Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Aanbieding: Playpass Six Flags Magic Mountain 2005 Voucher

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Aanbieding: Playpass Six Flags Magic Mountain 2005 Voucher

Bericht door Njit »

Hallo,

ik heb een Play pass (is seizoenspas) voor Six Flags Magic Mountain in de aanbieding.

Ik zal even de geschiedenis uitleggen. Toen wij naar SF:MM gingen kreeg je voor de prijs van een normaal kaartje een Play pass. Hierbij zat ook een bonnenboekje waarmee een 2de persoon ook gratis naar binnen kon. Hollanders als we zijn hebben we dus gevraagd of dit boekje direct bruikbaar was. Dit bleek dus zo te zijn dus we konden voor de prijs van 1 kaartje met z'n tweeen naar binnen.

De Play pass voucher moesten we nog wel om laten zetten in een echt pasje. Dit kon dus bij het Ticket Processing Center. We waren net te laat daar om het nog om te kunnen laten zetten. We zouden dus een andere dag terug moeten komen. Wanneer maakte niet zoveel uit, als het maar ergens voor de zomer was.

Vandaar dus deze aanbieding. De Play Pass dient omgezet te worden in een echt pasje bij Magic Mountain. Daarna kun je er alle Six Flags parken gratis mee bezoeken.

Er zit ook nog een bonnenboekje bij met kortingsbonnen. Enkele bonnen die er nog inzitten:

- 1x Gratis parkeren voor pashouder bij SF:MM
- 1x Gratis kind mee voor pashouder bij SF:MM
- 6x Vriend mee voor $20 voor pashouder (alle SF parken)

Verder zitten er nog wat bonnen bij voor goedkoper eten etc.

Zie hieronder een afbeelding van het hele pakket.

Afbeelding
(klikbaar)

Pas is op te halen in Den Bosch. We hoeven er niks voor te hebben. Mocht je er wel iets voor willen geven: we zijn wijnliefhebbers :)
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Nou, als ik dit jaar nog naar Californie zou gaan, dan wist ik het wel!!!!!! Maar helaas................

Wel heel lief dat jullie de pas hier aanbieden!

Jacqueline
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Njit,

een leuk initiatief.

Dit jaar ga ik naar Six Flags over Texas en en misschien naar Six Flags nabij Denver. Ik vraag mij af of ik de Play Pass daar zou kunnen gebruiken zonder eerst naar Six Flags Magic Mountain te gaan.

Toch laat ik het aanbod aan mij voorbij gaan... :wink:

Ik ben maar alleen en ik vind deze aanbieding meer voor een gezin. Die heeft er meer voordeel van dan iemand die alleen reist.

Roland 8)
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

Coyote schreef:Ik vraag mij af of ik de Play Pass daar zou kunnen gebruiken zonder eerst naar Six Flags Magic Mountain te gaan.
Helaas niet. Je zult hem echt bij SF:MM moeten omruilen..
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

Jasmino schreef:Wel heel lief dat jullie de pas hier aanbieden!
We hebben erg veel gehad aan het forum bij het plannen van onze reis. Zonder het forum was onze reis denk ik nooit zo goed gelukt.

Dus zie dit als een bedankje aan het forum :)
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Njit schreef:We hebben erg veel gehad aan het forum bij het plannen van onze reis. Zonder het forum was onze reis denk ik nooit zo goed gelukt.
Hoi Martijn en Linda,

dat is bijzonder leuk om te horen.
Ik heb jullie trouw via het web-log gevolgd en hoop dat jullie de laatste dagen ook nog een fantastische tijd hebben gehad in het te gekke Las Vegas. Ik ben benieuwd naar het verhaal van de laatste dagen. Ik houd het in de gaten. Komen er ook nog foto's op het internet?
Ook een goede terugvlucht gehad en weer gezond thuis gekomen? Ik hoop het maar.

Groet, Marco.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
silly
Amerika-ontdekker

Bericht door silly »

Hallo Martijn en Linda,

Leuk dat jullie zo hebben genoten. Ik heb jullie via jullie site proberen te volgen. Hoe waren de laatste dagen?

Wij gaan aankomende zomer naar San Francisco en willen inderdaad ook Six Flags aandoen. Vooral Frans, mijn man, is een 8-banenfanaat. Wij hebben dus wel oren naar jullie aanbod van de seizoenskaart. Echter, wij gaan pas op 31 juli en zijn dus begin augustus pas in MM. Je schrijft dat de pas voor de zomer moet worden omgezet, dus ik weet niet of we dan nog wel op tijd zijn.

Bovendien ben ik het met Roland eens dat het voor een gezin een betere aanbieding is. Maar als er zich geen gezin meldt en we kunnen 'm inderdaad nog in augustus omzetten, houd ik me graag aanbevolen.

groeten,
silvia

P.S. completeren jullie je web-log nog met de laatste dagen? Ik ben wel nieuwsgierig hoe jullie het nog hebben gehad.
everth
Amerika-ontdekker

Bericht door everth »

Wij hebben six flags ingepast in ons schema, zowat half augustus.
Een ganse dag overkop gaan!!!
Mochten er geen andere kandidaten zijn voor jullie pasje, hebben we er best een fles wijn voor over!
beste groeten
evert
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Ik sluit me aan bij Markro en Silly: ook ik heb met veel plezier jullie belevenissen gevolgd op de web-log! Leuk om al de ervaringen in de pretparken te lezen, ik heb ze in 2002 ook allemaal bezocht. Jullie hebben nu ongeveer dezelfde reis gemaakt als wij toen, dus heel herkenbaar! Leuk ook, omdat niet zoveel mensen kiezen voor zo'n soort reis, met vooral veel pretparken.

Wanneer komen de laatste dagen online? Ik ben ook heel benieuwd!

Groeten
Jacqueline
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

Jasmino schreef: Wanneer komen de laatste dagen online? Ik ben ook heel benieuwd!
we hopen snel.. we zijn er iig wel mee bezig. Foto's moeten we binnenkort ook aan beginnen (da's ook nog een hele klus!)

We hadden al wel gemerkt dat er meer natuur- dan pretpark-liefhebbers op het forum aanwezig waren. We kunnen hier dus nog van dienst zijn indien er vragen zijn over de diverse pretparken :)
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

Laatste dagen zijn ook geplaatst... Veel plezier ermee!
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Hoi Martijn en Linda

Leuk dat jullie de laatste dagen nog in jullie verslag gezet hebben. Ik heb het met veel plezier gelezen.
En nu de foto's nog :D

Marjon
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

Schopje...

Iemand anders belangstelling?
silly
Amerika-ontdekker

Bericht door silly »

Als niemand anders echt belangstelling heeft, komen wij graag (met een flesje wijn uiteraard) richting Den Bosch, hoor!

groeten,
silvia
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

Everth schreef: Ik heb met 'interesse' jullie aanbod gelezen. Wij , een gezin van 2 volwassenen en drie kinderen , trekken in augustus drie weken rond in west usa. Onze route is plus minus vastgelegd en we willen het laatste weekend voor de kinderen een pretpark weekend van maken (na al de natuurparken) ttz en zij hebben dat zelf gekozen de twee sixflags het water park en de magicmountain. Daar bestaan ook combi ticketten voor maar het lijkt me dat jullie pasje toch 'voordeliger ' is. Mochten jullie nog geen andere kandidaten hebben, dan graag ?
Zo kom ik nog eens in den bosch!
Ik stel voor dat Evert een flesje wijn komt brengen :) Als gezin kunnen ze hier denk ik het meeste van profiteren.
Let wel: ik geef geen garantie dat het omzetten van het Voucher naar een jaarkaart werkt. Maar weggooien is ook zonde en proberen staat vrij :)

Evert: weet wel dat Six Flags op vrijdag en in het weekend altijd druk is. Door de weeks is het meestal een stuk rustiger.
everth
Amerika-ontdekker

Bericht door everth »

erg bedankt

ik beloof dat ik aan jullie zal denken terwijl ik overkop ga!!! :shock:
silly
Amerika-ontdekker

Bericht door silly »

Jammer, maar ik geef jullie groot gelijk. Hoe meer mensen van de korting kunnen profiteren hoe beter!

groeten,
silvia
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer