Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel SF, luchthaven?
Hotel SF, luchthaven?
Beste Amerika kenners,
Op het einde van onze rondreis van 16/7 tot3/8, zijn we 3 dagen in SF.
Enige suggesties voor een betaalbaar hotel, ev met parking?
Onze vlucht vertrekt om 8 h 's morgens, is het dan beter om de auto reeds de vorige dag in te leveren, en een hotel bij de luchthaven te boeken?(Hoe ver is de luchthaven van de stad?)
Alvast bedankt.
Koen
Op het einde van onze rondreis van 16/7 tot3/8, zijn we 3 dagen in SF.
Enige suggesties voor een betaalbaar hotel, ev met parking?
Onze vlucht vertrekt om 8 h 's morgens, is het dan beter om de auto reeds de vorige dag in te leveren, en een hotel bij de luchthaven te boeken?(Hoe ver is de luchthaven van de stad?)
Alvast bedankt.
Koen
Re: Hotel SF, luchthaven?
hoi Koen,
Wij zaten vorig jaar in hotel Pickwick in SF.
Hotel was netjes met mooie kamers uitstekend gelegen (kort bij het draaipunt van de tram)
De prijs was ook goed, ontbijt was weliswaar crap...alleen maar die kl*te muffins en donuts maar naast het hotel was een lunchroom met heel lekkerere ontbijtjes, veel en goed voor weinig, geoof dat ze om 06.00 al open waren.
Ik weet niet waar het viegveld ligt, kun je opzoeken via google maps kun je zelf zien hoe je moet rijden.
Hebben jullie er al aan gedacht om de auto af te leveren de 1e dag dat jullie in SF aankomen?
Het openbaar vervoer is uitstekend en leuk (tram,bus,taxi,underground) sneller en veiliger, ik reed er niet echt prettig de 1e dag...ik zou de auto alleen aanhouden voor Lombard Street....helaas waren mijn vrouw en onze metgezellen het hiermee niet eens waardoor we lombart alleen hebben kunnen zien en niet beleven.
Wij verbleven 4 dagen in SF a 25 dollar per dag voor de parkeergarage= 100 dollar en de auto hebben we helemaal niet gebruikt!!! Bij mijn weten hebben bijna alle hotels in het centrum betaalde parking.
conclusie: Ik zou mijn auto inleveren meteen bij aankomst in SF.
grtz Ruud
Wij zaten vorig jaar in hotel Pickwick in SF.
Hotel was netjes met mooie kamers uitstekend gelegen (kort bij het draaipunt van de tram)
De prijs was ook goed, ontbijt was weliswaar crap...alleen maar die kl*te muffins en donuts maar naast het hotel was een lunchroom met heel lekkerere ontbijtjes, veel en goed voor weinig, geoof dat ze om 06.00 al open waren.
Ik weet niet waar het viegveld ligt, kun je opzoeken via google maps kun je zelf zien hoe je moet rijden.
Hebben jullie er al aan gedacht om de auto af te leveren de 1e dag dat jullie in SF aankomen?
Het openbaar vervoer is uitstekend en leuk (tram,bus,taxi,underground) sneller en veiliger, ik reed er niet echt prettig de 1e dag...ik zou de auto alleen aanhouden voor Lombard Street....helaas waren mijn vrouw en onze metgezellen het hiermee niet eens waardoor we lombart alleen hebben kunnen zien en niet beleven.
Wij verbleven 4 dagen in SF a 25 dollar per dag voor de parkeergarage= 100 dollar en de auto hebben we helemaal niet gebruikt!!! Bij mijn weten hebben bijna alle hotels in het centrum betaalde parking.
conclusie: Ik zou mijn auto inleveren meteen bij aankomst in SF.
grtz Ruud
Mijn 1e x keer in USA....hoop dat jullie me een beetje tips kunnen geven
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Hallo Koen,
Wij gaan eind april en hebben een hotel geboekt aan Lombardstreet: hotel Country Hearth Inn.
Zij hebben een airport shuttle en gratis parkeren.
We hebben geboekt via Hotels.nl.
Prijs voor 2 nachten 130, incl. ontbijt. Op de terugweg half juni logeren we er weer 2 nachten, prijs is dan iets hoger: 180.
Prijs in dollars.
By the way: heeft iemand ervaring met dit hotel?
Anna
Wij gaan eind april en hebben een hotel geboekt aan Lombardstreet: hotel Country Hearth Inn.
Zij hebben een airport shuttle en gratis parkeren.
We hebben geboekt via Hotels.nl.
Prijs voor 2 nachten 130, incl. ontbijt. Op de terugweg half juni logeren we er weer 2 nachten, prijs is dan iets hoger: 180.
Prijs in dollars.
By the way: heeft iemand ervaring met dit hotel?
Anna

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Hoi,
Kijk hier eens: http://www.san-francisco-sfo.com/hotels.html
Dit is een site van de luchthaven van SF. Zoals je ziet staan de hotels in de buurt van de luchthaven erop en de afstand tot de luchthaven. Via tripadvisor.com kan je dan eventueel de beoordelingen van de hotels bekijken.
Kijk hier eens: http://www.san-francisco-sfo.com/hotels.html
Dit is een site van de luchthaven van SF. Zoals je ziet staan de hotels in de buurt van de luchthaven erop en de afstand tot de luchthaven. Via tripadvisor.com kan je dan eventueel de beoordelingen van de hotels bekijken.
Groeten en bedankt, Jeroen.
Zuidwesten 2008
NY 2009
West-Canada 2010
CO-UT-ID-WY-MT-SD-NE-CO 2014
Florida 2015
The Deep South 2017
Zuidwesten 2008
NY 2009
West-Canada 2010
CO-UT-ID-WY-MT-SD-NE-CO 2014
Florida 2015
The Deep South 2017
Ik zou ook kiezen voor een hotel in de stad en dan met de airport shuttle naar de luchthaven gaan. Lijkt mij in elk geval veel makkelijker en gezelliger om in de stad zelf te zitten en de stad te "beleven".
Wij hebben voor juni het Whitcomb hotel geboekt met airport shuttle.
Wij hebben voor juni het Whitcomb hotel geboekt met airport shuttle.
2008: Zuid-West: SF-Yosemite-Sequioa-DV-Zion-Bryce-Moab (Arches)-Mesa Verde-Monument Valley-Page-Grand Canyon NR-Grand Canyon SR-LV
2011: West: LV-GT-Yellowstone-Devils Tower-Badlands-Mount Rushmore-Custer SP-RMNP-Arches-Moab-Zion-LV
2011: West: LV-GT-Yellowstone-Devils Tower-Badlands-Mount Rushmore-Custer SP-RMNP-Arches-Moab-Zion-LV
wij gaan in mei en hebben hotel clarion geboekt, ook met luchthaven shuttle! ben er nooit eerder geweest dus het is afwachten. het hotel is gewoon vrij standaard maar wel goedkoop (meen 45 euro pppn). en het is slechts voor 1 nacht dus dat overleven we ook wel weer!!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht