Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Travelaxe / www.lodging.com ervaringen ?
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Travelaxe / www.lodging.com ervaringen ?
Hallo allemaal,
omdat het er gelukkig op lijkt dat we toch op vakantie kunnen ( yay ) ben ik dus weer aan het snuffelen naar voordeeltjes. Nu heb ik Travelaxe gedownload, zeg maar een prijsvergelijker, en die geeft aan dat ik voor 3 nachten in Las Vegas in het Mandalay Bay *slechts* 60 dollar per nacht hoef te betalen als ik boek via lodging.com.
Heeft iemand ervaring met ofwel Travelaxe en/of lodging.com wat betreft betrouwbaarheid ?
Vast bedankt !
Margo
omdat het er gelukkig op lijkt dat we toch op vakantie kunnen ( yay ) ben ik dus weer aan het snuffelen naar voordeeltjes. Nu heb ik Travelaxe gedownload, zeg maar een prijsvergelijker, en die geeft aan dat ik voor 3 nachten in Las Vegas in het Mandalay Bay *slechts* 60 dollar per nacht hoef te betalen als ik boek via lodging.com.
Heeft iemand ervaring met ofwel Travelaxe en/of lodging.com wat betreft betrouwbaarheid ?
Vast bedankt !
Margo
Foto's Amerika 2002 : http://www.wenbregen.info/gallery .
Nieuw weblog reisverslag Amerika 2002 :
http://amerikareis2002.blogspot.com
Nieuw weblog reisverslag Amerika 2002 :
http://amerikareis2002.blogspot.com
-
- Amerikafan
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Hallo Marhan,
Op amerikaanse sites wordt over lodging.com veel gepraat, maar niet veel goeds, probeer in travelaxe maar eens op'BOOK IT' te drukken je zult zien dat er of geen beschikbaarheid is, of dat de prijzen veel hoger liggen.
Mijn ervaring is dat je altijd het beste rechtstreeks bij het hotel kunt boeken.
Harry
Op amerikaanse sites wordt over lodging.com veel gepraat, maar niet veel goeds, probeer in travelaxe maar eens op'BOOK IT' te drukken je zult zien dat er of geen beschikbaarheid is, of dat de prijzen veel hoger liggen.
Mijn ervaring is dat je altijd het beste rechtstreeks bij het hotel kunt boeken.
Harry
Wij hebben voor het eerst een hotel met Priceline proberen te boeken. Nooit van gehoord, totdat iemand op het Orlando Forum hier over begon. Inmiddels zijn we erin geslaagd 'the Venetian' voor $100 via deze site te boeken. Als je het vergelijkt met de prijzen die rechtstreeks bij het hotel op dezelfde datum worden gevraagd (21/8 - 2 nachten) zijn we heel voordelig uit. Als ik op internet de foto's van de kamers zie krijg ik er nu al zin in!
groeten,
silvia
groeten,
silvia
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 3127 Weergaves