camper brengen van Middlebury (nabij Chicago) naar Los Angeles.
De route die wij willen doen, hier onder.
Is dit een logische route? misschien moet ik wat schrappen vanwege de tijd. Wij gaan geen wandeltochten etc. maken.
Of moet ik iets vervangen door iets wat mooier/interessanter is. Het is redelijk kort dag om nog een route te maken, maar het is niet anders. Hopenlijk lukt het met jullie hulp.
Alvast dank,
Daan
10 april aankomst South Bent
11 april ophalen camper Middlebury
19 april Arches np
20 april Canyonlands np
21 en 22 april Bryce np
22 en 23 april Zion np
26 april Hoover Dam
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: route advies gevraagd
DaanB schreef:
Hou er rekening mee dat de weg dwars door het park waarschijnlijk nog gesloten zal zijn
19 april Arches np
20 april Canyonlands np
1 dag minder voor Bryce en de besteden aan de route Moab richting Bryce, de UT-12 is zo mooi dat je hier gemakkelijk een dag over kan doen
21 en 22 april Bryce np
In Bryce kan ook nog flink sneeuw liggen hou hier rekening mee met de rolstoel, de viewpoint zullen waarschijnlijk schoon zijn behalve het laatste punt bij Rainbow Point
22 en 23 april Zion np
26 april Hoover Dam
Re: route advies gevraagd
Grand Canyon: hou er rekening mee dat de North Rim dan nog dicht is. Dus via Page naar Grand Canyon Village.
Great Sand Dunes lijkt me nogal erg uit de richting liggen en erg ver van Moab/Arches.
Alje
Great Sand Dunes lijkt me nogal erg uit de richting liggen en erg ver van Moab/Arches.
Alje
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 7087 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-